Turkistråden fra 16 november

Hege36

Gift med forumet
Det ble jo bare kaos da jeg prøvde å ordne her, dette får bli skravle tråden, så er den gamletråden vekttråden vår.

Uke 10
Hege og Chris +1,57% Ute
Millemari 0
Smufine88 -0,75% -0,34%
Lucci -0,33% +1,70%

Vekt 324 + 0,2kg + 0,06% - en person ny vekt 240kg

Uke 11
Millemari - 1,12% -0,7kg
Smurfine88 -0,34% -0,4 kg
Lucci +1,70% + 1 kg Ute

Vekt 239,9 -0,01kg -0,04%

Uke 12
millemari +0,64% og + 0,4kg
smurfine +1,27% +1,5kg

vekt 241,8

Total nedgang i kg: Total nedgang i prosent:
Smurfine88 6 kg 4,76%
Millemari 0,2 kg 0,31%
 
Jeej håper det funker å skravle no då uten alle de rare innleggene som flytter på seg :D
Kordan går det med dåkke jenter? Planer for helgen? :)

Innlegg nr 1
 
Hallo dere, jeg ble litt forvirra på det nye greiene her. Men her er hjem. Her vi skal skravle nå forresten?
var på 60 min spinn + 60 min styrke på onsdag. Totalt ødelagt og store problemer med gangen. Men fy søren så godt det gjorde! :)
 
Ja vi skal skravle her no for den orginale skravletråden e bare rot med nye og gamle innlegg om en annen ;)
innlegg nr 2
 
Heisann, ja vi må skravle her, den andre er det bare kaos med, pluss at dem har fjernet 2uker av krigen der :-(
 
He he, ikke bare bare å ville så mye og tar en super treningsøkt nei, kjenner meg igjen der, he he.
 
Skravle skravle skravle..:p Ånei..:) Kordan går d? :)
 
Hei, dere. Jeg avlyser ukens utfordring siden det er så mye rot her inne nå og alle de gamle trådene er ødelagt: -/
Vi må lage alle trådene her inne på nytt.
 
He he skravlesjuk smurfen :p Joa jeg blir fader meg ikke frisk :angry5 så er lei av å føle meg helt tom og ha vondt i hele meg.
 
Dere har gjort i dag da??
vi har endelig barnefri så vi har vært på kino og sett James Bond xsmile2
 
Gubben hadde lasta ner james bond så vi har sett den på tv i går.. dårlig kvalitet, tror den hadde vært bedre på kino ;)
Ellers så føler eg at eg eter konstant.. og så har eg hatt formiddagslur og ettermiddagslur :p hehehehe...

Huff så leit å være sjuk så lenge, føler med deg der altså.. vært så mye sjuk i år.. fatter d ikkje.,
Gruer meg litt for å gå på jobb i morgen...:|
 
Ah... Endelig hehe... Har ikke kommet inn engang jeg... Godt det ikke er noen utfordring, for jeg har vært rooolig i helga xsmile8
 
Ja:0) Fikk trent en time og... To JM videoer... Nok med fri fre og lør ;) Sku vøri ute en tur men jeg vet ikke om je orker hehe... Kryr ta jaktfolk oppi her og da må je ha bikkjene i bånd, og da orker jeg ikke ha med begge :p Er så digg på vinteren når de er med løse... For da er det heller ikke no særlig med folk tråkkende oppi skogen :)
 
Ser den :) kor lenge vare jaktsesongen då?
Dette har vært en laaang helg gitt... føler tiden står stille..:p
 
Ser der ja, da mangler vi bare millemari så er alle sammen i den nye tråden :)Tar på å være syk og ha pms, lyst på noe heletiden usj. Tror ikke vekta har forandret seg så mye denne uka gitt. Har jo trent, men klarer jo ikke samme intensiteten.
 
Trur jakta varer til jul jeg... :angry5 ..........
Hege & chris: kjedelig når det henger så lenge i kroppen... Ikke morro!!! Du får pleie deg selv og spise masse mandariner :happy3 Litt småsår hals selv i dag, prøver å late som ikkeno for å se om jeg får lurt det bort... Hah!! xsmile7 Spent på vekta i mra, har løpt mellom 1,2 og 1,6 mil man tir ons og tor... Fri fre og lør... Så video i dag... hadde håpa å se 8 tallet, men føler jeg har en litt sånn fråtsedag i dag... sååååååå.... :happy
 
fråtsedag ja... eg har sååå lyst på chips og sjokolade.. meen... d har eg ikkje i hus heldigvis på en måte :)
 
jaah... d blei visst litt chips alikavel...:p mannen måtte ta seg en tur :p
 
Back
Topp