lørdagsbarn
Glad i forumet
Lever på proteincookies jeg [emoji23]Du vet du er blitt tvillingmamma når du plutselig kjøper masse brød og har i fryseren siden du spiser så sinnsykt mye og aldri rekker å dra i butikken... [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lever på proteincookies jeg [emoji23]Du vet du er blitt tvillingmamma når du plutselig kjøper masse brød og har i fryseren siden du spiser så sinnsykt mye og aldri rekker å dra i butikken... [emoji1]
Jeg har egentlig bare positive overraskelser, både fødsel og tiden etter. Alle forberedte meg på at det ville bli så tungt og så vondt og så stress. Jeg har venninner med én unge som har det "verre" og er mer slitne. Så kanskje det var bra at alle var så negative så jeg fikk meg en positiv overraskelse [emoji23] Men tror mye går på innstilling og hvordan du er som person. Jeg er en duracell kanin til vanlig, så kanskje én unge hadde blitt kjedelig [emoji23]Til dere som har født; er det noe som har overrasket dere eller blitt annerledes enn dere så for dere? Enten ifbm fødsel eller livet med tvillinger? Samkjøring/utfordringer eller evt ting som ikke var så vanskelig som forventet? [emoji14] Praktisk eller psykisk?
Takk for svar, så kjekt å høre!Jeg har egentlig bare positive overraskelser, både fødsel og tiden etter. Alle forberedte meg på at det ville bli så tungt og så vondt og så stress. Jeg har venninner med én unge som har det "verre" og er mer slitne. Så kanskje det var bra at alle var så negative så jeg fikk meg en positiv overraskelse [emoji23] Men tror mye går på innstilling og hvordan du er som person. Jeg er en duracell kanin til vanlig, så kanskje én unge hadde blitt kjedelig [emoji23]
Til dere som har født; er det noe som har overrasket dere eller blitt annerledes enn dere så for dere? Enten ifbm fødsel eller livet med tvillinger? Samkjøring/utfordringer eller evt ting som ikke var så vanskelig som forventet?Praktisk eller psykisk?
Til dere som har født; er det noe som har overrasket dere eller blitt annerledes enn dere så for dere? Enten ifbm fødsel eller livet med tvillinger? Samkjøring/utfordringer eller evt ting som ikke var så vanskelig som forventet?Praktisk eller psykisk?
Jeg kikker innom denne tvillingtråden for første gang! Venter tvillingjenter til sommerenHei på dere
Er dere mange som er gravide med tvillinger her?
Hei! Hvor gamle var tvillingene da dere dro til Spania?Det har vært helt perfekt! Uansett hvordan man vrir og vender på det har vi jo faktisk to babyer som egentlig trenger en person hver[emoji85] vi brukte to av ukene i Spania. Utrolig deilig med varme + vi fikk virkelig prøvd oss og blitt kjent med tvillingene [emoji1305][emoji295]️
Hei! Venter tvillinger nå i februar[emoji5] to jenter [emoji173][emoji173]Hei på dere![]()
Er dere mange som er gravide med tvillinger her?
Finnes det en egen 2018-tvillingtråd, eller henger alle her?Jeg kikker innom denne tvillingtråden for første gang! Venter tvillingjenter til sommerenvet det er flere både i juni - juli - august gruppa som venter tvillinger.
Ikke som jeg har settFinnes det en egen 2018-tvillingtråd, eller henger alle her?![]()
En tråd kan vi jo fint lageIkke som jeg har settjeg håper egentlig på en egen tråd eller egen under forum av noe slag! Vet det er flere som venter tvillinger både mai-juni-juli-august (ikke vært å kikker innom de andre forumene)
Tror det ble forsøk på å starte en tidligere men det var så få da tror jegFinnes det en egen 2018-tvillingtråd, eller henger alle her?![]()
Herlig <3 jeg venter i slutten av juni. Så jeg er ikke så veldig mye lenger på vei enn degEn tråd kan vi jo fint lageet underforum er det vel verre med, det må BV ordne. Men er ikke sikkert det er stor nok etterspørsel. Jeg venter forresten tvillinger i juli
![]()
Vi var ikke forberedt på prematurfødsel, nyfødtintensivopphold og haste-keisersnitt. Vi hadde spurt litt i forkant, men bare fått beskjed at det er veldig uvanlig. Men blant 2017 tvillingene er vi mange prematurfødte, så jeg føler de kunne forberedt oss litt!Til dere som har født; er det noe som har overrasket dere eller blitt annerledes enn dere så for dere? Enten ifbm fødsel eller livet med tvillinger? Samkjøring/utfordringer eller evt ting som ikke var så vanskelig som forventet? [emoji14] Praktisk eller psykisk?