Tvillingene ❤❤

Ano-nymus

Gift med forumet
Assistert-jentene
:gen054

Tenkte at siden vi er hele 5, redigert: 7 stk(!!) her som venter tvillinger, at det kan være gøy med en tråd hvor vi kan dele tanker og erfaringer, innkjøp, oppussingsplaner, bilder osv osv iløpet av svangerskapet :) samt tanker om hvordan det blir etter svangerskap. Jeg har aldri hatt tvillinger, så dette er både skremmende og fantastisk på en gang :D

Håper at andre i gruppen også vil komme med tips og ideer. Ønsker selvsagt ikke å ekskludere noen! Alle er hjertelig velkommen :)

Liste:
* 3 små engler i magen❤, 2/8:Heartred:Heartblue:Heartblue

* Ano-nymus, ivf-termin 3/8, (ultralyd-termin 27/7), planlagt KS uke 38 (ca 18/7-18) :Heartblue:Heartblue

* Skogstrolle, 3/8 :Heartred:Heartred

* Kicks , 17/8 :Heartred:Heartred

* Adoptivmamma, 23/8 :Heartred:Heartred

* Fatjen, 26/8 :Heartblue:Heartblue
 
Last edited:
Veldig fint med en slik tråd!

Hvordan er det for deg som har fått barn før, men ikke tvillinger? Du vet jo kanskje litt mer hvor travelt det er med å bare ha én nyfødt. Hva tenker du om det?
Jeg føler meg ikke veldig skremt av det enda, men har jo tenkt tanken. Har også litt bekymringer i forhold til om jeg klarer å knytte meg til to samtidig. Dette kommer naturlig regner jeg med da:) Har ingen barn fra før.
 
Veldig fint med en slik tråd!

Hvordan er det for deg som har fått barn før, men ikke tvillinger? Du vet jo kanskje litt mer hvor travelt det er med å bare ha én nyfødt. Hva tenker du om det?
Jeg føler meg ikke veldig skremt av det enda, men har jo tenkt tanken. Har også litt bekymringer i forhold til om jeg klarer å knytte meg til to samtidig. Dette kommer naturlig regner jeg med da:) Har ingen barn fra før.

Mitt svangerskap nr 2 var unntakstilstand. Barnefar var en dritt hele svangerskapet, og forholdet hang i en tynn tråd. Enden på visa var at han forlot meg, 4 åringen og en 2 uker gammel baby. Babyen fikk kolikk, og jeg var på randen til depresjon (hadde nok fødselsdepresjon når jeg har tenkt på det i ettertid). likevel klarte jeg alene å karre meg på beina, oppdra to flotte gutter og ta høyskoleutdannlse. Var alene i 5 år, før jeg traff min nye. Han er helt FANTASTISK! Så med min bakgrunn så tenker jeg at ja, det blir UTROLIG travelt!! men nå er vi to sammen om det, jeg har fast jobb, vi har stort hus, 7-seter osv osv. Så livet mitt er mye mer på plass enn sist. Så jeg GLEDER meg virkelig! Så lenge du har en mann som støtter deg og familie rundt deg, så vil det gå bra :) ❤ selvsagt får jeg av og til panikk når jeg tenker på alle de søvnløse nettene, da jeg tåler ekstremt dårlig å få lite søvn :p men det går heldigvis over! ;)

Når det gjelder å knytte seg tom to stk så skjønner jeg veldig godt at du tenker på det. Jeg var så hodestups forelska i min 4 åring da jeg ventet nr 2, at jeg ikke kunne fatte og begripe hvordan det var mulig å elske en annen så høyt! Men det gjorde jeg altså ❤❤ så nå er jeg ikke redd for det. Hjertet mitt bobler over av kjærlighet til begge allerede :love7
 
Så koselig med tvillingtråd. Veldig overveldende å vente to, så er veldig greit å kunne snakke og diskutere med andre i samme situasjon. Føler meg ganske blank på alt dette. Har jo to barn fra før, men fikk ikke de før de var rundt to år så svangerskap er helt nytt for meg, og det blir jo dette med nyfødt også. Har heller ingen erfaringer med alt av utstyr man trenger til nyfødt. Er jo litt skummelt å tenke på at det kommer to, men tenk så heldige vi er da. Dobbel lykke!
 
Ja! I know :D to av alt :p jeg har bestilt ultralyd i uke 14-15 for å få vite kjønn slik at jeg kan begynne å tråle finn.no for utstyr
 
Vi vil også gjerne vite kjønn. Vi har en av hver fra før så kjønn er ikke viktig sånn sett, men greit å kunne begynne å planlegge litt, spesielt når det er to som kommer.
 
Her blir det også å få vite kjønn for å begynne å handle inn og lage klart rom osv:) Er 9 uker i morgen og skal på ultralyd. Håper alt står bra til, grugleder meg! Blir nok en ultralyd til i uke 12, så kanskje en til før OUL for å se kjønn. Koster jo litt, men syns det er verdt det for å se gullklumpene:)
 
Her blir det også å få vite kjønn for å begynne å handle inn og lage klart rom osv:) Er 9 uker i morgen og skal på ultralyd. Håper alt står bra til, grugleder meg! Blir nok en ultralyd til i uke 12, så kanskje en til før OUL for å se kjønn. Koster jo litt, men syns det er verdt det for å se gullklumpene:)
Masse lykke til! ❤ det var helt magisk på UL i går. Har ikke landa enda :)
 
Masse lykke til! ❤ det var helt magisk på UL i går. Har ikke landa enda :)
Så deilig! Håper på en like magisk opplevelse og at de vil bevege litt på seg mens vi ser på:Heartred:Heartred
 
Eneste jeg som ikke holder til på Vestlandet da altså. Vi bor i Oslo, men jeg er fra Vestfold og mannen fra Rogaland så om vi blir her for alltid er jeg usikker på.
 
Gleder meg til babykul, men er litt bekymra for å bli gigantisk ja. Bekymra for hvordan jeg skal få gjort alle gjøremål hjemme og stille opp for barna om jeg bare går rundt her og vagger :p
 
Dere med tvillinger. Kjenner dere til dette vena cava syndromet allerede nå? Selv gjør jeg det, og syns det er så tidlig.. derfor har tanken om to slått meg.. i tillegg til er par andre ting.. tviler på at det er tvillinger, men lurer på dette uansett :)
 
Ultralyd i dag gikk superfint! Ble målt til 9+0 som er akkurat på termindato. De hadde bankende hjerter som vi fikk høre og se, og hun vi var til sa de bevegde seg MYE for å bare være 9 uker i dag! Er i ekstase!:Heartred:Heartred Bilde ligger på bilde-tråden. Vi fikk egentlig bedre videoer av hver enkelt enn bilde av de sammen da, så det var eneste som var litt kjipt, men jeg skal ikke klage:p
Nå gleder jeg meg utrolig mye til uke 12 for ny ultralyd!
 
Last edited:
Back
Topp