TUL - når?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Vivi, 12 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vivi Guest

Jeg tenkte å bestille time til TUL, men er usikker på når det er lurest. Tenkte neste fredag, da er jeg 6+2, eller er det for tidlig kanskje?:p Det er fredager som passer best, men jeg vil ikke vente enda en uke:nailbiting:

2. Lysistrata Forelsket i forumet

Det kommer litt an på hva du venter/ønsker å se. Så tidlig er det ikke stort annet å se enn en liten blobb, og et bankende hjerte, men hvis det er det du ønsker å se er det bare å kjøre på. :joyful:

3. Vivi Guest

Trenger bare å se et bankende hjerte i grunn. Bekymringene begynner å ta overhånd snart, særlig siden jeg ikke har så mange symptomer lenger:(

4. Ladybug1 Prinsemamma

Jeg har TUL på Mandag, da er jeg 6+5.. Forventer ikke å se så mye, håper bare å se et bankende hjerte.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Pinnsvin1 Andre møte med forumet

Jeg hadde på 6+0 med en hcg rett under 1000, da såg han «ingenting», kanskje et anlegg som ble målt til 3 mm. Skal tilbake 6+2 for å se igjen.

Vet du hcg? Legen sa at den bør helle mot 2000 for å se hjerteslag. Standard tul etter ivf gis ikke før 7+0, det skjer mye på få dager i disse ukene :)

Du føler og tenker sikkert mye, men noen dager fra eller til har mye å sin

6. Minime88 Glad i forumet Septembermødre <3

Jeg var igår, så hjertet slå. Men ikke stort annet 6 uker

7. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Jeg skal på fredag, 7 + 2 :)

8. Mamma x 2 jenter Betatt av forumet

Jeg skal når jeg er 7+1 :)

9. Safir91 Andre møte med forumet

Jeg var i dag! Ble satt tilbake noe, så jeg er 6+3 og ikke 6+6 som jeg hadde trodd. Var et lite bankende hjerte der.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  10. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Jeg skal når jeg er 7+4 :)

11. inux Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Vi har bestilt når jeg er ca i uke 8, hadde i uke 12 sist. Det er ikke så mye å se så tidlig går jeg ut i fra, men vil vite om alt er som det skal før vi reiser på ferie. I uke 12 så vi en veldig miniatyrbaby med fingre, tær osv :)

12. Sofie4 Blir kjent med forumet

Jeg får ul hos fastlegen ved behov, så jeg skal det i uke 8. Kjekt å se om alt er greit før ferien! ☺️

13. Mrs_F Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Jeg har bestilt privat når jeg er 8+5, har legetime 6+1 og håper å bli henvist til tul på sykehuset i uke 12/13 igjen ❤️

14. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Februarbarna 2020

Jeg har ordnet time når jeg er 8+5, men er såååå lenge til! Er 6+0 i dag. Men vi må ta det privat, og da har vi ikke råd til å ta mer enn 2 timer. Skal igjen mellom uke 13 og 15.

15. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Jeg hadde 7+5 sist, for og se at det var liv og at det så greit ut :) Hadde en til 13+1 så ville ha tidligst mulig kun for og se at det var liv. Skulle jeg bare hatt én hadde jeg nok tatt den mer midt på, altså uke 9-10. Jeg tror det blir bare i uke 12-13 denne gangen :)

16. Vinter_Barn Flørter med forumet

Jeg skal den 18.06, da er jeg 6+4 <3

17. Is04 Andre møte med forumet

Jeg skal når jeg er 8+4, gynekologen mente at hvis jeg ventet til uke 8 ville de kunne se mer.
    :)

18. Maru246 Betatt av forumet Februarbarna 2020

Jeg har bestilt neste uke. Da er jeg 7 + 4 :)

19. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Tenker rundt uke 7. Og eller en organspesifikk en senere.

20. Sunny90 Flørter med forumet

Jeg skal på TUL på tirsdag, da er jeg 6+4 :) tidlig ja, men ønsker en bekreftelse :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden