TUL - når?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Vivi, 12 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tiika Blir kjent med forumet

Hadde tul i uke 4+4, så bare en liten ert. Får ul 15 juli pga mulig lupus antikoalugant, da er jeg 11+3.

2. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Det ble det samme nå, klarer ikke og vente til uke 13. Så skal 7+1 (9. juli) og 13+1 (20. august) :)

Last edited: 26 Jun 2019
  3. prøver83 Flørter med forumet

Jeg var på TUL i går (6+1) pga blødning og masse brun utflod, men fikk se et lite bankende hjerte :love7

• Hjertelig Hjertelig x 5
    • Liker Liker x 1
  4. Snart2barnsm0r Betatt av forumet Januar 2017

Jeg skal på TUL når jeg er 6+3, det blir dekt av helseforsikring her i Tyskland. Veldig kjekt å ta slippe å ta det privat. Sånn burde det være i Norge også, at alle har lik mulighet til å ta TUL.

• Enig Enig x 6
  5. Mrs_F Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Skal på tul privat 8+5❤️ Legen sendte også henvisning til fosterdiagnostikk på St.Olavs og skal på ul der i uke 13+0, men klarer ikke vente helt til da:angelic:

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. B3ccy Betatt av forumet Februarbarna 2020

Her blir det tul i slutten av juli. Da dem har ferie i ukene 27-29:) så hvis alt går bra vil jeg da være 9 uker på vei:love7

7. Pjusken91 Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Blir TUL 30.juli. Da er jeg 12+6 uker på vei. Håper på å få se en liten krabat ❤

8. Birdy_ Glad i forumet Februarbarna 2020

Jeg skal 5.6, da er jeg 7+3.
    Er så kvalm, uggen og slite at jeg ikke er i tvil om at noe skjer inni der. Men gleder meg likevel til å få se om alt ser greit ut :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Peony Forelsket i forumet VIP Vi som prøver :)

Enig! Det sa legen min også, at hun skulle ønske alle, og ikke bare vi over 38, fikk tilbud om TUL.

• Liker Liker x 1
  10. inux Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Det spørs litt hva du vil få ut av timen tenker jeg. Vi var for noen dager siden og da var jeg i uke 8. Man kan fortsatt ikke se så veldig mye da, men man ser ett bankende hjerte og hode og kropp med antydning til armer og bein. Forrige gang var vi på ultralyd i uke 12 og da så vi mye mer detaljer i tillegg til hjerteslag osv. :)

11. Hjertemor Forumet er livet Mailykke 2018 Himmelbarn Sommerfuglene Februarbarna 2020

Skal på første tul på sykehuset på torsdag da er jeg 6+4(om jeg har regnet riktig). Gruer meg litt. Ingen forventninger annet enn at det er noe der.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. Kamelonia Andre møte med forumet

Jeg skal også på TUL Torsdag 4. Juli. Og er 6+4 da. Er veldig spent og håper å få bekreftet graviditet siden jeg har hatt en mens blødning- men kjenner strekk og press ved skambeinet hver dag som ligner veldig på sist jeg var gravid.

13. Hanne85 Blir kjent med forumet

Hvor tidlig er det lov til å opplyse om kjønn, og hva er deres erfaringer? Følger alle denne "regelen"?

Del denne siden