Turkistråden fra 16 november

Gratulerer millemari :)
 
Er noe merkelig eier når det var jeg som gikk videre når jeg totalt sett har gått opp ca 1 kg denne runden! tror jeg har lite å stille med i forhold til de som har tatt slankeoperasjon :) måleminutt var jo bare ned to men foreløpig har det vært opp ett kg! Jaja sånn kan det gå :)
hvordan har det gått med dere andre denne runden?
 
altså vekten min var jo nere igjen i dag :p hahahha totalt siden eg begynte i krigen har eg gått ner 7,5 kg.. :p menmen..:) det e jo ei av de to som har tatt operasjon som komme te å vinne, det e no bare sånn det e :)
Men GRATULERER millemari :D
 
Så bra vekta gikk ned igjen :)
Her har det ikke gått som planlagt gitt, bare gått ned 1kg, hadde trodd jeg skulle klare hvertfall 5...
 
ja off.. e ikkje noe lett å gå ner i vekt.. men det e vel bare til å ikkje gi opp og stå på og ikkje tenke for mye på vekten men heller på det en putter i munnen :) eg vet ikkje eg.. eg har ikkje noen problemer med å gå ner 10 kg, men der stopper det og så går eg opp igjen for eg gir opp, men må prøve å la være å gi opp denne gangen..:)
 
wææ fy søren som jeg tok meg ut på spinningen idag. Gjorde skikkelig godt! Nå er det rett i dusjen og så under dynen. God natt godfolk :)
 
Så deilig da millemari. Herlig år enn får kjørt seg skikkelig og enn nesten ikke kommer seg av sykkelen igjen he he.
 
kordan går det jenter? :D
Eg har vært å sett på reken inni magen min i dag eg <3 hehe :)
 
Ja alt såg fint ut :) e litt uvirkelig syns eg :p hehe.. at d vokser en liten baby inni magen min som hjertet banker på allerede! :)
 
Det skjønner jeg godt, hode mitt klarte ikke å fatte det før han virkelig romsterte inn i der :)
 
Ja kjempekoselig :) føle eg kan slappe litt mere av no :) men d hjelpe ikkje på kvalmen då.. blæh.. tips mottas med stor takknemlighet! :)
 
Uff husker den kvelmen ja, veldig viktig å spise jevnt så du ikke blir sulten, da starter kvalmen enda mere. Ha noen kjeks og litt saft på sengekanten, så tar du det får du står opp :)
 
e heldigvis ikkje så veldig kvalm om morgenen, e i grunnen værst om kvelden når eg ska legge meg :p menmen..:) kordan går d med dåkke då jenter? :)
 
Hei alle sammen. Må takke dere får en flott slankekrig. Det begynner en ny etter jul om dere vi ned mere.
Masse lykke til med spira smurfen, du må holde oss oppdatert så vi får høre alt om tiden fremover :)
Alle må ha en flott jul og et triveldig nytt år.
merry-christmas-0677-wreath.gif
 
God jul alle sammen!!! :)) åssen bytter jeg profilbilde?? Er dette noe de bare har funnet fra no innlegg?? Aldri lagt til profilbilde her..... Hmmm
 
Back
Topp