Tvillinger i 2021

En tråd i 'Tvillingforeldre' startet av Verpesjuk!, 12 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 2 små gullegg Flørter med forumet

Melder meg inn her! Er 9+2 med tvillinger! Jeg har to jenter på snart 3 og 5 fra før, så ble litt sjokkert da jeg så to små på ultralyd i uke 7;)

• Hjertelig Hjertelig x 4
  2. E89 Betatt av forumet Oktoberbarna 2021♡

Gratulerer:p jaaa jøss det er litt av et sjokk når man får beskjed om at det er flere enn en, men fy søren så heldig man er som får oppleve! Tok meg noen uker å fordøye det hele, men nå kunne jeg ikke sett for meg å «bare» ha en inni her:happy:

• Liker Liker x 1
  3. 2 små gullegg Flørter med forumet

Helt enig! Nå går jeg bare rundt å krysser fingrene for at alt skal gå bra! Orker ikke tanken på at noe galt skal skje! Når har du termin?:)

4. E89 Betatt av forumet Oktoberbarna 2021♡

Det skjønner jeg, var engstelig for det jeg også, men når man man har hjertefrekvens på begge to i uke 8 går det som regel helt fint:) også får man jo god oppfølging med tvillinger, så det går nok bra!
    Er i uke 16+4 idag, termin 10.10, men har ikke vært på OUL enda så kan hende den endres.

Vet du om det er toeggede eller eneggede enda eller? Hos meg vet vi ikke helt sikkert, men de har hvert sitt av alt i magen så Gyn og jordmor er overbevist om toeggede (blir behandlet som det), men tatt NIPT test hvor den sa eneggede... sååå vi får bare vente å se hvor like de eventuelt blir på hverandre:p

• Liker Liker x 1
  5. Verpesjuk! Betatt av forumet Septemberlykke 2021

Hei, og gratulerer så masse!:) Så gøy med to i magen! Ja, ganske sjokkerende beskjed å få:woot:
    Håper formen er bra?
    Hvordan blir terminen din? Månedsskiftet november/desember?:)

6. 2 små gullegg Flørter med forumet

Har heldigvis sett og hørt hjertene både i uke 7 og 9:) så sa kan jeg prøve å roe ned litt;) Så gøy at du er kommet så langt! Hvordan er formen? Jobber du 100%? Er det første svangerskap?

Mine har også hver sin morkake, så de soer toeggede her også:) Men har skjønt at det ikke er 100% sikkert:) Hva er NIPT test?:p blir gøy å se om dine er en eller toeggede da:D

7. 2 små gullegg Flørter med forumet

Tusen takk:D Formen er fin, heldigvis! Jeg har foreløpig termin 1 desember:)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. 2 små gullegg Flørter med forumet

Når har du termin?:)

9. arys Forelsket i forumet Juligull2021

Hei!
    Venter DCDA gutter med termin 11/07, men går ikke over uka 38 så regner med termin rundt 24/06

10. E89 Betatt av forumet Oktoberbarna 2021♡

Gratulerer!:happy: Det er jo ikke lenge igjen nå:joyful:

11. arys Forelsket i forumet Juligull2021

31 uker nå, så ikke så lenge :happy:

12. Solange Andre møte med forumet

Venter tvillinger med termin i begynnelsen av november. Eneggede, vet ikke kjønn ennå.
    Litt sjokk :joyful:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  13. E89 Betatt av forumet Oktoberbarna 2021♡

Gratulerer:joyful: Tror vi alle her har vært litt i sjokk med en gang den beskjeden kom:hilarious: gi det litt tid så blir det verdens fineste nyhet når du har fått fordøyd det litt:happy:
    Har du noen barn fra før av eller er dette dine første?

14. Solange Andre møte med forumet

Har et barn fra før, på åtte år. Så føler meg nesten som førstegangs, har jo glemt alt. :hilarious:
    Sånn: åja, man ble såpass kvalm, ja. Tisse hele tiden, ja, det var sånn det var. :joyful:

Del denne siden