Jeg var på OUL i uke 15 siden de fulgte menstermin og da fikk jeg vite kjønn på KK i Bergen. Måtte komme tilbake til ordentlig OUL noen uker senere da.Er dette fosterdiagnostikk? Isåfall så sier de ikke noe om kjønn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på OUL i uke 15 siden de fulgte menstermin og da fikk jeg vite kjønn på KK i Bergen. Måtte komme tilbake til ordentlig OUL noen uker senere da.Er dette fosterdiagnostikk? Isåfall så sier de ikke noe om kjønn.
Da bommet de med noen uker, de daJeg var på OUL i uke 15 siden de fulgte menstermin og da fikk jeg vite kjønn på KK i Bergen. Måtte komme tilbake til ordentlig OUL noen uker senere da.
Jeg sa hele tiden at jeg var sikker på EL, men neida ble henvist til den datoen for siste mens, lol. Tror den syklusen varte 2 måneder ca.Da bommet de med noen uker, de da
Da var de skikkelig bastante på mens-termin!Jeg sa hele tiden at jeg var sikker på EL, men neida ble henvist til den datoen for siste mens, lol. Tror den syklusen varte 2 måneder ca.
Og i dag - 6+6 var det et lite blåbær med bankende hjerteFørste TUL var 4+5 (på sykehus) - så da både fostersekk og plommesekk, eller "fosteranlegg" som gynekologen sa.
Var på TUL i dag 6+0 (privat) - ingen forandring siden 4+5... Er så bekymret, men endte da opp med å bruke 1700,-for å bli enda mer bekymret... Gynekologen mente det ikke var grunn til bekymring, bare at det var for tidlig til å se noe... Så leser jeg om andre som til og med har sett bankende hjerter på 6+0!!!
Jeg fikk utvendig allerede 7+4 (6+6 i følge mens), jeg er helt flat da. Eneste hun nevnte var noe skygge fra tarmen, men syns vi fikk sett ganske bra til å være så tidlig!Skal på tidlig ultralyd på tirsdag, er da i uke 10+6. Tror dere de tar innvendig eller utvendig ultralyd? Har litt ekstra polstring på magen, hvis det er av betydning
Jeg var på TUL uke 7+4 sist- godt med polstring på meg. Tok utvendigSkal på tidlig ultralyd på tirsdag, er da i uke 10+6. Tror dere de tar innvendig eller utvendig ultralyd? Har litt ekstra polstring på magen, hvis det er av betydning
På privat ul i tromsø tok hun utvendig i uke 7+, hun sa det var fordi det var såppass tidlig. I uke 10-11 vil jeg tro at hun prøver utvendig, men at hun kanskje vil foreslå å bytte til innvendig hvis det blir uklart bilde Hvis det er privat du skal, så er hun veldig hyggeligSkal på tidlig ultralyd på tirsdag, er da i uke 10+6. Tror dere de tar innvendig eller utvendig ultralyd? Har litt ekstra polstring på magen, hvis det er av betydning
Ja har hørt hun er veldig hyggelig! Tror hun jobber på sykehuset og? Var hvertfall hun som hadde sett på/godkjent henvisningen til tul og oul på sykehuset! Gleder meg veldig! Håper bare alt er som det skal Skal ta nipt test samtidig.På privat ul i tromsø tok hun utvendig i uke 7+, hun sa det var fordi det var såppass tidlig. I uke 10-11 vil jeg tro at hun prøver utvendig, men at hun kanskje vil foreslå å bytte til innvendig hvis det blir uklart bilde Hvis det er privat du skal, så er hun veldig hyggelig
Tok innvendig i uke 8+4 sist, og utvendig i 13+5. skal på TUL om ti dager, da er jeg 8+3 og tipper han tar innvendig. Trodde innvendig skulle være skikkelig ubehagelig, men var absolutt ikke det sist. Og han jeg skal til nå tok innvendig for å sjekke eggreservene mine før sommeren, og han var sååå flink og forsiktig.Skal på tidlig ultralyd på tirsdag, er da i uke 10+6. Tror dere de tar innvendig eller utvendig ultralyd? Har litt ekstra polstring på magen, hvis det er av betydning
Så utrolig leit, sender god klem. Hadde du merket noe, var det derfor du tok tidligere ultralyd enn planlagt? Skal på TUL selv neste uke, og begynner å bli skikkelig stressa.Jeg klarte ikke å vente så lenge som jeg hadde tenkt, og fikk booket meg en TUL i går da var jeg 6+4. Det var ingen hjertelyd og plommesekken var stor, hvilket tydeligvis betyr at det mest sannsynlig er en MA. Så nå må jeg vente to uker på ny ultralyd for å få det endelig bekreftet…
Dette har jeg lite kunnskap om så jeg skal ikke påstå noe, men jeg bestilte ultralyd 6+6 og fikk tilbakemelding om at jeg kunne gjerne komme, men måtte regne med at jeg ikke kunne se hjerteslag enda og at de anbefalte å vente. Dette var en erfaren jordmor.Jeg klarte ikke å vente så lenge som jeg hadde tenkt, og fikk booket meg en TUL i går da var jeg 6+4. Det var ingen hjertelyd og plommesekken var stor, hvilket tydeligvis betyr at det mest sannsynlig er en MA. Så nå må jeg vente to uker på ny ultralyd for å få det endelig bekreftet…
Så utrolig synd! Håper det viser seg at det bare var for tidlig. Men det er utrolig lenge å måtte vente to uker for avklaring? Om en uke burde de jo kunne se mer?Jeg klarte ikke å vente så lenge som jeg hadde tenkt, og fikk booket meg en TUL i går da var jeg 6+4. Det var ingen hjertelyd og plommesekken var stor, hvilket tydeligvis betyr at det mest sannsynlig er en MA. Så nå må jeg vente to uker på ny ultralyd for å få det endelig bekreftet…
Nei, jeg hadde ikke merket noenting. Tok UL så tidlig fordi jeg har hatt ex.u. en gang tidligere, og ville være sikker på at embryoet var på rett sted. Og det var det jo- bare at det ikke så så bra ut allikevel, tydeligvis.Så utrolig leit, sender god klem. Hadde du merket noe, var det derfor du tok tidligere ultralyd enn planlagt? Skal på TUL selv neste uke, og begynner å bli skikkelig stressa.
Takk! Ja, de sa også det. At det var veldig tidlig, så det var ikke ‘garantert’ MA bare ‘mest sannsynlig’ pga stor plommesekk.Dette har jeg lite kunnskap om så jeg skal ikke påstå noe, men jeg bestilte ultralyd 6+6 og fikk tilbakemelding om at jeg kunne gjerne komme, men måtte regne med at jeg ikke kunne se hjerteslag enda og at de anbefalte å vente. Dette var en erfaren jordmor.
Håper det samme gjelder for deg