tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Slutter på prev for i april (tror jeg), og fått vanlig mens etter dette. Men nå har det brått stoppet opp! Rart :-/
Samme som meg da :| Sluttet 31 mars. Har hatt mensen tre ganger etter dette, med syklus på 28(bortfallsblødning), 34 og 40 dager. Blir bare lenger og lenger den syklusen.
 
Last edited:
Syklusdag 75 :(
 
Last edited:
Er ikke lei meg for den lange syklusen lenger. Har fått positiv graviditetstest i dag :)

ImageUploadedByBV Forum1441030131.123285.jpg
 
Da er jeg her igjen :p Fikk en gutt helt i slutten av april 2016, uke 39+1. Han er verdens godeste og er lite krevende. Jeg elsket å gå gravid, selv med de typiske gravidplagene som bekkenløsning, symfysevondt, kvalme og halsbrann! Og så var det de hormonene da... Haha! Og det å føde, ja, det var virkelig noe for seg selv <3 Jeg gleder meg masse til å få oppleve det igjen! Håper jeg får det! Tenker vi skal begynne å prøve igjen fra august :)
 
Vel, nå hopper vi ikke av i svingen lenger :p

Jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel, men håper det skjer noe allikevel :) Jeg tar g-test én gang i uka, for å få en viss oversikt om jeg plutselig skulle bli gravid.
 
Lykke til med nr.2! Hvilken PP ble d du gravid? Nr. 2?
Takk :) Det klaffet i pp3. Hadde mensen bare to ganger(med lange sykluser), mensen nr 3 kom aldri :p Hvordan er det med deg? Prøvd lenge? Barn fra før? :)
 
Takk :) Det klaffet i pp3. Hadde mensen bare to ganger(med lange sykluser), mensen nr 3 kom aldri :p Hvordan er det med deg? Prøvd lenge? Barn fra før? :)

Førstegangsprøver, er i PP1, så er kjempespent. Sluker alt av dagbøker og blir så glad når jeg ser at folk blir fort gravide:smiley-bounce012
 
Hei hei :) Er igang med prøving på nr 3 vi nå, og synes igjen alt her inne er spennende. Dere satser på 2 veldig tette da, imponerende! De vil sikkert bli som erteris isåfall :) Vi fikk siste i fjor høst,og jeg synes det blir kort mellom hvis jeg blir gravid nå hehe...
 
Hei hei :) Er igang med prøving på nr 3 vi nå, og synes igjen alt her inne er spennende. Dere satser på 2 veldig tette da, imponerende! De vil sikkert bli som erteris isåfall :) Vi fikk siste i fjor høst,og jeg synes det blir kort mellom hvis jeg blir gravid nå hehe...
Blir ganske tette om det klaffer fort :p Jeg var klar for nytt svangerskap og fødsel allerede noen dager etter fødselen. Og så gikk det 2-3 uker, og vi bestemte oss for at vi skulle prøve på nr 2 i august. Men nå har vi altså tjuvstartet! :p Kjæresten min har faktisk vært enda mer gira enn meg. Å ha baby går over all forventing :)

Hvor tette er barna dine? :) Lykke til med prøving!
 
Du verden, ikke verst :) Det er 2,5 år mellom mine første, og nå håper vi på mellom 1,5 og 2 år. Må nevne da, at min første er ganske aktiv -mens nr 2 er en drøm av et rolig barn. Så om deres første er rolig, kan dere få litt sjokk med neste :) Men så lenge dere er enige og bretter opp armene for den store jobben det er med 2 tette, er det jo kjempekoselig for barna!!! Jeg gleder meg til prøving nå, pp1 begynner om noen dager. Ville egentlig nå i juli, men det passet ikke sånn dessverre. Men august er mnd hehe ;-)
 
Du verden, ikke verst :) Det er 2,5 år mellom mine første, og nå håper vi på mellom 1,5 og 2 år. Må nevne da, at min første er ganske aktiv -mens nr 2 er en drøm av et rolig barn. Så om deres første er rolig, kan dere få litt sjokk med neste :) Men så lenge dere er enige og bretter opp armene for den store jobben det er med 2 tette, er det jo kjempekoselig for barna!!! Jeg gleder meg til prøving nå, pp1 begynner om noen dager. Ville egentlig nå i juli, men det passet ikke sånn dessverre. Men august er mnd hehe ;-)
Fin aldersforskjell det da :)

Ja, jeg(vi) tenker at neste umulig kan bli like rolig som han vi har fra før :p
 
Snart 12 uker siden fødsel. Har ikke fått mensen enda, men nå i dag har jeg rosaskjær i utfloden. Hva kan det bety? Mensen på vei? Har aldri hatt rosa utflod før mensen tidligere. EL? Liten festeblødning? Har regelmessig sex(3-4 ganger i uka). Renselsen var ferdig 3,5 uker etter fødsel. Spennende at det skjer noe med kroppen :)
 
Back
Topp