Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Hurra! Så spennende!PP1, barn nr 5, CD24, 7DPO
7DPO bare, og det kan se ut til at jeg er gravid! Går det virkelig an? Positiv test 7DPO liksom.. En hel uke til IKM! Håper på mitt lille hjerteplaster og regnbuebaby Kan jeg være så heldig?? Håper virkelig at dette er en frisk terminspire! Mange tanker og følelser i sving
Tror jeg kommer til å være ganske så åpen om dette svangerskapet. Tror ikke det blir hemmelig så lenge. Går det galt trenger jeg uansett støtten
Har ikke hatt veldig tydelige symptomer disse dagene. Men jeg har begynt å drømme på gravidmåten igjen. 2DPO hadde jeg litt verking på høyre side av magen på kvelden. Venstre side ved midnatt. 4DPO hadde jeg verking på høyre side på kvelden. Og det var rundt 4DPO jeg begynte med drømmene mine. Jeg har sovet mange lurer den siste tiden, så har drømt både dag og natt. Den ene gangen våknet jeg av at jeg gråt Jeg er mye trøtt og har mye utflod, som begynte for noen dager siden. I går, 6DPO hadde jeg en doven følelse nederst i magen. I dag tidlig verket det litt på høyre side igjen. Hadde litt stikking oppi dåsa på ettermiddagen i dag. Ellers er jeg visstnok litt hissig
Tenkte å kontakte jordmor og eventuelt gynekologisk avdeling på sykehuset etter IKM. Gyn. avd sa jeg kunne ta kontakt allerede ved positiv test. Og jordmor er klar for meg når som helst Jeg trenger mer oppfølging denne gangen, for psyken sin del
Så.. er jeg virkelig gravid?