tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

6DPO. Virker som jeg har litt gul utflod når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Vondt i ryggen når kvelden kommer. Noen ganger har det vært litt bekken,-og symfysevondt-aktig. Har vondt der jeg fikk epidural også.

Satser på at det er gode graviditetssymptomer! :)

Satser på at det er gode graviditetssymptomer! :)
Ja :) Har begynt å drømme igjen også. Har ikke drømt noe etter at jeg fødte, men disse dagene har jeg drømt og husket drømmene. Blir morsomt å se om det er noe sammenheng med graviditet eller ikke :P

Oi! 8DPO allerede! Trodde jeg bare var 7 :P Tiden flyr med baby i hus!

I går kveld etter orgasme og sex fikk jeg murringer i livmor-området. Varte i flere timer, og merker det litt nå og da fortsatt. Aldri opplevd det før, verken som gravid eller ikke-gravid. Har fortsatt de ryggsmertene jeg snakket om tidligere og hovne slimhinner i nesa.

Oi! 8DPO allerede! Trodde jeg bare var 7 :P Tiden flyr med baby i hus!

I går kveld etter orgasme og sex fikk jeg murringer i livmor-området. Varte i flere timer, og merker det litt nå og da fortsatt. Aldri opplevd det før, verken som gravid eller ikke-gravid. Har fortsatt de ryggsmertene jeg snakket om tidligere og hovne slimhinner i nesa.
Heier på deg! :)

9DPO! Dagen begynte bra, helt til samboeren min kom hjem fra jobb og fikk meg til å ta en g-test :P Jeg skulle jo ikke teste! Han gjorde meg så jævla svak :P Det kom en strek, men så var det det da: skyggestrek eller babystrek... Tiden får vise!

9DPO! Dagen begynte bra, helt til samboeren min kom hjem fra jobb og fikk meg til å ta en g-test :p Jeg skulle jo ikke teste! Han gjorde meg så jævla svak :p Det kom en strek, men så var det det da: skyggestrek eller babystrek... Tiden får vise!

BILDE? :wideyed: jeg vil see!

Hallo, den er jo positiv!

Tok meg friheten:Vis vedlegget 192836
Her ser du sstreken er like tjukk som teststreken! Så spennende og gratulerer!!

Håper testene fortsetter å bli sterkere og sterkere ❤
Haha takk? :D Jeg tør ikke å tro på det enda :P Må få sterkere test først og så positiv test på digital. DA kan jeg tro på det :P

Haha takk? :D Jeg tør ikke å tro på det enda :p Må få sterkere test først og så positiv test på digital. DA kan jeg tro på det :p
Skjønner deg, ønsker ikke å gi seg selv høye forhåpninger! Jeg og tror det ikke før jeg sitter med den positive testen.

Oi så spennende !! Ser så absolutt strek der da :D Når skal du teste igjen? Må følge med her, ble spent på dine vegne nå :p
Så koselig! :)

Jeg vet ikke helt :P Spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg! Haha! Om jeg klarer å la være i morgen så skal jeg teste på onsdag tenker jeg :)

9DPO! Dagen begynte bra, helt til samboeren min kom hjem fra jobb og fikk meg til å ta en g-test :P Jeg skulle jo ikke teste! Han gjorde meg så jævla svak :P Det kom en strek, men så var det det da: skyggestrek eller babystrek... Tiden får vise!
Dette lover jo kjempegodt!! :))

10DPO! Tok test i dag tidlig. 12 timer som skiller gårsdagens test og dagens test. Ingen forskjell på dem :P

Back
Topp