Tvillingene ❤❤

Koss e kveldsrutinene? Eg prøve å få de t å ta kveld i 7-8 tiå.
D hjelpe på Ida men Marie e lysvåken.. legge na me ein gong hu sovne itte maten men våkne ijen itte ein halvtime.. legge de ut i sengå..
 
Hei. Sniker fra oktober. Eller tvillingene kom i august så passer litt inn her også. :hilarious: Er det noe av dere som full ammer begge 2 ?
 
Må bare si: all ære til de som fullammer. Dere er flinke altså :D
Ikke noe galt i å gi flaske selvsagt, jeg gjør jo det selv, men jeg personlig synes dere er RÅ :)
 
Må bare si: all ære til de som fullammer. Dere er flinke altså :D
Ikke noe galt i å gi flaske selvsagt, jeg gjør jo det selv, men jeg personlig synes dere er RÅ :)

Skulle gjerne gitt flaske innimellom om han bare hadde villet ha
 
Sånn var min eldste. Tok aldri flaske. De var slitsomt! Men å fullamme tvillinger vinner min respekt altså :D hadde aldri klart d selv

Så ikke før etter jeg hadde svart at det var tvillingtråden jeg var på [emoji28]Jeg har jo bare en [emoji85]
 
Nei ikke helt og varier veldig fra dag til dag. de blir trøtt ca samtidig men det variere veldig hvor lenge de sover både på dagtid og natten. Er dine?

Ja på natt e de. Legge seg ca kl.11 å såve t kl.8 om morningen.. men dagen såvne de nesten allti på likt men spve ikkje like lenge..
 
Fort gjort i ammetåka :p og en er IKKE bare det heller :) [emoji173]️ min nr 2 var mer krevende enn disse to til sammen :p

Neida, men dere med to, fysøren så flinke [emoji170] Både dere som ammer og gir flaske [emoji1377]
 
Noen så har tips t ka eg kan laga t barseltreff? Ei e vegetarianer å ei amme så kan ikkje ha noe me kål. Kjekt me no lett å enkelt men e litt lei vanlige rundstykker..
 
Noen så har tips t ka eg kan laga t barseltreff? Ei e vegetarianer å ei amme så kan ikkje ha noe me kål. Kjekt me no lett å enkelt men e litt lei vanlige rundstykker..
Pastasalat? En med skinke og en uten :) kanskje droppe løken også, og ha den på siden, så kan folk ta selv. Vet mange som ammer ikke spiser løk.
 
Pastasalat? En med skinke og en uten :) kanskje droppe løken også, og ha den på siden, så kan folk ta selv. Vet mange som ammer ikke spiser løk.

Off mye å tenka på.. amme ikkje sjøl så eg harkje peiling på ka så påvirke de.. ja kan sikkårt ta ein pastasalat.. enkelt å greit d..
 
Back
Topp