Tungt?

Jeg føler meg som en flodhest når jeg skal snu meg i senga på natt og komme meg på do :p å bøye meg er vel ikke det beste jeg gjør heller, bortsett fra det er jeg egentlig i bra form og går minst 5 km hver dag for å holde meg litt i aktivitet.
 
Jeg føler ikke at jeg er sånn veldig stor men jeg er alikevel ekstremt sliten, orker såvidt å gå og kjenner at hele ryggen blir sliten og vond om jeg gjør det. Blæh. :shifty:
 
Jeg føler meg heller ikke så stor og tung enda, men vond..ja!! Vaska badet i går, så i dag gjør bekkenet vondt ved den minste bevegelse :/
 
Tungt ja, og så er det så vaaaaaaarmt! Sommeren slipper jo aldri taket heller, høsten kan godt komme altså :p
 
Føler det er ufattelig tungt:-/ er sengeliggende mye av dagen pga bekkenet, må bruke krykker om jeg skal gå mer enn 10skritt....
Magen er like stor som helt på slutten med storesøster alt, så tror det kan bli veldig tungt frem mot desember nå!:-(
 
Ikke særlig tungt enda *bank i bordet*! Men jeg er ikke like spenstig i bhg-jobben merker jeg og ikke like grasiøs når jeg bøyer meg eller reiser meg fra gulvet heller :p Glad høsten kommer nå så jeg slipper å koke vekk! Alt er varmt og klamt :)
 
Jeg synes også det er varmt! Er varm konstant og ingenting hjelper :p slitsomt
Sant! Idag fikk jeg DEN hetetokten i frisørstolen, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg :p
 
jepp! jeg er kort (159 cm), så magen vokser rett ut. ligger på normal vektøkning i forhold til høyde, startvekt og hvilken uke jeg er i, men magen ser kolossal ut! har ikke plass til masse mat, så blir mindre måltider. spiller også tuba, men kjenner jeg må jobbe litt for å fylle lungene.
 
Føler ikke at det er så tungt. Men så er jeg lang i kroppen, så magen er ikke så ut som hos endel andre. Og så har mine barn vært ganske små. Gutten var 3300 til termin, og jenta var 2850, så totalt er jeg vel heldigere stilt enn de som bærer på barn oppi 4-5 kg på slutten. Jeg har endel vondt i ryggen, men det er på grunn av et prolaps jeg har slitt med i over to år. Også merker jeg det i symfysen når jeg har gjort mer enn vanlig. Men det er tyngre nå enn første svangerskap. Da var jeg 21, nå er jeg 40, så det er vel ikke så underlig.
 
Jeg er høy og slank og i mitt tredje svangerskap. Heller ikke denne gangen er jeg plaget med særlig stor mage. Men jeg merker godt at bøying type rydde leker fra gulvet etter en aktiv halvannetåring begynner å bli utfordrende. :p Og antydning til bekkenløsning de dagene med mye stå og gåing. Blir veldig fort andpusten også!
 
Tungt på en måte, selvom jeg ikke føler at jeg er såå stor for å være så langt på vei. :grumpy:
 
Haha :p desemberbaby og høygravid på sommeren x) hmm... Lurer på om juli/augustdamene motsier deg der :D
Er først nå jeg føler meg høygravid i høstvarmen vi har hatt, og jeg er bare 30 dager unna å være høygravid :p Så det er nesten innafor ;)
 
Jeg har skrytt av god form lenge, men nå får jeg virkelig den døra i trynet :p Den siste uka har vært rævva... ryggen verker, sover dårlig, får sure oppstøt og halsbrann bare jeg sitter litt framoverlent! Glad jeg blir mindre i bhg-jobben og mer vikar i skolen nå mot slutten så jeg slipper gulvkrypinga og det høye tempoet :) Så peser jeg som en hval og er varm som en jøtulovn!
 
Jeg har skrytt av god form lenge, men nå får jeg virkelig den døra i trynet :p Den siste uka har vært rævva... ryggen verker, sover dårlig, får sure oppstøt og halsbrann bare jeg sitter litt framoverlent! Glad jeg blir mindre i bhg-jobben og mer vikar i skolen nå mot slutten så jeg slipper gulvkrypinga og det høye tempoet :) Så peser jeg som en hval og er varm som en jøtulovn!

Jeg også, har hatt et så fint svangerskap med minimale plager men nå kan jeg jo såvidt gå. Gruer meg litt til julegaveshopping og innser nå at kanskje jeg burde ha gjort det før. :arghh:
 
Back
Topp