Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes også det er varmt! Er varm konstant og ingenting hjelperTungt ja, og så er det så vaaaaaaarmt! Sommeren slipper jo aldri taket heller, høsten kan godt komme altså![]()
Sant! Idag fikk jeg DEN hetetokten i frisørstolen, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av megJeg synes også det er varmt! Er varm konstant og ingenting hjelperslitsomt
Bare vær glad du ikke er høygravid på sommeren daTungt ja, og så er det så vaaaaaaarmt! Sommeren slipper jo aldri taket heller, høsten kan godt komme altså![]()
Føler meg høygravid, hahaBare vær glad du ikke er høygravid på sommeren daså utrolig glad for det selv!!
Føler meg høygravid, haha![]()
Er først nå jeg føler meg høygravid i høstvarmen vi har hatt, og jeg er bare 30 dager unna å være høygravidHahadesemberbaby og høygravid på sommeren x) hmm... Lurer på om juli/augustdamene motsier deg der
![]()
Jeg har skrytt av god form lenge, men nå får jeg virkelig den døra i trynetDen siste uka har vært rævva... ryggen verker, sover dårlig, får sure oppstøt og halsbrann bare jeg sitter litt framoverlent! Glad jeg blir mindre i bhg-jobben og mer vikar i skolen nå mot slutten så jeg slipper gulvkrypinga og det høye tempoet
Så peser jeg som en hval og er varm som en jøtulovn!