TUL

Jeg har bestilt meg TUL 15. september. Da er jeg 11+5. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg klarer å vente så lenge :p

Jeg skal ha tul 12+6 [emoji85] redd jeg ikke klarer vente så lenge jeg heller. Vurderer en ultralyd før det [emoji28]
 
Var hos legen i dag og blir henvist til tul for å fastsette termin :gen014 Hvor lang tid har det tatt for dere å få time damer? Legen mente det ville gå raskt, men jeg tviler på at det er "raskt nok" for meg :p
Legen sendte henvisning mandag. Eg fikk tildelt time fredag. Kjapt sånn sett.
Men timen var 6 veker fram i tid!![emoji30]
Så Eg bestilte en privat i mellomtida [emoji23]
 
Legen sendte henvisning mandag. Eg fikk tildelt time fredag. Kjapt sånn sett.
Men timen var 6 veker fram i tid!![emoji30]
Så Eg bestilte en privat i mellomtida [emoji23]

Håper det går like fort for meg! Men det var veeeldig lenge å vente på timen! Ingen mulighet å få før? :wideyed: Legen mente jeg ville få snart, da det er for å fastsette termin. Blir det 6 uker å vente kan jeg nesten kalle det oul er jeg redd o_O:D
 
Håper det går like fort for meg! Men det var veeeldig lenge å vente på timen! Ingen mulighet å få før? :wideyed: Legen mente jeg ville få snart, da det er for å fastsette termin. Blir det 6 uker å vente kan jeg nesten kalle det oul er jeg redd o_O:D
Eg ringte sjukehuset og sa at eg skjønnar at TUL veke 10+1 er fint for då ser ein bra mykje osv. Men at eg egentlig berre ønskte bekreftelse tidligst mulig på om der er noko. Hadde BO tidligere i år. Dei skreiv meg opp på liste om at eg ønsker time før ved avbestilling e.l.

Men eg bestilte meg privat, 7+1. Er fortsatt 2 veker å vente, eg skulle gjerne hatt den imårå, med det var første ledige time.

Så no fryktar eg litt at dersom vi er heldige å ser liv 7+1, så får eg tlf om tul på sjukehuset typ 7+3 [emoji85] Då vil eg heller vente til 10+1 og vere "nærmest mulig" veke 12 ved neste sjekk [emoji6]
 
Håper det går like fort for meg! Men det var veeeldig lenge å vente på timen! Ingen mulighet å få før? :wideyed: Legen mente jeg ville få snart, da det er for å fastsette termin. Blir det 6 uker å vente kan jeg nesten kalle det oul er jeg redd o_O:D
Når det er snakk om å fastsette termin så får du nok kjappere enn 6 veker [emoji5]
 
Så bra! [emoji3]

Mtp timane mine er det 3 veker mellom timane. Så det er fint.
Men angrer på at eg skreiv meg opp på lista "Ring meg ved avbestilling". [emoji28]
Får eg plutselig time FØR den private er det supert. Då kan eg berre avlyse/utsette den private. Men får eg tlf etterpå vil eg jo heller vente lengst mulig opp mot 12+0 [emoji6]
 
Jeg skal ha tul 12+6 [emoji85] redd jeg ikke klarer vente så lenge jeg heller. Vurderer en ultralyd før det [emoji28]
Vurderer det jeg også, nå går jeg bare å lurer på om det er liv der inne. Vil heller finne det ut nå enn om en måned. Men skal prøve å senke skuldrene og vente på timen. :)
 
Tenker å bestille tul når jeg er i uke 10 ca. Håper det er mulig å få time da :)

Har lyst til å få bekreftet at alt er som det skal (utifra hva man kan se da), se babyen og sjekke om det er en eller to :p
 
Skal på til den 11.09[emoji846] Grugleder meg[emoji51]
 
Ja, skal på tul. Tenker det blir to stykker, begge privat ønsker å gå i uke 8 og 12. Uke 8 fordi vi mistet i uke 7 sist, så vil være over den "kneika" og uke 12 for å sjekke at alt ser fint ut før vi deler nyheten.
 
Nå har jeg bestilt tul tirsdag beste uke. Er da 8+1. Gleder meg og er så spent! Skal på ultralyd 12+6 og, men klarer ikke vente så lenge [emoji85]
 
Jeg bestiller tidlig ul ca uke 12 tenker jeg. Vil vite at alt er ok [emoji7]
 
Var igår og gyn ville ha meg tilbake i uke 12 så da får vi se enda engang før OUL :)
 
Jeg har time til tidlig ultralyd om litt over en uke. Blir bra å se om det er liv eller ikke. Mannen forstår ikke helt hvorfor det er så viktig, vi får jo ordinær ca uke 19. Jeg bare spurte han om han kunne tenke seg å vente til da for å så se et dødt foster. Menn altså! For han var det liksom ikke så farlig om vi venta mange uker på å vite om dette går bra eller ikke. [emoji85][emoji43]
 
Jeg har time til tidlig ultralyd om litt over en uke. Blir bra å se om det er liv eller ikke. Mannen forstår ikke helt hvorfor det er så viktig, vi får jo ordinær ca uke 19. Jeg bare spurte han om han kunne tenke seg å vente til da for å så se et dødt foster. Menn altså! For han var det liksom ikke så farlig om vi venta mange uker på å vite om dette går bra eller ikke. [emoji85][emoji43]

De tenker så kort noen ganger altså!! [emoji15]
 
Back
Topp