Skal alle ha TUL? Er så usikker hva jeg skal...
Noen som ikke skal ha?
Noen som ikke skal ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før jeg fant forumet var jeg vel egentlig ikke klar over at det var en greie, men ble jo også sjokkert over at den offentlige ikke er før sånn uke 18, så jeg forstod jo det godt at de aller fleste gjør det. Jeg skal på TUL i morgen (7+4) og jeg kunne ikke tenkt meg å ikke ha det, er så lett å bekymre seg! Så håper alt er bra, for planen er å fortelle nærmeste familie etterpå
Men dyrt er det også, var 'heldig' og fant et sted som tar rett under 1000lappen, skjønner at folk ikke kan eller vil ta seg råd til det.
Det går jo bra med de aller fleste, så det er jo egentlig bare for å sjekke at alt er ok, men hvis det ikke går bra kan det jo være greit å finne det ut før heller enn senere..
Jeg skal på torsdag, er da 7+0. Hadde ikke taklet å gå helt til uke 18-19 i uvisshet, tenker på de som kommer da og får beskjed om at det ikke har vært liv siden f.eks uke 8. Nå skjer kanskje ikke det ofte, men skrekk og gru. Kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert en UL i uke 11-12 også. Betaler heller enn å gå og lure og bekymre meg.
Tenker at han man råd, og føler et behov for å vite, så er det jo lurt å bare bestille seg en time Jeg har mistet 3 ganger før, så jeg vil nok aldri klare å slappe av!Er jo det jeg har gjort tidligere.. gått til uke 18-19 men nå har jo det vært greie svangerskap og har tatt en test som sa jeg var gravid og slo meg til ro med det..
Tenker at han man råd, og føler et behov for å vite, så er det jo lurt å bare bestille seg en time Jeg har mistet 3 ganger før, så jeg vil nok aldri klare å slappe av!
Ser den! Her føles det som en nødvendighet. Bare bestiller meg time(r) til TUL automatisk uten å tenke Skulle ønske det bare var så enkelt som å bli gravid og nyte det, men alt påvirkes jo av tidligere opplevelser.Har selv hatt både SA og kjemiske.. så er litt der at jeg vil vite, men så vil jeg samtidig ikke vite om du skjønner?
Ser den! Her føles det som en nødvendighet. Bare bestiller meg time(r) til TUL automatisk uten å tenke Skulle ønske det bare var så enkelt som å bli gravid og nyte det, men alt påvirkes jo av tidligere opplevelser.
Uansett er det jo kanskje bedre jo lenger du venter, sånn at hvis du bestemmer deg for å ta det, så har du mer sjanse for å se noe som ligner på en baby? Jeg vet jo at det sikkert blir mye finere bilder i typ uke 8 og 9, men tror ikke jeg hadde klart å vente særlig lenger Eller, hadde jeg fått i uke 12 offentlig kaanskje?Ja har jo tenkt jeg MÅ ha en time selv.. men så tenkte jeg at, hmmm er det virkelig nødvendig? Æsj, blir sånn i tvil ass..
Syns personlig det er sent å vente såpass lenge i tilfelle det er avvik. Tror også Norge er det eneste landet som har en så sen ultralyd. Nå begynner de med uke 12 da...Er jo det jeg har gjort tidligere.. gått til uke 18-19 men nå har jo det vært greie svangerskap og har tatt en test som sa jeg var gravid og slo meg til ro med det..
Ja er litt i den banen jeg tenker også, vil jo se mest mulig om jeg skal.. orker ikke betale over 1000kr åsså ikke se helt hva det er.. #rarUansett er det jo kanskje bedre jo lenger du venter, sånn at hvis du bestemmer deg for å ta det, så har du mer sjanse for å se noe som ligner på en baby? Jeg vet jo at det sikkert blir mye finere bilder i typ uke 8 og 9, men tror ikke jeg hadde klart å vente særlig lenger Eller, hadde jeg fått i uke 12 offentlig kaanskje?
Syns personlig det er sent å vente såpass lenge i tilfelle det er avvik. Tror også Norge er det eneste landet som har en så sen ultralyd. Nå begynner de med uke 12 da...
Jeg betalte for UL i uke 12 da jeg bodde i Norge da for visste jeg burde ta den. Skjønner at det kan være dyrt for noen i disse dager da. Var vel i overkant av 1000 kr på den tid, sikkert noe dyrere nå.Ja er egentlig enig i det.. men så har jeg jo gjort det tidligere så blir så usikker på alt.. skulle ønske jeg var i gruppen som fikk fra uke 12..
Varriere hvilken uke en er i på prisen virker det som.. hmmm, nei ender vel opp med tul her også..Jeg betalte for UL i uke 12 da jeg bodde i Norge da for visste jeg burde ta den. Skjønner at det kan være dyrt for noen i disse dager da. Var vel i overkant av 1000 kr på den tid, sikkert noe dyrere nå.
Hvor er det du skal / har vært? Hvis jeg ikke husker feil så bor vi ikke langt fra hverandre Det med inkl. TUL hos privat gyn høres jo supert ut! Siden vi under 35 ikke får offentlig herSkal på tidlig TUL 7+4 på torsdag, betaler vell 1000kr og vil tilbake i uke 14 for å sjekke at alt er bra!
Sist gang gikk jeg til privat gynekolog fram til jeg var i uke 12 elns, så da fikk jeg TUL i uke 8 og 12 med i den prisen, tror det var 500kr elns så det var helt supert. Også var jeg til privat i uke 14 med samboer, slik at han og skulle få være med.
Syntes det er veldig betryggende med tidlig ultralyd da jeg har hatt en MA før og to SA. Vil liksom sjekke at alt er bra før vi forteller familie.