Turkistråden fra 16 november

Håper dere har en fin julefeiring. Her propper jeg i meg julegodis og gleder meg til krigen starter igjen.
 
Uff ja her har det gått helt på styr, spist og kosa meg alt for mye :smiley-angelic006
 
Uuups... Noen har kosa seg i jula så jeg på vekta:p Skal bli godt å komme i gang at :-D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum
 
hatt spysjuken og influensa i julen eg så har gått ner 3 kg eg :p haha... men no godter eg meg med litt chips og sjokolade då :p Godt nyttår alle :D
 
Dumming!!!!! Hihi:) jeg har gått opp to jeg:p Men som sagt har jeg virkelig kost meg da, så nå er det masse energi innabords :-D Spysyke er ikke morro... Aldri så galt at det ikke godt for noe da :p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum
 
haha ja det var liksom det...:p men glad eg begynne å bli frisk igjen då! :)
 
Ja det skjønner jeg:) værste som finnes å være kvalm!!! Største jenta på fire har vært syk i jula, heldigvis ikke julaften, også ble gubben syk, nå kjenner jeg at no brygger på her og... Flate.... Mange som har vært syke nå altså... Forter meg og ta et glass vin så det blir borte :p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum
 
ja her i familien har alle vært sjuke i jula.. meg og mini t gubben begynte med spysjuken lillejulaften, men han var heldigvis i fin form julaften i motsetning t meg :p ble kvitt den fæle greien i løpet av 1 juledag, så kom flunså eller virus så de kalle d 2 juledag :p hahhaha... i går var første dag eg var utforbi døren siden julaften :p haha
 
uff a meg, her har gubben vært slått ut med bronkitt og infulensa, jeg og guttungen var syke en stund før jul.
 
Back
Topp