Tvillingene ❤❤

Koss går d folkens?
Her syns jeg dagene går i ett, men kose meg veldig med gutta mine [emoji7]
Skal si at jeg er veldig glad for at mannen kan være hjemme litt ekstra sammen med oss, godt å være to voksne når man har to premature gutter!
Vi prøver få til dobbelamming men det er ikke helt på plass enda. Noen som har godt tips/råd i forhold til dette? [emoji4]
 
Her syns jeg dagene går i ett, men kose meg veldig med gutta mine [emoji7]
Skal si at jeg er veldig glad for at mannen kan være hjemme litt ekstra sammen med oss, godt å være to voksne når man har to premature gutter!
Vi prøver få til dobbelamming men det er ikke helt på plass enda. Noen som har godt tips/råd i forhold til dette? [emoji4]

Kor lenge før blei dine født?
 
De kom 21.7 når de var 33+6, så 6uker før termin. Skulle bli satt igang i uke 37, men vannet gikk og de klarte ikke stoppe fødselen.

Hvordan går det med deg?

D går bra nå :) fått vekk nesten alt vannet eg hadde i kroppen, har bare litt kløe ijen nå. Men ellers går d bra :) me deg?
 
D går bra nå :) fått vekk nesten alt vannet eg hadde i kroppen, har bare litt kløe ijen nå. Men ellers går d bra :) me deg?
Fikk ikke varsel om at du hadde skrevet. Det går overraskende bra her. Har sluttet på blodtrykksmedisiner, er kvitt alt vann og gravidplager. Eneste som mangler nå er å få litt bedre kondis [emoji23] kjenner det er tungt å trille vognen i oppoverbakker [emoji12]
 
Fikk ikke varsel om at du hadde skrevet. Det går overraskende bra her. Har sluttet på blodtrykksmedisiner, er kvitt alt vann og gravidplager. Eneste som mangler nå er å få litt bedre kondis [emoji23] kjenner det er tungt å trille vognen i oppoverbakker [emoji12]

Hehe ja[emoji23] d merke eg o.. kjenne d tar litt ti å komma heilt t hektene ijen.. men blir bedre for kvar dag :)
 
Håper det går bra med alle :D
Jeg synrs ting blir bedre og lettere for hver dag som går. De er så utrolig herlige! Smiler masse, og det er rett før de begynner å le :D De har begynt å slå og gripe etter ting. De er mer tålmodige, og forstår mer hva som skjer. Gøy å leke med dem og få respons på ting man gjør. Og så har vi fått leggerutine på plass. Love it❤️❤️
 
Regner ikke med å få noe svar her, meeen spør allikevel :p

Hvor mye drikker deres i døgnet nå?
Mine drikker 800-1000ml døgnet
 
Vil tro de spiser god del løpet av dagen. De dier ca hver 2.-3.time døgnet rundt. han største har begynt å sove noe lengre på natten nå, så håper han minste blir inspirert av broren sin snart


Hvordan sover deres babyer på natten?
 
Vil tro de spiser god del løpet av dagen. De dier ca hver 2.-3.time døgnet rundt. han største har begynt å sove noe lengre på natten nå, så håper han minste blir inspirert av broren sin snart


Hvordan sover deres babyer på natten?
Mine legger seg i 20-20:30 tiden nå. En vanlig natt de siste ukene nå, er at de sover i 6-7 timer før neste mating. Altså mat igjen i 3-tiden ca, og så igjen etter 3-4 timer, i 6-7-tiden ca :)

De kan sove lenge begge to, og rekorden er 9 timer og 8.5 timer :D ganske fantastisk!
 
Mine legger seg i 20-20:30 tiden nå. En vanlig natt de siste ukene nå, er at de sover i 6-7 timer før neste mating. Altså mat igjen i 3-tiden ca, og så igjen etter 3-4 timer, i 6-7-tiden ca :)

De kan sove lenge begge to, og rekorden er 9 timer og 8.5 timer :D ganske fantastisk!

Det høres helt fantastisk ut! Håper mine kommer seg dit at de sover litt lengre, for hadde vært deilig med litt mer søvn.
Hvordan går det ellers med to små?
Jeg har vært alene med dem i to uker nå og må si at noen dager kan være hektisk, men er veldig mye kos også
 
Ida sove heila nattå, d har hu jort lenge. Mens Marie må ha mat om nattå. Men det variere d o. Men får som regel 4-5 t sammenhengende om nattå. Einaste så e nå e at de ikkje finne roen om dagen lengre..d e litt kjedligt.. sovne kun når eg går tur men så våkne de når eg tar de opp. Eg kan kje ha de i vognå her ute for biltrafikken slår inn på babycallen..
 
Back
Topp