PP1, barn nr 5, CD31, 14DPO, IKM I DAG
IKM er her. Ingen menstruasjon og testene stiger heldigvis i styrke(sakte, men sikkert), men jeg klarer ikke å nyte det. Redd for å miste
Kl 14.40 har jeg legetime for å kunne ta en hcg-blodprøve. Så blir det sikkert tilbake i neste uke for en ny
Jeg har akkurat hatt en tlf-samtale med gynekologisk poliklinikk. Jeg har fått «svar» på morkakeprøva. Men verken jeg eller legen i tlf skjønte noe særlig. Lille englejenta mi hadde riktig antall kromosomer. Men etter det legen skjønte så var det funnet mosaikkplakk i et kromosom. Det er noen spesialister i Oslo som skal ringe og forklare meg. Og så var det et hjertekammer som ikke hadde utviklet seg.
Jeg har fått time til ultralyd 3. februar. Da er jeg 7+0, om jeg fortsatt er gravid. Skal ha en ultralyd til etter det, og så skal jeg bli henvist til tidlig ultralyd på riksen etter den er gjennomført. Oppfølgingen virker god
Håper så at dette svangerskapet går bra. Skulle ønske troen var like sterkt som håpet
Edit:
Fikk ikke tatt blodprøven i dag. Labben stengte kl 15. Jeg kom ikke inn til legen før kl 15.10. Uansett så ville jeg ikke fått noe svar i dag, for blodprøvene blir sendt kl 14.30! Jeg skjønner ikke hvorfor hun helsesekretæren satte meg opp på time kl 14.40 når hun visste jeg ville ta blodprøve
Hun må jo vite når det blir sendt! Så jeg må tilbake på mandag.. ting tar tid