Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så koselig[emoji173]
Leste gjennom min egen tråd og såg at du skulle på tul denne uka,så måtte jo se hvordan det hadde gått[emoji2]
Mine bange anelser ble bekreftet, hjertet slo ikkeSkulle være 7+1 ble målt til 6+1. Fikk valget mellom Cytotec og utskraping, valgte Cytotec siden det er helg, utskapingen måtte jo ha ventet til mandag uansett.
For noe dritt![]()
Mine bange anelser ble bekreftet, hjertet slo ikkeSkulle være 7+1 ble målt til 6+1. Fikk valget mellom Cytotec og utskraping, valgte Cytotec siden det er helg, utskapingen måtte jo ha ventet til mandag uansett.
For noe dritt![]()
Så hærlig[emoji173][emoji173][emoji173]Det gikk kjempe bra[emoji1] Ble flyttet to dager frem og fikk høre hjertet[emoji173]️[emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173]Mine bange anelser ble bekreftet, hjertet slo ikkeSkulle være 7+1 ble målt til 6+1. Fikk valget mellom Cytotec og utskraping, valgte Cytotec siden det er helg, utskapingen måtte jo ha ventet til mandag uansett.
For noe dritt![]()
Jeg hadde tenkt til å bestille ul uke 12 i Sandvika, men kan se ut som hun har ferie da[emoji20] Tror ikke jeg får med meg samboer til Oslo, men kanskje til Drammen. Noen her inne som vet om privat ul i Drammen er ok? Aldri vært der før.
Kan jeg spørre om når du fikk time? Lurer sånn i forhold til om det er lang kø?
Jeg bestilte på ultralydklinikken i Drammen nå. Håper de er flinke der![]()
Sniker.
Han er veldig flinkvi har vært der to ganger og er veldig fornøyde. Bildene ble veldig bra og
![]()
Jeg var i sandvika for to dager siden
Noen på høvik har åpent når hun har stengt i sommer, og hun sa de var flinke der
Hvor i Sandvika var du å tok? Hva heter det? For jeg bor i nærheten av Sandvika å hadde vært greit å ikke måtte til Drammen El Oslo. Men er det der de har stengt i sommer kanskje?
Jeg har vært hos ultralydjordmoren(.no) i Sandvika etter anbefaling fra venninne, og det var bra (følte jeg). Hun ser ut til å være på ferie i juli, men er også en som heter Ultralydklinikken på CC vest, så vi drar dit i juli. Er også en på Høvik som heter Bærum gynekologene sånn ca[emoji5][emoji106]