tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Yes! Nå har jeg fått mensen! :D Da er kroppen i gang igjen etter fødsel! Rakk akkurat IKKE EL da vi sluttet å hoppe av i svingen for noen uker siden :p
 
*slettet*
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1469270780.860691.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1469270780.860691.jpg
    62,8 KB · Visninger: 198
  • ImageUploadedByBV Forum1469270793.894131.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1469270793.894131.jpg
    61 KB · Visninger: 204
Last edited:
Mensen er over :) Da begynner snart første ordentlige pp :)
 
Om jeg er så heldig at syklusen er i orden etter fødsel, så begynner de fruktbare dagene mine i dag :D Skal prøve å teste etter eggløsning de kommende dagene. Får se hvor lenge jeg holder ut før jeg blir driiit lei av EL-testinga :p Hadde vært greit å vite når man har EL for så å vite når man kan forvente menstruasjon. Tester ikke for å vite når vi må ha sex, for sex har vi heldigvis uansett :)

ImageUploadedByBV Forum1470089577.596776.jpg
 
Last edited:
Om jeg er så heldig at syklusen er i orden etter fødsel, så begynner de fruktbare dagene mine i dag :D Skal prøve å teste etter eggløsning de kommende dagene. Får se hvor lenge jeg holder ut før jeg blir driiit lei av EL-testinga :p Hadde vært greit å vite når man har EL for så å vite når man kan forvente menstruasjon. Tester ikke for å vite når vi må ha sex, for sex har vi heldigvis uansett :)

Vis vedlegget 189535
Hva slags app bruker du? :)
 
Dagens el-tester. Begynte på onsdag. Alle de var blenda. Tok to i går, den første var blenda den andre var det svak strek på. Så håper dette går oppover og oppover nå ;)

Disse tre er altså fra i dag. Den nederste har ikke tørket.
ImageUploadedByBV Forum1470433404.672944.jpg
 
Last edited:
Fikk bare tatt el-test i dag kl 10, 13.30 og 22.30. Skulle likt å hatt en mellom 15.00-17.00 isteden. De tre nederste er fra i dag. Ikke noe å skryte av :p Burde absolutt vært flinkere til å ikke drikke noe særlig de siste timene før testing. Men det klarer jeg aldri :p

ImageUploadedByBV Forum1470517835.932682.jpg
 
Fikk bare tatt el-test i dag kl 10, 13.30 og 22.30. Skulle likt å hatt en mellom 15.00-17.00 isteden. De tre nederste er fra i dag. Ikke noe å skryte av :p Burde absolutt vært flinkere til å ikke drikke noe særlig de siste timene før testing. Men det klarer jeg aldri :p

Vis vedlegget 190368
Oi, tester du så ofte? Da ble jeg litt betrygga på at jeg kan ha missa min el på testene iom at jeg kun tester en gang pr dag (unntatt i dag ;) )

Uansett, masse lykke til med pp1 (?) etter forrige fødsel.
Har du en baby på bare 3 mnd nå, eller leste jeg litt fort?
Her var det to år mellom de to jeg har. Hektiske år de første årene, men så er det jo også superkjekt at de nå kan leke sammen og klarer å gjøre mye av det samme :)
 
Oi, tester du så ofte? Da ble jeg litt betrygga på at jeg kan ha missa min el på testene iom at jeg kun tester en gang pr dag (unntatt i dag ;) )

Uansett, masse lykke til med pp1 (?) etter forrige fødsel.
Har du en baby på bare 3 mnd nå, eller leste jeg litt fort?
Her var det to år mellom de to jeg har. Hektiske år de første årene, men så er det jo også superkjekt at de nå kan leke sammen og klarer å gjøre mye av det samme :)
Prøver å teste tre ganger pr dag, for å ikke misse LH-toppen. Noe jeg sikkert gjør uansett, fordi jeg ikke holder meg etter "reglene" med tanke på drikkinga og toalettbesøk før testing. Og om jeg husker rett skal det være best å teste mellom kl 15-17. Har ikke fått til å teste på det tidspunktet enda :p

Tusen takk! Er i pp1 vi ja :) Har en gutt på 3 mnd :p Hatt mensen én gang etter fødsel. Så er spent og håper på at syklusen er regelmessig :)
 
Prøver å teste tre ganger pr dag, for å ikke misse LH-toppen. Noe jeg sikkert gjør uansett, fordi jeg ikke holder meg etter "reglene" med tanke på drikkinga og toalettbesøk før testing. Og om jeg husker rett skal det være best å teste mellom kl 15-17. Har ikke fått til å teste på det tidspunktet enda :p

Tusen takk! Er i pp1 vi ja :) Har en gutt på 3 mnd :p Hatt mensen én gang etter fødsel. Så er spent og håper på at syklusen er regelmessig :)

Dere er tøffe! :)) Det blir spennende å følge med på deg videre.
Den el- testinga vet jeg ikke om jeg gidder holde på med mer etter denne syklusen. Blir jo bare stressa av den. Men får se hva nest mnd bringer! :)
 
Dere er tøffe! :)) Det blir spennende å følge med på deg videre.
Den el- testinga vet jeg ikke om jeg gidder holde på med mer etter denne syklusen. Blir jo bare stressa av den. Men får se hva nest mnd bringer! :)
Jo takk :D Gleder meg masse til et nytt svangerskap og fødsel. Jeg trives såå godt som mamma! <3

Ja, det samme tenker jeg :p Blir fort lei av det også!
 
Min første skyggestrek? Eller? Hadde første mens etter fødsel 23 juli. Har ikke peiling på hvordan syklusen blir og om eggløsning kanskje har vært tidlig ute? I går kveld kjente jeg ubehag ved livmor/eggstokkområdet. Samme ubehaget jeg hadde kvelden før positive test i fjor da jeg var gravid. Tenkte dermed å ta en test bare for å se. Testen i fjor var mye enklere å tyde. Den var helt klart positiv. Men hva med denne?

ImageUploadedByBV Forum1470826464.268211.jpg


ImageUploadedByBV Forum1470826474.750429.jpg
 
Back
Topp