Turkistråden fra 16 november

Jeg ligger med beina på bordet og trøstespiser masse potetgull!!!!!!!!! Hehe neida xsmile8
 
Så bra jenter :) Ja her trenes det og spises nesten bare riktig ;-)
 
Nååå... Åssen går det mæ dekk som er at?? xsmile9 Sjekka ut oppskriftene til Jillian i dag på nettsia hennes... Så prøvde meg på en tortilla lefse med et stryk cottage cheese, og 100 gr kyllingfilet (krydra seff) Og strødde purre på... digg!!!! Dette var lunsj... Ca 250 kcal!! Er å anbefale altså... Jeg trudde sånne lefser innholdt mer enn ca 125 kcal hver... xsmile9
 
Vet du hvordan slankekrig finale greierene fungerer?
Jepp, 3 fra lag 1, 2 fra lag 2 og 1 fra 3 laget går vidre til semifinalen. De 3 beste fra den uken går vidre til finalen, først da gjelder hva de har gått ned hele krigen og den med mest i løpet av de 14ukene vinner ;-)
 
ehh... her går det heller dårlig.. vært lite på dataen i grunnen... e skamkvalm..:p får i meg lite mat, og den maten eg får i meg e heller usunn...:p hahahha... så eg vet eg ryker denne uken :) men det gjør meg ingenting :)
Håper den der kvalmen gir seg før julaften altså! :p
 
Japp..:p ser ut til at det går i perioder, for i dag har eg følt meg ganske fin :)
 
je ble gravid i oktober i fjor... Og jeg kunne ikke spise ribbe på julaften for å si det sånn... I år derimot !!!!!!! Slafs safs xsmile8...
 
årh... men eg elsker pinnekjøtt, så eg har jo et håp om at eg klarer det då :) hehe...:p
 
jah! eg overlever ikkje uten pinnekjøtt altså :p
 
jaja hadde gått opp 1,5 kg eg :p hadde i grunnen forventet mer :p hehehehe
 
Uff da hihi xsmile8 Jeg var så heldig at jeg orka ikke tanken på fett, så je spiste grovt brød og frukt.... Ikke no som er værre enn kvalme!!!
 
ehh jah... eg spiste hvitløksbrød med ost på til frokost en dag eg..:p hahaha... d var veeeldig godt då :p ellers spiser eg bare nystekte rundstykker med smør og bittelitt syltetøy på og så middag om dagene :p
håper d går over så eg kan ete knekkebrød igjen snart.. men foreløpig brekker eg meg av det :p
haha...
 
Opp 0,64% og + 0,4. Dagens vekt 62,9. Visste ikke hvor jeg skulle skrive det så håper det er greit at jeg skriver det her. Ikke fornøyd men hadde fryktet verre
 
Ikke si hvitløksbrød.... Jeg elsker hvitløksbaguetter nammmmmm!! Har spist oppskjært eple med pittelitt peanøttsmør på til kvelds... Sto på oppskrift sidene til Jillian... Det var faktisk godt... Akkurat jogga en time i skogen med bikkjene, og intervaller... Iskaldt, oppover oppover oppover oppover... Men friskt og godt altså hehe... Fikk musikk i øra så da var jeg ikke så mørkredd plutselig xsmile8 Føler meg så digg... Oppblåst, mensen, vondt i magan... Spist for mye... Æsj!!!!!!!!!
 
Det hørtes litt godt ut då, men e ikkje så glad i epler...:p hehehhe... men mmm nugatti og peanøttsmør.. takk for den tanken liksom!! :p :p ja d hørtes ut som en frisk tur i skauen :D
 
Back
Topp