TUL - når?

Skal på TUL på torsdag, er da 8+0 var rundt denne tiden sist også, håper å se ett bankende hjertet før vi reiser på ferie <3
 
Kommer til å være 9+6 på TUL i forbindelse med NIPT i København, og får også fosterdiagnostisk TUL i uke 12-14 gjennom det offentlige. De andre gangene jeg har vært gravid, var jeg i uke 12 hos Dr Trolle ved Majorstuaklinikken, han er tidligere overlege ved Ullevål, veldig grundig og erfaren og kan absolutt anbefales for de av dere som bor i Oslo-området :)
 
Hei hei! Jeg har vært på ultralyd i dag. Men gynekologen kunne ikke se noe :-( Jeg trodde jeg var 6+4 i dag, men mest sannsynlig er jeg en uke mindre. Jeg skal tilbake den 28.06 og kjenner det blir en tålmodighetsprøve å vente så lenge på svar. Fikk beskjed om at alt ellers så normalt ut, tykke slimhinner osv til å være mindre på vei enn antatt, så må bare håpe og krysse fingrene. Alternativt har det ikke utviklet seg. Måtte ta kontakt om jeg fikk smerter eller blødning (abort). Andre som har opplevd det samme?
 
Hei hei! Jeg har vært på ultralyd i dag. Men gynekologen kunne ikke se noe :-( Jeg trodde jeg var 6+4 i dag, men mest sannsynlig er jeg en uke mindre. Jeg skal tilbake den 28.06 og kjenner det blir en tålmodighetsprøve å vente så lenge på svar. Fikk beskjed om at alt ellers så normalt ut, tykke slimhinner osv til å være mindre på vei enn antatt, så må bare håpe og krysse fingrene. Alternativt har det ikke utviklet seg. Måtte ta kontakt om jeg fikk smerter eller blødning (abort). Andre som har opplevd det samme?
Ser nå at jeg fikk gravid 1-2 på digital test den 05.06, så kanskje jeg bare er 4 uker på vei da:HeartredHmm, får bare vente i spenning og håpe det ordner seg.
 
Bestilt time til den 3/7. Skal være 7+3 Da, så håper det blir en bra tur :)
 
Jeg hadde i går i uke 5, så veldig lite en liten boble med vann og en prikk.
Skal på ny ul i uke 7. Da vil en se hjertelyd og om størrelsen er innenfor. Så blir det vel ul i uke om den lever i uke 7, for å se etter fortsatt liv. Ul blir så ca i uke 12 på KUB test. Det er planen for meg.
 
Hei hei! Jeg har vært på ultralyd i dag. Men gynekologen kunne ikke se noe :-( Jeg trodde jeg var 6+4 i dag, men mest sannsynlig er jeg en uke mindre. Jeg skal tilbake den 28.06 og kjenner det blir en tålmodighetsprøve å vente så lenge på svar. Fikk beskjed om at alt ellers så normalt ut, tykke slimhinner osv til å være mindre på vei enn antatt, så må bare håpe og krysse fingrene. Alternativt har det ikke utviklet seg. Måtte ta kontakt om jeg fikk smerter eller blødning (abort). Andre som har opplevd det samme?
Jeg var i går og mest sannsynlig var jeg bare 5+5 i går og alt for tidlig å se noe særlig. Men fant plommesekk med en ert inni. Så ikke noe mer enn det. Skal tilbake om 3 uker. Men jeg har målt hcg i tillegg og min hadde steget normalt.
 
Er det noen som ikke har sett hjerte på TUL? Ei venninne var på TUL, og første gang så de ikke. Var noe (?) som lå i veien.
Litt senere igjen så fe bankende hjerte. :Heartbigred
Jeg hadde blitt SÅÅÅ stressa hvis vi ikke fikk se bankende hjerte.
 
Er det noen som ikke har sett hjerte på TUL? Ei venninne var på TUL, og første gang så de ikke. Var noe (?) som lå i veien.
Litt senere igjen så fe bankende hjerte. :Heartbigred
Jeg hadde blitt SÅÅÅ stressa hvis vi ikke fikk se bankende hjerte.
Svigerinna mi så ikke, fordi de var inne noen dager før. De trodde de hadde venta lenge nok til å se hjerte, men måtte tilbake uka etter for å se.
 
Hadde egentlig tenkt å vente minst to uker med TUL. Men i forgårs hadde jeg litt brun utflod og i går kom det litt til, og der var litt blod. Vekke i dag. Fått time hos Gyn i morgen. Passe stresset. Hadde en SA i februar og fikk skikkelig flashback.... :(:(:(
 
Hadde egentlig tenkt å vente minst to uker med TUL. Men i forgårs hadde jeg litt brun utflod og i går kom det litt til, og der var litt blod. Vekke i dag. Fått time hos Gyn i morgen. Passe stresset. Hadde en SA i februar og fikk skikkelig flashback.... :(:(:(
Uff god klem:Heartred
 
Hadde egentlig tenkt å vente minst to uker med TUL. Men i forgårs hadde jeg litt brun utflod og i går kom det litt til, og der var litt blod. Vekke i dag. Fått time hos Gyn i morgen. Passe stresset. Hadde en SA i februar og fikk skikkelig flashback.... :(:(:(
Stor klem og lykke til. :Heartbigred
 
Hadde egentlig tenkt å vente minst to uker med TUL. Men i forgårs hadde jeg litt brun utflod og i går kom det litt til, og der var litt blod. Vekke i dag. Fått time hos Gyn i morgen. Passe stresset. Hadde en SA i februar og fikk skikkelig flashback.... :(:(:(
Masse lykke til! Sender deg en god klem :Heartred
 
Masse lykke til! Sender deg en god klem :Heartred

Takk alle sammen :Heartred er veldig forberedt på at det ikke går fint denne gangen, heller.. Mer brun utflod med litt blod nå i ettermiddag.. Hvis dette går fint så blir jeg overrasket i såfall :( jeg som hadde en så god feeling denne gangen.... :(
 
Jeg hadde en ultralyd da jeg trodde jeg var uke 6 + noe. Ettersom jeg har hatt ex.u tidligere, ønsket jeg ultralyd så tidlig som mulig for å utelukke ny ex.u. Det var ingenting å se unntatt en plommesekk (i livmoren- så ingen ex-u :)), så jeg var trolig bare i begynnelsen av uke 5, i følge legen. Så jeg tenkte å dra tilbake to uker senere for å sjekke igjen.
 
Hadde egentlig tenkt å vente minst to uker med TUL. Men i forgårs hadde jeg litt brun utflod og i går kom det litt til, og der var litt blod. Vekke i dag. Fått time hos Gyn i morgen. Passe stresset. Hadde en SA i februar og fikk skikkelig flashback.... :(:(:(
Uff, håper alt er bra. Lykke til :Heartpink
 
Var på TUL 6+1 pga tidligere exu. Da var det en liten reke på 6,4mm med bankende hjerte i livmoren<3 lengden på svangerskapet stemte akkurat med mine beregninger. Skal tilbake 13+0.
 
Tenkte å ha en rundt uke 7 og kansje en i uke 12.:happy:
 
Back
Topp