TUL

Må du betale for alle privat eller får du det hvis man bare spør om det? Hva er kriteriene?

Jeg er med i en studie på Haukeland universitetssykehus, hvor jeg får 11 UL gratis. Men har forstått det slik at det er en del som får henvisning til TUL av lege. Da er det vel kun egenandel :) Negative med offentlig er jo ventetiden.
 
Jeg får pga tidligere MA! Skal til legen å sende henvisning i neste uke [emoji4]
 
Jeg skal på TUL når jeg er 7+0, da vi har en liten prøverørs spire på vei. Dette er med i "pakken" vi betalte for (privat forsøk)
 
Blir nok en TUL i uke 12 som sist :) Gleder meg allerede - selv om det er kjempelenge til!
 
Noen som skal på tidlig ultralyd? Eventuelt når?
Jeg ska på tidlig ul i morgen. Er i dag 5+ 5 . Har tidligere hatt svangerskap utforbi livmoren som gjor at jeg måtte fjerne den ene egglederen min + 2 aborter. Så nå er dt tidlig ul for å se at alt er som dt skal denne gangen! Jeg må vel lykkes en gang?.

Er sååå utrulig spendt på morgen dagen, mn er fryktlig redd for at det skal komme dårlige nyheter på ul i morgen.. mn har fortsatt veeeldig ømme bryst og litt små murringer og 0 blod. Så håper at spira sitter
 
Last edited:
Jeg ska på tidlig ul i morgen. Er i dag 5+ 5 . Har tidligere hatt svangerskap utforbi livmoren som gjor at jeg måtte fjerne den ene egglederen min + 2 aborter. Så nå er dt tidlig ul for å se at alt er som dt skal denne gangen! Jeg må vel lykkes en gang?.

Er sååå utrulig spendt på morgen dagen, mn er fryktlig redd for at det skal komme dårlige nyheter på ul i morgen.. mn har fortsatt veeeldig ømme bryst og litt små murringer og 0 blod. Så håper at spira sitter
Da er det absolutt din tur nå! Håper veldig at du får se en liten fosterprikk:) er gjerne for tidlig til å se hjertet? Ønsker deg masse lykke til!
 
Da er det absolutt din tur nå! Håper veldig at du får se en liten fosterprikk:) er gjerne for tidlig til å se hjertet? Ønsker deg masse lykke til!

Jeg håper så inderlig at dt er min tur nå jeg også.
Kan se hjerte banke,mn dt er ikke uvanlig å ikke se dt heller så tidlig ,så jeg skulle ikke få panikk fikk jeg beskjed om.
Tusen takk for dt
 
Jeg får gratis ultralyd i uke 8 hos gynekolog. Ellers så vil jeg ha en privat i uke 12. Kan noen anbefale noen flinke i Oslo sentrum?
 
Back
Topp