TUL

To dager til første TUL, så spent! Hvis alt er i orden blir det ny rundt uke 12. Når er det best for å kunne sjekke nakkefold, neseben og organer? Trenger ikke ha mulighet til å se kjønn, det kan vente.
 
Var på TUL i dag. Fikk sett et lite knøtt og høre hjertet.
Ble målt til 8+3, mens jeg selv har trodd 8+1 ut i fra menstermin. Termin 29.jan i stedet for 31.jan som jeg trodde.

Var veldig godt å se at det var liv der inne og ikke minst høre hjertet. Vi felte en tåre både jeg og mannen.
Jeg har jo hatt litt bekymringer rundt svangerskapet siden jeg har hatt litt blødninger.
I tillegg har det vært litt mye å takle i det siste, da jeg dessverre mistet pappaen min 9.juni.

Så ultralyden i dag var virkelig et lyspunkt! ❤️
 
To dager til første TUL, så spent! Hvis alt er i orden blir det ny rundt uke 12. Når er det best for å kunne sjekke nakkefold, neseben og organer? Trenger ikke ha mulighet til å se kjønn, det kan vente.

På klinikken der jeg var sa de det var best akkurat når man er i uke 13, men anbefalingene varierer kanskje..
 
Var på TUL i dag. Fikk sett et lite knøtt og høre hjertet.
Ble målt til 8+3, mens jeg selv har trodd 8+1 ut i fra menstermin. Termin 29.jan i stedet for 31.jan som jeg trodde.

Var veldig godt å se at det var liv der inne og ikke minst høre hjertet. Vi felte en tåre både jeg og mannen.
Jeg har jo hatt litt bekymringer rundt svangerskapet siden jeg har hatt litt blødninger.
I tillegg har det vært litt mye å takle i det siste, da jeg dessverre mistet pappaen min 9.juni.

Så ultralyden i dag var virkelig et lyspunkt! ❤️

Så fantastisk , et lyspunkt oppi det triste :Heartpink
 
Skal til fastlegen i morgen, så får vi se når det blir TUL. Har mistet 4 ganger, så får heldigvis god oppfølging med flere blodprøver og ultralyder. Håper at det er vår tur denne gangen [emoji173]️
 
Har bestilt tul den 6 august. Er 11 uker da :) Gleder oss men jeg gruer meg litt også. Veldig engstelig for at det er noe galt. Har mistet et par ganger, men det er flere år siden.

Vet fastlegen har ul aparat også. Har ikke bestilt time til lege enda men brude kanskje gjør det? Vet ikke når man skal på første sjekk?
 
Vi skal på TUL igjen i morgen:) Håper så inderlig på at vi får se en voksende spire[emoji173]️
 
Fastlegen har sendt henvisning til sykehuset, så venter på brev i posten.
Skal bare sjekke at embryoet ligger på riktig sted, slik at jeg slipper å uroe meg.
 
Fastlegen har sendt henvisning til sykehuset, så venter på brev i posten.
Skal bare sjekke at embryoet ligger på riktig sted, slik at jeg slipper å uroe meg.

Her er også sendt henvendelse til sykehuset. Dette er over en uke siden, men har ennå ikke hørt noe[emoji848]
 
Var på TUL i dag. Fikk sett et lite knøtt og høre hjertet.
Ble målt til 8+3, mens jeg selv har trodd 8+1 ut i fra menstermin. Termin 29.jan i stedet for 31.jan som jeg trodde.

Var veldig godt å se at det var liv der inne og ikke minst høre hjertet. Vi felte en tåre både jeg og mannen.
Jeg har jo hatt litt bekymringer rundt svangerskapet siden jeg har hatt litt blødninger.
I tillegg har det vært litt mye å takle i det siste, da jeg dessverre mistet pappaen min 9.juni.

Så ultralyden i dag var virkelig et lyspunkt! [emoji173]️
Ååå så koselig[emoji173]

Leste gjennom min egen tråd og såg at du skulle på tul denne uka,så måtte jo se hvordan det hadde gått[emoji2]
 
Har fått TUL 11.juli[emoji4] er da 9+3. Tror det blir helt perfekt. Var i den tiden jeg var sist også[emoji173]️
 
Hadde TUL i dag 8+5. Alt så visst bra ut og et bankene hjerte, jeg må innrømme at det kun så ut som en liten klump på gyns dårlige UL-app.
 
Back
Topp