TUL

Framsteg! Ser inne på helsenorge at henvisninga mi til TUL er vurdert og det står at timeavtale vil bli tildelt. Står ikkje noko framtidig avtale, men håpar det dukkar opp snart!

Har jo virkelig ikkje tid å vente på brev i postkassa.[emoji23]
Har logga inn på helsenorge fleire gangar denne veka her enn en har gjort tilsammen resten av livet mitt [emoji23] [emoji85]
 
Så har jeg vært på jobben til mannen for å se om vi kunne klare å sniktitte litt på mageboeren. Fant et ledig UL-apparat på uro.pol., men ikke av typen han var kjente med, men men....
Så han styra og leita ganske lenge, men fant ingenting... Hverken livmor eller urinblære :hilarious:
Klart, sist vi gjorde det så var jeg vel 11-12 uker, og det ble gjort med et apparat han var kjent med.
Tenker vi skal prøve å snike igjen om en uke eller to, men da se om vi kan finne et apparat han er kjent med :)
Så morro at dere fikk prøvd! Men kjedelig at han ikke var så kjent med det :p Bedre lykke neste gang da :D
 
Så morro at dere fikk prøvd! Men kjedelig at han ikke var så kjent med det :p Bedre lykke neste gang da :D

Hehe... Takk :)
Kjente jeg ble litt lettet over at jeg ikke ble stressa eller skuffa over at han ikke fant noe. Hadde han funnet livmora, men ikke noe inni der så hadde jeg vært super stressa. Men siden han ikke klarte å finne organene mine en gang :hilarious:, så var det liksom greit :)
Håper vi lykkes med å finne noe neste gang :p

Lykke til med timen din i morgen, håper det går bra og at du vil oppdatere oss på hvordan det gikk :)
 
Hehe... Takk :)
Kjente jeg ble litt lettet over at jeg ikke ble stressa eller skuffa over at han ikke fant noe. Hadde han funnet livmora, men ikke noe inni der så hadde jeg vært super stressa. Men siden han ikke klarte å finne organene mine en gang :hilarious:, så var det liksom greit :)
Håper vi lykkes med å finne noe neste gang :p

Lykke til med timen din i morgen, håper det går bra og at du vil oppdatere oss på hvordan det gikk :)
Haha! Ser den.. Hadde nok følt akkurat det samme :p

Jeg skal oppdatere dere ja! Endelig er dagen her :eek: Gruer meg, men gleder meg også bare for å kunne få det overstått å finne ut uansett. Men krysser fingrene for at alt er som det skal <3
 
11 dager igjen til neste ultralyd her. Så spent på om de finner hjertelyd da. På tirsdag når jeg var 5+4 så hun kun plommesekk og muligens foster. Var alt for lite. Bytter med å tenke at dette ikke har gått som det skal og å tenke at det bare var for tidlig. Hun hadde ikke det beste utstyret og virka ikke bekymra heldigvis.
 
11 dager igjen til neste ultralyd her. Så spent på om de finner hjertelyd da. På tirsdag når jeg var 5+4 så hun kun plommesekk og muligens foster. Var alt for lite. Bytter med å tenke at dette ikke har gått som det skal og å tenke at det bare var for tidlig. Hun hadde ikke det beste utstyret og virka ikke bekymra heldigvis.

Det var nok bare litt tidlig :) oppdater oss neste gang!
 
Jeg skal på ultralyd i uke 8, 12 og 15 før OUL. Den første blir om rett over 2 uker, men det frister nesten å ta en privat før det. Jeg vet jeg kommer til å slappe litt mer av om jeg får se et hjerte som slår
 
Var på TUL på fredag (5+5) etter henvisning fra lege. Hadde exu i mars.
De så plommesekken og antydnibg til fosteranlegg i LIVMOREN!:-D
 
Var på TUL på fredag (5+5) etter henvisning fra lege. Hadde exu i mars.
De så plommesekken og antydnibg til fosteranlegg i LIVMOREN!:-D

Nå ble jeg lykkelig her. Var når jeg var 5+4 pga smerter og da så de kun plommesekk her og lurte på om hun så fosteranlegg men kunne ikke si noe sikkert. Jeg var så redd det gjerne inne var noe inni der siden de ikke så mer.
Veldig god å høre at det er likt hos andre og skal vær slik :)
 
Nå ble jeg lykkelig her. Var når jeg var 5+4 pga smerter og da så de kun plommesekk her og lurte på om hun så fosteranlegg men kunne ikke si noe sikkert. Jeg var så redd det gjerne inne var noe inni der siden de ikke så mer.
Veldig god å høre at det er likt hos andre og skal vær slik :)

Fikk beskjed om før de begynte at det ikke var sikkert de klarte å se noe så tidlig:)
Men de forstod ikke hvorfor jeg hadde fått time så tidlig, så fikk ny time om 2 uker, da burde vi kunne se mye mer:)
 
Jeg tror gynekologen min har ferie,for de tar ikke telefonen:(
Nå vurderer jeg å ringe legen min å spørre om han kan henvise meg til UL på sykehuset. Jeg orker ikke vente lenger,jeg vil ikke gå lenger om det ikke er liv :(
 
Jeg har bestilt meg TUL 15. september. Da er jeg 11+5. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg klarer å vente så lenge :p
 
Jeg har bestilt meg TUL 15. september. Da er jeg 11+5. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg klarer å vente så lenge :p

Jeg er litt der jeg også [emoji85] litt lyst å gå før, men ikke lyst på innvendig, og tror ikke de ser så mye utvendig nå
 
Jeg er litt der jeg også [emoji85] litt lyst å gå før, men ikke lyst på innvendig, og tror ikke de ser så mye utvendig nå
Tror nok det blir med den ene for min del. En måned må vel gå fort? [emoji51]
 
Var hos legen i dag og blir henvist til tul for å fastsette termin :gen014 Hvor lang tid har det tatt for dere å få time damer? Legen mente det ville gå raskt, men jeg tviler på at det er "raskt nok" for meg :p
 
Back
Topp