Tvillinger!

Ingenting så langt, kjenner nesten ikke kynnerne en gang. Helt merkelig. Spent på kontrollen på mandag, om de finner mer fostervann på Vilde da. Hun har jo lurt dem med det før :dance008
Skjønner du er spent ja :) Har det vært noe snakk om igangsettelse da? Regner med det blir det hvis hun har lite fostervann, men tenker hvis alt er normalt. Har ny time 2.mai her med UL og for å diskutere igangsettelse.
 
Skjønner du er spent ja :) Har det vært noe snakk om igangsettelse da? Regner med det blir det hvis hun har lite fostervann, men tenker hvis alt er normalt. Har ny time 2.mai her med UL og for å diskutere igangsettelse.
Ja, hvis det faktisk er lite på mandag blir det igangsetting den uka. Hvis ikke får jeg gå 1-2 uker til antakelig. Helt sjukt at de kommer snart- klarer ikke ta det inn.
 
Ja, hvis det faktisk er lite på mandag blir det igangsetting den uka. Hvis ikke får jeg gå 1-2 uker til antakelig. Helt sjukt at de kommer snart- klarer ikke ta det inn.
Spennende!! Ja heelt sjukt, klarer ikke ta det innover meg jeg heller. Klarer ikke forstå at vi skal bli TREbarnsforeldre innen et par uker :confused2 :p Lykke til på mandag! Gleder meg til oppdatering!
 
Noe nytt fra i dag? :Heartred
Alt gikk greit, fant litt mer fostervann på Vilde nå, og fin blafrende skillevegg. Litt antydning til forkalkninger på morkaka til Tuva, men fine blodstrømsmålinger, så ikke noe å bekymre seg over. Men trengte ikke innstille meg på å gå til termin ny kontroll på fredag, og trolig induksjon neste uke- det er jo det de har indikert hele veien forsåvidt.
 
Var på vekstkontroll idag, tv1 hadde vokst litt lite siden sist (har vært mindre hele veien). Ingen dramatikk, men blir derfor innleggelse og igangsettelse i dag kl 17 :) Er 38 + 2 idag. Var allerede ganske moden med 3-4 cm åpning så de planlegger å ta vannet, og forhåpentligvis kommer riene da av seg selv. Både gleder og gruer meg! Nå blir livet snart snudd på hodet:D
 
Var på vekstkontroll idag, tv1 hadde vokst litt lite siden sist (har vært mindre hele veien). Ingen dramatikk, men blir derfor innleggelse og igangsettelse i dag kl 17 :) Er 38 + 2 idag. Var allerede ganske moden med 3-4 cm åpning så de planlegger å ta vannet, og forhåpentligvis kommer riene da av seg selv. Både gleder og gruer meg! Nå blir livet snart snudd på hodet:D
Åh så spennende!! MASSE lykke til :Heartred Spent på oppdatering når du er klar for det
 
Var på vekstkontroll idag, tv1 hadde vokst litt lite siden sist (har vært mindre hele veien). Ingen dramatikk, men blir derfor innleggelse og igangsettelse i dag kl 17 :) Er 38 + 2 idag. Var allerede ganske moden med 3-4 cm åpning så de planlegger å ta vannet, og forhåpentligvis kommer riene da av seg selv. Både gleder og gruer meg! Nå blir livet snart snudd på hodet:D
Åh Gud, så utrolig spennende! Har vekstkontroll i morgen selv- vet ikke hva jeg håper på egentlig :shy:
 
Ada og Erle kom til verden 3/5 kl 02.52 og 02.59 etter en drøm av en fødsel!! :Heartpink Ble igangsatt 18.15 2/5 med at de tok vannet. Ingen grunn til å grue meg, det gikk over all forventning og noe helt annet enn fødselen med storebror! Vi storkoser oss!! Får reise hjem i dag:) lykke til på tirsdag!:Heartpink
 
Ada og Erle kom til verden 3/5 kl 02.52 og 02.59 etter en drøm av en fødsel!! :Heartpink Ble igangsatt 18.15 2/5 med at de tok vannet. Ingen grunn til å grue meg, det gikk over all forventning og noe helt annet enn fødselen med storebror! Vi storkoser oss!! Får reise hjem i dag:) lykke til på tirsdag!:Heartpink
Så godt å høre! (Pessimisten meg tenker jo da seff at nå er snart de gode fødslene brukt opp :sorry: men jeg er helt håpløs da). Så nydelige navn!
 
Ada og Erle kom til verden 3/5 kl 02.52 og 02.59 etter en drøm av en fødsel!! :Heartpink Ble igangsatt 18.15 2/5 med at de tok vannet. Ingen grunn til å grue meg, det gikk over all forventning og noe helt annet enn fødselen med storebror! Vi storkoser oss!! Får reise hjem i dag:) lykke til på tirsdag!:Heartpink
Gratulerer så mye med jentene ❤️❤️ og så godt å høre at du også hadde en fin fødselsopplevelse ❤️
 
Ada og Erle kom til verden 3/5 kl 02.52 og 02.59 etter en drøm av en fødsel!! :Heartpink Ble igangsatt 18.15 2/5 med at de tok vannet. Ingen grunn til å grue meg, det gikk over all forventning og noe helt annet enn fødselen med storebror! Vi storkoser oss!! Får reise hjem i dag:) lykke til på tirsdag!:Heartpink
Gratulere så mye :Heartred
 
Så godt å høre! (Pessimisten meg tenker jo da seff at nå er snart de gode fødslene brukt opp :sorry: men jeg er helt håpløs da). Så nydelige navn!
Skjønner deg veldig godt altså! Jeg grua meg skikkelig jeg også, men håper din blir like fin som min :Heartpink Også sier jeg bare en ting; epidural er livet:Heartpink
 
Back
Topp