PP1, barn nr 5, CD29, 12DPO
Det nærmer seg IKM. Jeg tenker mye på kjemisk graviditet. Ser for meg at jeg kommer til å blø snart. Hjalp ikke særlig på at jeg akkurat hadde en drøm om at jeg mistet. Var godt å våkne! Jeg er misfornøyd med styrken på testene mine. Jeg synes de er så svake. Dette er virkelig en berg,-og dalbane av følelser! Kunne de ikke bare blitt sterke og beroliget meg litt
Jeg vil så gjerne være lykkelig gravid. Jeg har delt graviditeten med mange allerede. Jeg håper de slipper å høre at det har gått galt
Hva skal de si da, stakkars..
I stad var jeg sååå overbevist om at dette ender i kjemisk at jeg tok å bestilte 25 nye graviditetstester og 25 eggløsningstester
Huff nei, det tar på! Jeg har hatt flere gråteperioder i dag… rett før jobb, blant annet. Jeg er sikker på at flere såg gråteøynene mine. Jeg var helt gråtkvalt på starten av arbeidsdagen i dag. Vurderte å ringe meg syk da jeg stod rett utenfor døra.
På fredag har jeg en tlf-samtale med gynekologisk avdeling på sykehuset. Håper på svar av morkakeprøven! Om jeg ikke har begynt å blø innen den tid så kommer jeg til å fortelle om graviditeten og be om time til UL rundt uke 6.
Snart skal jeg på do å tisse. Jeg gruer meg til hvert dobesøk. Jeg er redd for at jeg skal oppdage blod på papiret
Takk for all omtanke og støtte dere viser meg, forresten
Takknemlig for det!
Jeg legger ved bilde av testene. Øverste er søndag. Midten er mandag og nederste er i dag.