TUL - når?

Hadde tul i uke 4+4, så bare en liten ert. Får ul 15 juli pga mulig lupus antikoalugant, da er jeg 11+3.
 
Jeg skal på TUL når jeg er 6+3, det blir dekt av helseforsikring her i Tyskland. Veldig kjekt å ta slippe å ta det privat. Sånn burde det være i Norge også, at alle har lik mulighet til å ta TUL.
 
Skal på tul privat 8+5❤️ Legen sendte også henvisning til fosterdiagnostikk på St.Olavs og skal på ul der i uke 13+0, men klarer ikke vente helt til da:angelic:
 
Her blir det tul i slutten av juli. Da dem har ferie i ukene 27-29:) så hvis alt går bra vil jeg da være 9 uker på vei:love7
 
Blir TUL 30.juli. Da er jeg 12+6 uker på vei. Håper på å få se en liten krabat ❤
 
Jeg skal 5.6, da er jeg 7+3.
Er så kvalm, uggen og slite at jeg ikke er i tvil om at noe skjer inni der. Men gleder meg likevel til å få se om alt ser greit ut :)
 
Jeg skal på TUL når jeg er 6+3, det blir dekt av helseforsikring her i Tyskland. Veldig kjekt å ta slippe å ta det privat. Sånn burde det være i Norge også, at alle har lik mulighet til å ta TUL.
Enig! Det sa legen min også, at hun skulle ønske alle, og ikke bare vi over 38, fikk tilbud om TUL.
 
Det spørs litt hva du vil få ut av timen tenker jeg. Vi var for noen dager siden og da var jeg i uke 8. Man kan fortsatt ikke se så veldig mye da, men man ser ett bankende hjerte og hode og kropp med antydning til armer og bein. Forrige gang var vi på ultralyd i uke 12 og da så vi mye mer detaljer i tillegg til hjerteslag osv. :)
 
Skal på første tul på sykehuset på torsdag da er jeg 6+4(om jeg har regnet riktig). Gruer meg litt. Ingen forventninger annet enn at det er noe der.
 
Jeg skal også på TUL Torsdag 4. Juli. Og er 6+4 da. Er veldig spent og håper å få bekreftet graviditet siden jeg har hatt en mens blødning- men kjenner strekk og press ved skambeinet hver dag som ligner veldig på sist jeg var gravid.
 
Hvor tidlig er det lov til å opplyse om kjønn, og hva er deres erfaringer? Følger alle denne "regelen"?
 
Back
Topp