Tvillinger i 2021

Heisann! Da ble plutselig jeg en del av denne gjengen også :) venter toeggede tvillinger 12.10.21
 
Jeg fikk tilbake NIPT Panorama igår og alt var veldig bra med de to i magen! Sååå letta:love017
Det som var litt overraskende og artig var at det ikke var toeggede (som jordmor har sagt to ganger), men to identiske guttebabyer:p
 
Jeg fikk tilbake NIPT Panorama igår og alt var veldig bra med de to i magen! Sååå letta:love017
Det som var litt overraskende og artig var at det ikke var toeggede (som jordmor har sagt to ganger), men to identiske guttebabyer:p
Så gøy! Og bra at alt sto bra til :)
 
Jeg fikk tilbake NIPT Panorama igår og alt var veldig bra med de to i magen! Sååå letta:love017
Det som var litt overraskende og artig var at det ikke var toeggede (som jordmor har sagt to ganger), men to identiske guttebabyer:p
Så godt å høre!:Heartpink Og så spennende!
Gratulerer!! :Heartblue:Heartblue
Ja, tror det er mange som ikke er klar over at det ikke går an å se om det er toeggede eller eneggede basert på at de ligger hver for seg (ved mindre det er en av hvert kjønn da:p).. Vi venter også svar på NIPT-testen any time nå! Nervepirrende!
 
Takk ❤️ Ja kan ikke klage, kvalmen er der og litt hodepine men hjelper veldig at det er hjemmekontor i disse dager! Litt lettere å styre dagen og hvile når man er hjemme:happy:
Godt å høre, og helt enig!
Flaks i uflaksen er en graviditet opp alt dette corona-kjøret. Kan tulle meg inn i pledd og joggebukse, og se ut som et lite troll uten at noen ser meg på hjemmekontoret. Pauser når man trenger det, på sofaen eller i senga er også gull verdt. Takknemlig for kontorjobben i disse dager!
 
Godt å høre, og helt enig!
Flaks i uflaksen er en graviditet opp alt dette corona-kjøret. Kan tulle meg inn i pledd og joggebukse, og se ut som et lite troll uten at noen ser meg på hjemmekontoret. Pauser når man trenger det, på sofaen eller i senga er også gull verdt. Takknemlig for kontorjobben i disse dager!
Er så enig! :Heartred
 
Så godt å høre!:Heartpink Og så spennende!
Gratulerer!! :Heartblue:Heartblue
Ja, tror det er mange som ikke er klar over at det ikke går an å se om det er toeggede eller eneggede basert på at de ligger hver for seg (ved mindre det er en av hvert kjønn da:p).. Vi venter også svar på NIPT-testen any time nå! Nervepirrende!

tusen takk:Heartblue Ja, sånt er sprøtt! Veldig gøy!
Hadde ikke trodd jeg skulle synes den ventingen på svaret skulle være så nervepirrende nei...Håper du får svaret fort og at alt er bare bra:love7
 
Back
Topp