TUL

Vi er i tenkeboksen på tul uke 8 og uke 12.
Rett og slett fordi vi ønsker å vite at alt går bra :happy: har endometriose så er usikker på hvordan kroppen vil reagere fremover ;)
 
Ja, jeg hadde ma/bo(tom fostersekk) ved første graviditet. Hadde tul 7+2 med mini, og tenker å ha noe av det samme nå. Så en i uke 7-8 og en i uke 12-13. Det er verdt pengene synes jeg! Ja, vi tar de privat. Jeg fikk henvisning ved andre graviditet, men det var jo så lang ventetid, så da hadde jeg gått glipp av poenget hvis jeg skulle venta på billigere time.
 
Trur me bestiller i veke 9 så mannen får vært med han også. Hadde i veke 11 forje svangerskap.
 
Ja, jeg hadde ma/bo(tom fostersekk) ved første graviditet. Hadde tul 7+2 med mini, og tenker å ha noe av det samme nå. Så en i uke 7-8 og en i uke 12-13. Det er verdt pengene synes jeg! Ja, vi tar de privat. Jeg fikk henvisning ved andre graviditet, men det var jo så lang ventetid, så da hadde jeg gått glipp av poenget hvis jeg skulle venta på billigere time.
Helt enig. Jeg betaler gjerne for sikkerhet. Synes det er så mange som mister her inne, så kjenner jeg allerede er stresset o_O vil så veldig gjerne nyte mitt første svangerskap❤
 
Ja, jeg tror jeg vil det. Forrige svangerskap var jeg i uke 7,11, 16 og 19, og hadde syntes det hadde vært uutholdelig å måtte vente helt til oul nå. Også for å se til at alt er som det skal :)
 
Jeg skal :) men vet ikke når enda.. kanskje rundt uke 7-8.. vil bekrefte om det er 1 eller 2 inni der..
[emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: M14
Fikk henvisning til GU etter forrige SA og skal der 6 februar, er da 6+3 og regner med at hun tar tul da hvis jeg spør :) vil ha en rundt uke 10-12 også :)
 
Back
Topp