tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Ja, så er spent på når den dukker oppDa kan du jo forvente mensen snart. Ellers kunne det jo tatt opptil 1 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så er spent på når den dukker oppDa kan du jo forvente mensen snart. Ellers kunne det jo tatt opptil 1 år
Bare å kjøpe en haug med eltester på Ebay .disse har jeg brukt i ett år og de funker veldig braJa, så er spent på når den dukker opp
Har el-tester, men er ikke så glad i å bruke detBare å kjøpe en haug med eltester på Ebay .disse har jeg brukt i ett år og de funker veldig bra
https://www.ebay.com/itm/361121043097
Nei kan jo bli litt stressHar el-tester, men er ikke så glad i å bruke det
Ja, og så blir jeg så lei av å teste om testene ikke er positive med en gang! HahaNei kan jo bli litt stress
Hva slags app bruker du?Om jeg er så heldig at syklusen er i orden etter fødsel, så begynner de fruktbare dagene mine i dag Skal prøve å teste etter eggløsning de kommende dagene. Får se hvor lenge jeg holder ut før jeg blir driiit lei av EL-testinga Hadde vært greit å vite når man har EL for så å vite når man kan forvente menstruasjon. Tester ikke for å vite når vi må ha sex, for sex har vi heldigvis uansett
Vis vedlegget 189535
Dette er ladytimer Bruker womanlog og ladytimer.Hva slags app bruker du?
Oi, tester du så ofte? Da ble jeg litt betrygga på at jeg kan ha missa min el på testene iom at jeg kun tester en gang pr dag (unntatt i dag )Fikk bare tatt el-test i dag kl 10, 13.30 og 22.30. Skulle likt å hatt en mellom 15.00-17.00 isteden. De tre nederste er fra i dag. Ikke noe å skryte av Burde absolutt vært flinkere til å ikke drikke noe særlig de siste timene før testing. Men det klarer jeg aldri
Vis vedlegget 190368
Prøver å teste tre ganger pr dag, for å ikke misse LH-toppen. Noe jeg sikkert gjør uansett, fordi jeg ikke holder meg etter "reglene" med tanke på drikkinga og toalettbesøk før testing. Og om jeg husker rett skal det være best å teste mellom kl 15-17. Har ikke fått til å teste på det tidspunktet endaOi, tester du så ofte? Da ble jeg litt betrygga på at jeg kan ha missa min el på testene iom at jeg kun tester en gang pr dag (unntatt i dag )
Uansett, masse lykke til med pp1 (?) etter forrige fødsel.
Har du en baby på bare 3 mnd nå, eller leste jeg litt fort?
Her var det to år mellom de to jeg har. Hektiske år de første årene, men så er det jo også superkjekt at de nå kan leke sammen og klarer å gjøre mye av det samme
Prøver å teste tre ganger pr dag, for å ikke misse LH-toppen. Noe jeg sikkert gjør uansett, fordi jeg ikke holder meg etter "reglene" med tanke på drikkinga og toalettbesøk før testing. Og om jeg husker rett skal det være best å teste mellom kl 15-17. Har ikke fått til å teste på det tidspunktet enda
Tusen takk! Er i pp1 vi ja Har en gutt på 3 mnd Hatt mensen én gang etter fødsel. Så er spent og håper på at syklusen er regelmessig
Jo takk Gleder meg masse til et nytt svangerskap og fødsel. Jeg trives såå godt som mamma! <3Dere er tøffe! ) Det blir spennende å følge med på deg videre.
Den el- testinga vet jeg ikke om jeg gidder holde på med mer etter denne syklusen. Blir jo bare stressa av den. Men får se hva nest mnd bringer!