Tvillingene ❤❤

hehe litt dårlig forklart kanskje, men mente vel egentlig det du svarte med det som sto på appen og kor mye de veide:p Her ligg dem rett under snittet. Får satse på at dem slutte å vokse litt etterhvert da :p
Nu skal jo ikke æ føde på det sykehuset som æ drar på kontroll på så æ har ikke fått så veldig mye info om ka dem praktisere der,skal ikke på fødesamtale der før om 2-3 uke (e rundt 35-36 uke da), men jordmora som æ går på vanlig kontroll til har nevnt at ho har hørt tilfelle om dem som får gå til termin på det sykehuset
Jeg skulle egentlig ha keisersnitt og ble lovd det i uke 38. Fikk brev med dato og der var da jeg va 38+6! Jeg klagde med en gang og begrunnet det blant annet med at mine gutter begge var estimert over snittet. Jeg fikk da i uke 38+0. Det skal sies at kurven til guttene ikke fortsatte å øke eller forble like mye over snittet. De gikk lenger og lenger ned mot "normalen" for hver kontroll. Og jeg tror faktisk ikke de hadde blitt så veldig store. Jeg har født to gutter på 4kg før, så var bekymra for store.

Anbefaler deg og si på kontroll at du er redd for at de skal bli store, og at du tenker mye på det. Og at du har ett stort ønske om å ikke gå lenger enn til 38 :)
 
Jeg skulle egentlig ha keisersnitt og ble lovd det i uke 38. Fikk brev med dato og der var da jeg va 38+6! Jeg klagde med en gang og begrunnet det blant annet med at mine gutter begge var estimert over snittet. Jeg fikk da i uke 38+0. Det skal sies at kurven til guttene ikke fortsatte å øke eller forble like mye over snittet. De gikk lenger og lenger ned mot "normalen" for hver kontroll. Og jeg tror faktisk ikke de hadde blitt så veldig store. Jeg har født to gutter på 4kg før, så var bekymra for store.

Anbefaler deg og si på kontroll at du er redd for at de skal bli store, og at du tenker mye på det. Og at du har ett stort ønske om å ikke gå lenger enn til 38 :)

Første her var også 4kg. Disse har egentlig vokst ganske jevnt, ho sa dem til og med hadde gått opp litt mer enn ellers. Men man kan jo selvfølgelig ikke alltid stole på målingene demmes..
Får forhåpentligvis time til fødselssamtale til æ e 35 uke som bare e litt under 2 uke til så skal æ ta det opp da [emoji5] kanskje prøve og forklare dem hvordan fødselen med første var så kanskje dem e litt forståelig
 
Har noen av dere fått svar på søknaden om foreldrepenger?
Jeg har fått svar, men de har ikke tatt med de 17 ekstra uken vi har fått nå etter 1juli.
 
Iiiih, spennende tid framover!
36+1 i dag!
Tenk at jeg har gått så lenge med TO i magen! :) :Heartred
 
Har noen av dere fått svar på søknaden om foreldrepenger?
Jeg har fått svar, men de har ikke tatt med de 17 ekstra uken vi har fått nå etter 1juli.
Jeg fikk svar og fikk med de 17 ukene. Men nå kom jo mine i juni, så jeg venter på nytt vedtak :p
 
Jeg fikk svar og fikk med de 17 ukene. Men nå kom jo mine i juni, så jeg venter på nytt vedtak :p
Da blir jeg nok fint nødt til å ringe nav og forhøre meg om hvorfor de ikke er med [emoji12] Sende du med noe bekreftelse på at du ventet tvillinger?
 
Må bare si det - fy faderullan så herlig med tvillinger!!!!! [emoji173]️[emoji173]️

Har tenkt å oppdatere, men klurer litt med ny mobil, og har liksom aldri tid lenger. Rart det der :p

Alltid ønsket meg tvillinger[emoji7]
Kanskje neste gang [emoji173]️
 
Har dokker vært på sånn fødsels samtale? Kor mange uke va dokker evt. Kor mange uke e dokker når dokker skal hvis dokker ikke har vært?
 
Må bare si det - fy faderullan så herlig med tvillinger!!!!! [emoji173]️[emoji173]️

Har tenkt å oppdatere, men klurer litt med ny mobil, og har liksom aldri tid lenger. Rart det der :p
Så bra at dere trives i den nye tilværelsen. [emoji16] Kjenner jeg gleder meg til å hilse på de to som er i magen her om noen uker! [emoji170]
 
Har noen av dere fått svar på søknaden om foreldrepenger?
Jeg har fått svar, men de har ikke tatt med de 17 ekstra uken vi har fått nå etter 1juli.
Fikk svar ca 4 uker etter jeg sendte inn. Fikk med de 17 ukene, men i vedtaket har de skrevet "5 uker ekstra pga tvillinger" elns.
 
Har dokker vært på sånn fødsels samtale? Kor mange uke va dokker evt. Kor mange uke e dokker når dokker skal hvis dokker ikke har vært?
Jeg skulle egentlig i midten av uke 34 var det vel. Men fødte før det da. Tror jeg spurte etter det selv på en vekstkontroll.
 
Må bare si det - fy faderullan så herlig med tvillinger!!!!! [emoji173]️[emoji173]️

Har tenkt å oppdatere, men klurer litt med ny mobil, og har liksom aldri tid lenger. Rart det der :p

Åh glede mæ[emoji1]
Godt å høre at dokker trives![emoji173]️
 
Jeg skulle egentlig i midten av uke 34 var det vel. Men fødte før det da. Tror jeg spurte etter det selv på en vekstkontroll.

Hæ? Når fødte du? :eek: e ikke så aktiv så får ikke med mæ så mye
Har fått time når æ e 36+0, e 34+0 imorgen e det bare æ som syns det e seint?
 
Hæ? Når fødte du? :eek: e ikke så aktiv så får ikke med mæ så mye
Har fått time når æ e 36+0, e 34+0 imorgen e det bare æ som syns det e seint?
Det var seint, ville ringt å fått fremskyndet til så snart som mulig..

Jentene ville ut 1.juli :) Da var de 33+4 uker.
 
Back
Topp