TUL

Mine bange anelser ble bekreftet, hjertet slo ikke:( Skulle være 7+1 ble målt til 6+1. Fikk valget mellom Cytotec og utskraping, valgte Cytotec siden det er helg, utskapingen måtte jo ha ventet til mandag uansett.

For noe dritt:(
 
Mine bange anelser ble bekreftet, hjertet slo ikke:( Skulle være 7+1 ble målt til 6+1. Fikk valget mellom Cytotec og utskraping, valgte Cytotec siden det er helg, utskapingen måtte jo ha ventet til mandag uansett.

For noe dritt:(

Off, så kjipt.
Sender deg en kjempestor klem. ❤️
 
Mine bange anelser ble bekreftet, hjertet slo ikke:( Skulle være 7+1 ble målt til 6+1. Fikk valget mellom Cytotec og utskraping, valgte Cytotec siden det er helg, utskapingen måtte jo ha ventet til mandag uansett.

For noe dritt:(

Det var trist og lese[emoji30] Stor god klem til deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
I dag var det min tur til å være på ultralyd. 6+2 og vi fikk se og høre hjertet ❤❤ knøttet var jo selvfølgelig lite, men gestasjonssekken så normal ut, vi så plommesekken og fosteranlegget. Jeg tror ikke gyn målte størrelse. Bare så. Men sa alt virket normalt. Var så utrolig nervøs før timen at jeg holdt på å begynne å grine. Nå er det bare å håpe at alt ser like bra ut på neste UL som er når jeg er 8+5.
 
Det gikk kjempe bra[emoji1] Ble flyttet to dager frem og fikk høre hjertet[emoji173]️[emoji173]️
Så hærlig[emoji173][emoji173][emoji173]

Har time til tul i uke 8+1. Er så engstelig. Har tre uker på meg, så hvis engstelsen gir seg så avbestiller jeg den første. Har time til tul i uke 11 også, med sambo[emoji7]
 
Mine bange anelser ble bekreftet, hjertet slo ikke:( Skulle være 7+1 ble målt til 6+1. Fikk valget mellom Cytotec og utskraping, valgte Cytotec siden det er helg, utskapingen måtte jo ha ventet til mandag uansett.

For noe dritt:(
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Jeg hadde tenkt til å bestille ul uke 12 i Sandvika, men kan se ut som hun har ferie da[emoji20] Tror ikke jeg får med meg samboer til Oslo, men kanskje til Drammen. Noen her inne som vet om privat ul i Drammen er ok? Aldri vært der før.
 
Jeg hadde tenkt til å bestille ul uke 12 i Sandvika, men kan se ut som hun har ferie da[emoji20] Tror ikke jeg får med meg samboer til Oslo, men kanskje til Drammen. Noen her inne som vet om privat ul i Drammen er ok? Aldri vært der før.

Jeg var i sandvika for to dager siden
Noen på høvik har åpent når hun har stengt i sommer, og hun sa de var flinke der
 
Kan jeg spørre om når du fikk time? Lurer sånn i forhold til om det er lang kø?

Vi bestilte på nett og bestemte time selv. Virket som de hadde en del ledig:) Vi fikk time på den dagen vi ønsket[emoji1] Bare sjekk nettsiden og søk opp datoen du kunne tenke deg så ser du om det er noe ledig[emoji4]
 
Jeg bestilte på ultralydklinikken i Drammen nå. Håper de er flinke der:)

Sniker.
Han er veldig flink:) vi har vært der to ganger og er veldig fornøyde. Bildene ble veldig bra og:)
 
Jeg var i sandvika for to dager siden
Noen på høvik har åpent når hun har stengt i sommer, og hun sa de var flinke der

Hvor i Sandvika var du å tok? Hva heter det? For jeg bor i nærheten av Sandvika å hadde vært greit å ikke måtte til Drammen El Oslo. Men er det der de har stengt i sommer kanskje?
 
Da har vi vært på TUL igjen. Det er noe i livmor, men om det utvikler seg som det skal er for tidlig å si. Også mulig jeg er kortere på vei enn menstermin tilsier. I følge den er jeg 6+4, men den trenger jo ikke stemme.
Legen var ikke klar for å gi opp riktig enda, og mannen mente at det lille i livmor hadde utviklet seg siden søndag (han så skjermen på søndag, det gjorde ikke jeg). Og HCG hadde steget fra 13.000 på søndag til 17.400 på prøven som ble tatt i går.
Men de finner ikke noen årsak til blødningene da.
Ny TUL om 2 uker, om ingenting skjer i mellomtiden.
Vi skal egentlig på ferie neste uke, men vet ikke om vi tør. Skulle egentlig på lang fjelltur, med elvepadling og masse aktiviteter, men det utgår. Risikoen er jo at om jeg begynner å styrtblø som jeg gjorde forrige gang, så går jeg jo på blodfortynnende. Men, finnes vel luftambulanser. Her tenker vi på alt...
Skulle ønske vi snart kunne få et klart svar, dette er en følelsesmessig berg- og dalbane.
 
Hvor i Sandvika var du å tok? Hva heter det? For jeg bor i nærheten av Sandvika å hadde vært greit å ikke måtte til Drammen El Oslo. Men er det der de har stengt i sommer kanskje?

Jeg har vært hos ultralydjordmoren(.no) i Sandvika etter anbefaling fra venninne, og det var bra (følte jeg). Hun ser ut til å være på ferie i juli, men er også en som heter Ultralydklinikken på CC vest, så vi drar dit i juli. Er også en på Høvik som heter Bærum gynekologene sånn ca[emoji5][emoji106]
 
Jeg har vært hos ultralydjordmoren(.no) i Sandvika etter anbefaling fra venninne, og det var bra (følte jeg). Hun ser ut til å være på ferie i juli, men er også en som heter Ultralydklinikken på CC vest, så vi drar dit i juli. Er også en på Høvik som heter Bærum gynekologene sånn ca[emoji5][emoji106]

Da blir det vist en TUL på oss i morgen Kl 13! Bestilte på CC Vest. Takk for info :)
 
Tul 9.august. Det e jo en hel evighet til jo [emoji15]....
er på dagen 12+0 om mine utregninga e rett. Blir spennende å se
 
Back
Topp