Tvillinger i 2021

Nei, vet ikke kjønn ennå:) Vil egentlig ikke vite kjønn før fødsel :p men sambo, venner og familie vil vite! Tvillingene har hver sin morkake og fostersekk, men på sykehuset sa de at man ikke vet om de er identiske eller ikke før man dna tester dem:) Dette er mitt 3 svangerskap så kjenner at det er litt rørelse av og til, men kan gå dager uten at jeg kjenner noe som helst, er jo tidlig ennå:) Her hjemme har jeg forstått det slik at det er kontroll hver 4 uke fra uke 20 for så å bli tettere oppfølging på slutten:) Synes det er så kjekt med oppfølging!! Hehe, skjønner det går fortere nå som du har kommet det godt over halvveis! Regner med det går fortere etter ferien her også!!
Spennende! Da har vi samme typer tvillinger i magen :) Vi skal teste de etter fødsel.
Ja, vi ville vite kjønn begge to, så det var greit. Synes også det var kjekt å vite med tanke på navn. Koselig at du kan kjenne de litt allerede.
Masse lykke til videre. Håper du tar godt vare på deg selv, og blir godt varta opp når du trenger det.
 
Spennende! Da har vi samme typer tvillinger i magen :) Vi skal teste de etter fødsel.
Ja, vi ville vite kjønn begge to, så det var greit. Synes også det var kjekt å vite med tanke på navn. Koselig at du kan kjenne de litt allerede.
Masse lykke til videre. Håper du tar godt vare på deg selv, og blir godt varta opp når du trenger det.
Så gøy! Vil også teste dem (om det ikke er gutt og jente da:p )! Ja, kan være kjekt å vite med tanke på navn og innkjøp osv :p Tusen takk for det! Masse lykke til du også!!
 
Anonym21

ToSmåMai21

Strå91

Hvordan går det med dere?:Heartred
Hei!

Takk som spør! Jeg har vært veldig lite aktiv de siste månedene (etter april en gang).:facepalm:

Tvillingene kom til verden 05.05 i uke 38+1, to dager etter at vi begynte med igangsettelse. Vaginal fødsel; jenta i hodeleie og gutten med fot og rumpa først.:dummy1::dummy: Nå er de straks 3 måneder og det å ha to går over all forventning. Jeg har for det meste vært alene med de nesten hele døgnet i en måneds tid nå pga husoppgradering, jobbing og ferietid for pappaen (som har barn fra før), men det går også fint. Jeg trodde det skulle bli mye mer arbeid, mindre søvn og null «egentid», men de er rolige og snille, så jeg kan ikke klage.:cat: Nå går dagene med på å ordne med babyene, masse kos, mye bekymringer og en del dårlig samvittighet (det at jeg ikke fikk til amminga, eller at man med to hender må la den ene vente).:oops: Google er nok en uting i blant; bekymrer meg nå over skjev nakke til den ene, da den andre utvikler seg raskere motorisk. Vi har vært hos fysio og nå tenker jeg å høre med kiropraktor. Det er nok en ulempe med to - man vil alltid ha et sammenligningsgrunnlag.:hungover: Men jeg trives veldig godt som tvillingmamma, og jeg gleder meg over å se de utvikle seg og få mer personlighet.:Heartblue:Heartred
 
Hei!

Takk som spør! Jeg har vært veldig lite aktiv de siste månedene (etter april en gang).:facepalm:

Tvillingene kom til verden 05.05 i uke 38+1, to dager etter at vi begynte med igangsettelse. Vaginal fødsel; jenta i hodeleie og gutten med fot og rumpa først.:dummy1::dummy: Nå er de straks 3 måneder og det å ha to går over all forventning. Jeg har for det meste vært alene med de nesten hele døgnet i en måneds tid nå pga husoppgradering, jobbing og ferietid for pappaen (som har barn fra før), men det går også fint. Jeg trodde det skulle bli mye mer arbeid, mindre søvn og null «egentid», men de er rolige og snille, så jeg kan ikke klage.:cat: Nå går dagene med på å ordne med babyene, masse kos, mye bekymringer og en del dårlig samvittighet (det at jeg ikke fikk til amminga, eller at man med to hender må la den ene vente).:oops: Google er nok en uting i blant; bekymrer meg nå over skjev nakke til den ene, da den andre utvikler seg raskere motorisk. Vi har vært hos fysio og nå tenker jeg å høre med kiropraktor. Det er nok en ulempe med to - man vil alltid ha et sammenligningsgrunnlag.:hungover: Men jeg trives veldig godt som tvillingmamma, og jeg gleder meg over å se de utvikle seg og få mer personlighet.:Heartblue:Heartred

Så godt å høre at det har gått såpass bra hittil!:Heartpink
Og takk for at du deler såpass åpenhjertig:)

En fødsel er rett rundt hjørnet her også, og jeg tenker mye på selve fødselen, amming og på hvor ulike/like de er/blir. Veldig spennende tid.

Glad du synes det får bedre enn forventet! Håper det fortsetter sånn, og at det forblir masse tid til masse kos fremover også! :Heartred Lykke til videre:Heartred
 
Så godt å høre at det har gått såpass bra hittil!:Heartpink
Og takk for at du deler såpass åpenhjertig:)

En fødsel er rett rundt hjørnet her også, og jeg tenker mye på selve fødselen, amming og på hvor ulike/like de er/blir. Veldig spennende tid.

Glad du synes det får bedre enn forventet! Håper det fortsetter sånn, og at det forblir masse tid til masse kos fremover også! :Heartred Lykke til videre:Heartred
Takk for det! Og masse lykke til med fødsel!:Heartred Det er ganske så utrolig å få oppleve og få to babyer samtidig.:binkybaby:binkybaby

Jeg fikk ordnet med kiropraktortime, så på torsdag skal vi få sjekket det ut.:happy: Da har jeg litt mindre dårlig samvittighet. Og i dag har vi vært på barseltreff til en venninne av meg - en baby som er 6 uker eldre og en 7 uker yngre. Jeg ser at tvillingene har godt av å komme seg ut litt - det er nok litt kjedelig med bare mamma i en liten leilighet hele tiden.:shy: For selv om de har hverandre, så er de ikke så gamle at de har fått så veldig interesse for den andre ennå. Med unntak av når jeg legger de i senga og skrur på uroen deres - da ligger de begge å pludrer i vei og er skjønt enige om at det er stas.:D
 
Back
Topp