tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Jeg er 10+3, og har ikke begynt å se på babytøy engang :hilarious: Jeg har nok fra før av, så vet ikke helt om det blir noe av. Har ikke tid >< men det er jo veldig gøy å sy babybukser
Sorry, jeg trodde et (langt) øyeblikk at jeg snakket med lillevimsen :hilarious: Jeg synes bodyer er mest stas :love017
 
Sorry, jeg trodde et (langt) øyeblikk at jeg snakket med lillevimsen :hilarious: Jeg synes bodyer er mest stas :love017

Bodyer er søtt og herlig, men jeg synes kantebåndet blir så kronglete i den "bøyen" nede. :p Og da blir jeg bare irritabel, haha..

Men er jo litt ekstra gøy med hjemmesydd. Ene buksa jeg sydde til mini i str 80, har begynt å få hull på knærne allerede x) vel brukt!!
 
Ja! CD8 allerede. Begynner å merke utflod :woot: Gleder meg til fruktbare dager :hilarious: Mannen også. Kanskje han aller mest!

God bedring da. Kjedelig med sykdom. Sykdom her i hus også nå. Forkjølelse og feber.. :wtf:

Har en litt tøff periode, merker jeg. I går kveld gråt jeg i en evighet. Pyntet juletreet og hang opp juletrekulen med navnet til englejenta vår. Jeg klarte ikke å stoppe med gråtinga.. våknet opp med røde og hovne øyne i dag. Var nok tydelig for mange på jobben. Jeg fikk en klem og det var et par stykker som spurte om hvordan jeg hadde det.

Spent på om denne kvelden blir like tårevåt. Håper ikke det! Det er så slitsomt :(

Jeg har lest kjapt igjennom dagboken din! Såå godt å lese at lille spire sitter på riktig plass :woot::Heartred


:shy:

Ja, da er det jo ikke lenge igjen til EL:smiley-bounce012 Hehe, da er det bare å kose seg i vei:smiley-bounce022 Herlig når lysten er på topp:dance011:cool14

Uff, så får så vondt av deg:( Selvfølgelig er det sårt og nitrist du nå skulle vært over halvveis, også står du før startstreken igjen, og dere har mistet den lille datteren deres- det skulle ikke vært lov å oppleve noe så urettferdig:sad010:Heartred Få ut de modige tårene dine og sørg over jenta deres, husk hun er alltid med dere og vil og skal aldri bli glemt:Heartpink Så fint at kollegaer trøster, selvsagt føler de med deg i sorgen. Det verste man som menneske kan oppleve, må være det å miste et barn. Helt, helt forferdelig, trist og tragisk❤️ Håper sånn du blir gravid med et lite hjerteplaster denne mnd❤️:smiley-angelic001

Ja, er så lei sykdom, men lite å gjøre med det. Blir jul uansett så:santa

Blir dessverre ikke noe bebis her heller. Hcg var kun på 121 på blodprøven. Så da er det jo ikke liv laga, og forstår da ikke en dritt av 2-3 på digital heller.
 
Bodyer er søtt og herlig, men jeg synes kantebåndet blir så kronglete i den "bøyen" nede. :p Og da blir jeg bare irritabel, haha..

Men er jo litt ekstra gøy med hjemmesydd. Ene buksa jeg sydde til mini i str 80, har begynt å få hull på knærne allerede x) vel brukt!!
Kantebånd er manges fiende :laughing002

Uff, så får så vondt av deg:( Selvfølgelig er det sårt og nitrist du nå skulle vært over halvveis, også står du før startstreken igjen, og dere har mistet den lille datteren deres- det skulle ikke vært lov å oppleve noe så urettferdig:sad010:Heartred Få ut de modige tårene dine og sørg over jenta deres, husk hun er alltid med dere og vil og skal aldri bli glemt:Heartpink Så fint at kollegaer trøster, selvsagt føler de med deg i sorgen. Det verste man som menneske kan oppleve, må være det å miste et barn. Helt, helt forferdelig, trist og tragisk❤️ Håper sånn du blir gravid med et lite hjerteplaster denne mnd❤️:smiley-angelic001

Ja, er så lei sykdom, men lite å gjøre med det. Blir jul uansett så:santa

Blir dessverre ikke noe bebis her heller. Hcg var kun på 121 på blodprøven. Så da er det jo ikke liv laga, og forstår da ikke en dritt av 2-3 på digital heller.
Plutselig står vi i en drittsituasjon begge to :sorry: Jeg skrev til deg i dagboken din :Heartred
 
Kantebånd er manges fiende :laughing002


Plutselig står vi i en drittsituasjon begge to :sorry: Jeg skrev til deg i dagboken din :Heartred

Kantebånd går gjerne greit på rette områder, men akkurat rundt bodyen der.. plagdes sånn sist...! Og ikke turt å prøve igjen, haha..
 
Tusen takk, kjære deg :love017 Salviete får jeg drøye så lenge som mulig kanskje! Har fullført Letrozol-kuren nå, så nå er det bare å vente på eggløsning! Håper den er her om en ukes tid :smiley-angelic001 Glad for at jeg har noe å holde på med disse dagene: temping, grapefruktkjerneekstrakt, Letrozolen(som nå er ferdig) og kommende el-testing :smiley-ashamed004 Føles godt å kjenne på at man gjør det man kan.. vel, egentlig burde jeg ha kuttet ut all sjokoladespisingen da :mad: Er jo egentlig verdens letteste greie.. bare la være å putte det inn i munnen!! :banghead:


Tusen takk :love017 Jeg elsker å sy babyklær og barneklær! Rakk å sy masse i forrige svangerskap før det endte med svangerskapsavbrudd :Heartred Noen ganger frister det å sy «hentesett/nyfødtsett» til andre.. sy gratis, bare ta betalt for stoffet. Det er så kos å sitte med:sad010:love017

Håper jeg snart kan sy mer til meg selv og kommende baby! Stoffet ligger klart :shy:
Jeg kjøpte symaskin i går, så nå skal jeg begynne å sy litt :love017 Har sydd litt tidligere, men med hjelp av mamma. Kjøper du mønster til babyklærne, eller lager du selv? Har lyst til å sy babyklær når jeg blir gravid ❤️ Er jo såååå søtt å sy likt antrekk til seg selv og barnet:love017
 
Kantebånd går gjerne greit på rette områder, men akkurat rundt bodyen der.. plagdes sånn sist...! Og ikke turt å prøve igjen, haha..
Ser den :hilarious:

Jeg kjøpte symaskin i går, så nå skal jeg begynne å sy litt :love017 Har sydd litt tidligere, men med hjelp av mamma. Kjøper du mønster til babyklærne, eller lager du selv? Har lyst til å sy babyklær når jeg blir gravid ❤️ Er jo såååå søtt å sy likt antrekk til seg selv og barnet:love017
Ååå! Det blir gøy :woot: Håper du blir avhengig :angelic::hilarious: Jeg kjøper mønster, både bøker, mindre hefter og pdf-mønster fra nettet(som lastes ned og printes ut).
 
Ser den :hilarious:


Ååå! Det blir gøy :woot: Håper du blir avhengig :angelic::hilarious: Jeg kjøper mønster, både bøker, mindre hefter og pdf-mønster fra nettet(som lastes ned og printes ut).
Ååå jaa ☺️ Noen steder du anbefaler å kjøpe/laste ned fra? :D Jeg kjenner bare til Stoff&Stil (og Fæbrik, men de har ikke noe til baby tror jeg)
 
Ååå jaa ☺️ Noen steder du anbefaler å kjøpe/laste ned fra? :D Jeg kjenner bare til Stoff&Stil (og Fæbrik, men de har ikke noe til baby tror jeg)
Heilt spesiell-bøkene er fine(bortsett fra den første boka: sy glade klær til glade barn) :biggrin Ellers har jeg noe fra Ida Victoria, Brindille&twig og Threads by Caroline. Jubel og baluba-bøkene er også fine, men som nybegynner likte jeg heilt spesiell-bøkene best. Oppskriftene var lettere å skjønne seg på :shy:
 
Heilt spesiell-bøkene er fine(bortsett fra den første boka: sy glade klær til glade barn) :biggrin Ellers har jeg noe fra Ida Victoria, Brindille&twig og Threads by Caroline. Jubel og baluba-bøkene er også fine, men som nybegynner likte jeg heilt spesiell-bøkene best. Oppskriftene var lettere å skjønne seg på :shy:
Tusen takk for tips, jeg skal sjekke de ut :love017
 
PP1, barn nr 5, CD14
CD14 og foreløpig bare negative el-tester :sad010 Føler på meg at denne syklusen blir lang! Jeg blir så sint! Skulle vært 22+0 i dag :sorry: Her ligger jeg og har ikke en gang tegn på at eggløsningen skal komme! Enda jeg tok Letrozol(enkel dose) fra CD3-7!! :mad:

Overvekten som brått kom, kommer nok til å ødelegge for meg framover.. Kroppen føles feil, kostholdet føles feil. Håper jeg klarer å begynne på lavkarbo igjen på nyåret :sorry: Jeg orker ikke dette fettberget jeg plutselig har blitt. Men jeg orker sjokolade?!? :gen045 Gi meg styrke.. Jeg vet jeg kan snu både kostholdet og vekten, så hvorfor gjør jeg det ikke!

Jeg kjenner jeg blir så utålmodig i denne prøvetiden. Jeg skulle ikke vært prøver nå. Men livet ville det sånn… Hvorfor kunne jeg ikke bare vært gravid med et friskt barn
:sad010
Gi meg eggløsning i det minste, gi meg håp!
 
Last edited:
Åh, skjønner så godt frustrasjonen din. Du skulle ha vært halvveis på vei med minstesøster - og i stedet er det liksom bare tomt og venting på et nytt svangerskap. Og i det tomrommet kjenner man så på alt som er feil også. Ta en dag om gangen og ikke vær for hard med deg selv❤️ Det er fortsatt kort tid siden du var gravid, selv om det kn føles som en evighet siden. Og ikke minst har du flere andre barn som du er mamma for, og det krever utrolig mye i en sorgprosess. Man kan ikke helt gå inn i sorgen og bare være der, litt på godt og vondt, men det krever likevel utrolig mye ekstra energi fra deg. Om ikke du klarer å legge om hele kosten akkurat nå, så kanskje noen realistiske bittesmå mål - så kjenenr man også på følelsen av at man fikk til det en satte seg som mål.
Håper eggløsning får fart på seg snart, lange sykluser trenger man ikke altså..
 
Åh, skjønner så godt frustrasjonen din. Du skulle ha vært halvveis på vei med minstesøster - og i stedet er det liksom bare tomt og venting på et nytt svangerskap. Og i det tomrommet kjenner man så på alt som er feil også. Ta en dag om gangen og ikke vær for hard med deg selv❤️ Det er fortsatt kort tid siden du var gravid, selv om det kn føles som en evighet siden. Og ikke minst har du flere andre barn som du er mamma for, og det krever utrolig mye i en sorgprosess. Man kan ikke helt gå inn i sorgen og bare være der, litt på godt og vondt, men det krever likevel utrolig mye ekstra energi fra deg. Om ikke du klarer å legge om hele kosten akkurat nå, så kanskje noen realistiske bittesmå mål - så kjenenr man også på følelsen av at man fikk til det en satte seg som mål.
Håper eggløsning får fart på seg snart, lange sykluser trenger man ikke altså..
Tusen takk for kommentaren, gode, kloke ord som fikk meg til å komme inn på bedre tanker :Heartred Man blir i villrede. Jeg har alltid vært opptatt av del-mål, men nå var ikke del-mål i tankene en gang.. o_O Takk for påminnelsen! Sant som du sier :shy:
 
Hvordan ser testen ut idag?❤️
 
Back
Topp