Nei fikk bare en SMS om at henvisning var sendtDet er kjempebra [emoji1319][emoji1319] sa de noe om hvor lang tid det ville ta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei fikk bare en SMS om at henvisning var sendtDet er kjempebra [emoji1319][emoji1319] sa de noe om hvor lang tid det ville ta?
Nei fikk bare en SMS om at henvisning var sendtmen regner ikke med å få komme til neste uke egentlig. Jeg vet ikke. Har faktisk null peiling. Kanskje gyn husker meg fra BO’en og tar meg inn tidlig. Aner ikke.
JaHåper at du får komme til relativt kjapt da
Jasamtidig så vil jeg jo vente til hjerte har begynt å slå. Er ikke helt sikker på når det er
Ååå det er jo idag!! Sto det samme i min ! Ååå så deilig, tenk det da !!Er det ikke rundt 5+1? Tror det var det som stod i appen min [emoji85]
Ååå det er jo idag!! Sto det samme i min ! Ååå så deilig, tenk det da !!![]()
Var til TUL i går, privat. Sjekket om det var liv, og det var det. 6+3 i går. Flott hjertelyd
Var til TUL i går, privat. Sjekket om det var liv, og det var det. 6+3 i går. Flott hjertelyd
For en fantastisk følelse det må ha værtVar til TUL i går, privat. Sjekket om det var liv, og det var det. 6+3 i går. Flott hjertelyd
InnvendigJeg har fått time til tidlig ultralyd til fredagen, da er jeg 7 uker. Noen som vet om det er innvendig eller utvendig ultralyd da? Kanskje litt tidlig med utvendig?![]()
Jeg har fått time til tidlig ultralyd til fredagen, da er jeg 7 uker. Noen som vet om det er innvendig eller utvendig ultralyd da? Kanskje litt tidlig med utvendig?![]()