Tvillinger i 2021

Verpesjuk!

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Hei!

Synes det er litt stille i dette forumet, men mange gode tråder - selv om flere er litt gamle. Tenkte det kunne være spennende å se om vi er mange som skal ha tvillinger i 2021? :)
Jeg venter tvillinger i september - usikker på hvilken type ennå, men det finner vi vel kjapt nok ut. Håper på å bli kjent med andre i samme båt! :)

Termin 2021:
Januar:

Februar:
Babyprøver - 18. februar - (født 29.12.20, 33+1)

Mars:

April:

Mai:
ToSmåMai21 - mai - :Heartpink:Heartblue (født 05.05.21, 38+1)

Juni:
Strå91 - juni - :Heartpink:Heartblue

Juli:
Anonym21 - juli/august - MCDA

August:

September:
Adventures - 3. september - MCDA
Verpesjuk! - 29. september - DCDA :Heartpink:Heartpink

Oktober:
Stella83 - 1. oktober - toegget
E89 - oktober - enegget :Heartblue:Heartblue
Mammatilto-venterto <3 - oktober - enegget
Marshmallow - 12. oktober - toegget

November:
Lillemy_- 8. november - :Heartblue:Heartpink

Desember:
2 små gullegg - 1. desember - tvillinger
 
Last edited:
God ide!
Jeg hadde termin 18.02.21, men mine bestemte seg for å komme 29.12.20, 33+1.

Vet om flere som også var mye aktive, som hadde termin nå i januar, februar og mars. Vi hadde samlet oss i januar-gruppen, da det var flere der med tvillinger. Ellers er fu hjertelig velkommen på Facebook Twin team 2021 heter vi da. :)
 
Tvillinger i oktober her:greet025 Toeggede visstnok.
Fikk beskjeden igår på TUL 6+1.
Helt syk beskjed å få!:hilarious:
 
Tvillinger i oktober her:greet025 Toeggede visstnok.
Fikk beskjeden igår på TUL 6+1.
Helt syk beskjed å få!:hilarious:
Så gøy! Gratulerer! ❤️
Ja, jeg var alene og beskjeden «alt ser bra ut, det er to» resultere i lettelse, sjokk og veldig glad hulkegråt. Stakkars gynekolog:hilarious: Men han har vel sett det før!
Glad for at vi er flere som nylig har funnet ut av det samme! Kanskje blir vi en liten gjeng som skal få tvillinger litt utpå året?:happy:
 
Så gøy! Gratulerer! ❤️
Ja, jeg var alene og beskjeden «alt ser bra ut, det er to» resultere i lettelse, sjokk og veldig glad hulkegråt. Stakkars gynekolog:hilarious: Men han har vel sett det før!
Glad for at vi er flere som nylig har funnet ut av det samme! Kanskje blir vi en liten gjeng som skal få tvillinger litt utpå året?:happy:

Jeg var også alene hos jordmor og hun bare "åi.....prepare yourself - det er to"!:hilarious: Hahaha. Jeg endte i sjokk, gråt og latter om hverandre. Var helt surralistisk. Veldig glad vi er flere ja! Jeg har tusen spm og synes google bare gir skremmende svar... :(

Edit: TUSEN TAKK og GRATULERER DU OGSÅ:love7
 
Last edited:
Jeg var også alene hos jordmor og hun bare "åi.....prepare yourself - det er to"!:hilarious: Hahaha. Jeg endte i sjokk, gråt og latter om hverandre. Var helt surralistisk. Veldig glad vi er flere ja! Jeg har tusen spm og synes google bare gir skremmende svar... :(
Gratulerer! Og send dine spørsmål her. Er jo flere som allerede har fått sine to, som meg. Vi kan sikkert svare på det ene eller andre spørsmål.
 
Jeg skal ha en jente og en gutt i mai.:dummy1::dummy: Fant det ut i uke 10, og legen rakk ikke si noe for det så jeg fint selv.:p Hadde med meg mannen, så vi fikk dele sjokket.:hilarious:
 
Gratulerer! Og send dine spørsmål her. Er jo flere som allerede har fått sine to, som meg. Vi kan sikkert svare på det ene eller andre spørsmål.

Tusen takk for det!:) Jeg skal samle opp litt etterhvert her og poste jeg da:happy:
 
Jeg skal ha en jente og en gutt i mai.:dummy1::dummy: Fant det ut i uke 10, og legen rakk ikke si noe for det så jeg fint selv.:p Hadde med meg mannen, så vi fikk dele sjokket.:hilarious:
Så koselig!:Heartblue:Heartpink Gratulerer! Og sikkert fint å ha mannen ved siden av seg!:) Min gråtende FaceTime etter timen til min kan umulig ha virket særlig oppløftende før han skjønte hva jeg sa:hilarious:
 
:D
Så koselig!:Heartblue:Heartpink Gratulerer! Og sikkert fint å ha mannen ved siden av seg!:) Min gråtende FaceTime etter timen til min kan umulig ha virket særlig oppløftende før han skjønte hva jeg sa:hilarious:
Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også!:talk017 Ikke alltid lett å få frem ting når man er full av følelser.:D
 
Da har jeg akkurat vært på ny kontroll med innvendig ultralyd. Alt bra!❤️❤️ DCDA tvillinger. Er 9+2 i dag, ny kontroll uke 12
 
Melder meg inn her jeg da :p Fikk vite på TUL 7+6 (mandag) at vi venter tvillinger. Trolig eneggede! Ny kontroll om 2,5 uke, da får vi nok vite mer.. Her har ikke sjokket lagt seg :nailbiting:
 
Melder meg inn her jeg da :p Fikk vite på TUL 7+6 (mandag) at vi venter tvillinger. Trolig eneggede! Ny kontroll om 2,5 uke, da får vi nok vite mer.. Her har ikke sjokket lagt seg :nailbiting:

Gratulerer og velkommen!:happy:
Sjokket har ikke lagt seg helt her enda heller hvis det er noen trøst, men for hver dag synker det mer og mer inn:happy: Fant ut 6+1, er 7+4 nå.
 
Melder meg inn her jeg da :p Fikk vite på TUL 7+6 (mandag) at vi venter tvillinger. Trolig eneggede! Ny kontroll om 2,5 uke, da får vi nok vite mer.. Her har ikke sjokket lagt seg :nailbiting:
Velkommen Mammatilto-ønskernr3 (eller burde det nå bli Mammatilto-fårtotil❤️?)! Og gratulerer så masse! Så koselig og spennende!
Jeg er 9+3 i dag og sjokket har på ingen måte lagt seg:hilarious: Bra dette tar rundt 9 måneder:happy:
 
Toeggede (jente+gutt) som kommer i juni :)

alt fint på UL og de vokser godt
 
Venter eneggede tvillinger (MCDA) i august. Opprinnelig termin er 03.09.21, men de kommer mest sannsynlig i beg. av august. :)
 
Spennende! Gratulerer så masse! :):Heartblue:Heartpink
Godt å høre at de vokser godt! Håper formen din er bra også!

den var j**** første trimester , å Jar fortsatt en del plager ...men er mye bedre etter sykemelding nå.

all ære til tvillingmødre, det er Stein tungt til tider!!

håper du har ett bedre 1.trimester enn meg
 
den var j**** første trimester , å Jar fortsatt en del plager ...men er mye bedre etter sykemelding nå.

all ære til tvillingmødre, det er Stein tungt til tider!!

håper du har ett bedre 1.trimester enn meg
Uff, men håper det blir et godt andre trimester:Heartpink
Vet ikke om jeg er noe usedvanlig dårlig, men skal innrømme at jeg er ganske kvalm og trøtt til tider. Full forståelse for behov for sykemelding! Håper jeg slipper, men kommer ikke til å presse meg om det skulle bli behov her også.
Godt å høre du har det bedre nå:)
 
Back
Topp