TUL bilder

Fikk se frøet idag! For 6 dager siden så vi bare plommesekk ingen ting annet og fikk beskjed om å være 5+ uker.
6 dager senere var det blid til 7-8 uker og et hjerte og et lite foster:Heartred:Heartred
Å, så herlig å se!❤️

Fikk se frøet idag! For 6 dager siden så vi bare plommesekk ingen ting annet og fikk beskjed om å være 5+ uker.
6 dager senere var det blid til 7-8 uker og et hjerte og et lite foster:Heartred:Heartred
Åhh se det lille mennesket der!!:love7:love7:love7

Alt virket ok! Hun kunne se hvilken side egget hadde sluppet fra og at det var litt svakheter i det gule legemet så jeg ble satt på progesteron :oops: har to SA bak meg, derfor ville hun sette meg på progesteron! Fikk også beskjed om 0 bading, 0 sex og ingen tunge løft før uke 9, helst uke 12 :bag:
Jøss, hørtes ut som en dyktig gynekolog du har vært hos. Kan jeg spørre hvem du har brukt? :)

6+5 i dag, og lille frø måler ca 4,5 mm. Så hjerteslag, men gynekologen var så stressa - at vedkommende knapt gadd å se i 1,5 minutt før prosessen ble avslutta. Ville ikke skru på doppler for å høre hjertelyd heller, sa bare «jeg gjør ikke sånn så tidlig jeg». Uten mer forklaring :P
Jaja, vi er uansett kjempe happy. Og puster nå litt letta ut :D
Bare 1 uke og 2 dager til offentlig TUL :D

2C6ABE2F-6311-4C2E-9E03-C9B71CB9D590.jpeg

6+5 i dag, og lille frø måler ca 4,5 mm. Så hjerteslag, men gynekologen var så stressa - at vedkommende knapt gadd å se i 1,5 minutt før prosessen ble avslutta. Ville ikke skru på doppler for å høre hjertelyd heller, sa bare «jeg gjør ikke sånn så tidlig jeg». Uten mer forklaring :p

Vis vedlegget 362013
Så herlig å kunne puste litt ut!:happy: Jeg opplevde det samme som deg,at hun var velsig stresset å bare ville å det overstått. Fikk høre hjertelyden,da. Ganske kjipt,for for oss har jo dette veldig stor betydning.

Så herlig å kunne puste litt ut!:happy: Jeg opplevde det samme som deg,at hun var velsig stresset å bare ville å det overstått. Fikk høre hjertelyden,da. Ganske kjipt,for for oss har jo dette veldig stor betydning.
Ja det er kjedelig. Og ikke akkurat en billig opplevelse heller. Tenker vi prøver volvat neste gang, hører mange som er fornøyde med de :D

6+5 i dag, og lille frø måler ca 4,5 mm. Så hjerteslag, men gynekologen var så stressa - at vedkommende knapt gadd å se i 1,5 minutt før prosessen ble avslutta. Ville ikke skru på doppler for å høre hjertelyd heller, sa bare «jeg gjør ikke sånn så tidlig jeg». Uten mer forklaring :p

Vis vedlegget 362013
Min gyn. Sa at hun ikke lytter på frekvens så tidlig fordi det sender så mye energi til fosteret, som ikke er så bra så tidlig

Min gyn. Sa at hun ikke lytter på frekvens så tidlig fordi det sender så mye energi til fosteret, som ikke er så bra så tidlig

Akkurat samme sa gyn til meg på forrige ultralyd. forrige gang jeg var 8 uker fikk jeg høre hjertelyd men ikke nå. Kommer vel an på gynekologen :happy:

Var på tidlig uktralyd i dag. Skulle ha vært 6+6, men spiren målte kun 6+3. 58 mm målte lille. Kunne se at hjerte slo, men fikk ikke høre.

Noen andre som har opplevd å bli satt tilbake? Blir litt stresset over det. IMG_20210727_220525.jpg

Var på tidlig uktralyd i dag. Skulle ha vært 6+6, men spiren målte kun 6+3. 58 mm målte lille. Kunne se at hjerte slo, men fikk ikke høre.

Noen andre som har opplevd å bli satt tilbake? Blir litt stresset over det. Vis vedlegget 362074
Så godt å se liv❤️
Det at du ble satt tilbake 3 dager trenger du ikke å tenke på. Når de er så små vokser de litt i rykk og napp og det er helt vanlig. Jeg selv ble satt 4 dager tilbake på tul med datra mi og ble satt frem igjen og med henne var alt normalt. Så bare slapp av og senk skuldrene dine❤️

Lille frøet ble idag målt til 21,4 mm og tilsvarte 9+0 :happy: så er altså blitt satt frem igjen i forhold til de andre TUL jeg har vært på og dette stemmer mye bedre med min beregning ❤️ Fin hjerteaksjon, og frøet hadde både armer og bein som den til og med rørte litt på :nailbiting:

Vedlegg

• EB221B12-B51D-4229-9123-62E19E2AEBEA.jpeg
    EB221B12-B51D-4229-9123-62E19E2AEBEA.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 121
Lille frøet ble idag målt til 21,4 mm og tilsvarte 9+0 :happy: så er altså blitt satt frem igjen i forhold til de andre TUL jeg har vært på og dette stemmer mye bedre med min beregning ❤️ Fin hjerteaksjon, og frøet hadde både armer og bein som den til og med rørte litt på :nailbiting:
Åh så deilig! Godt å høre! ♡ liten bamsemums der jo!

fantastisk! :love017

Å, så herlig!❤️ Godt å bli satt frem istedet for tilbake:)

Så fantastisk :)

For en lettelse!! Gratulerer så mye :Heartred:Heartred:Heartred

6+0, målene stemte med hvor langt jeg var på vei og vi fikk se et blinkende hjerte ❤️

Vedlegg

• 20210730_112318(0).jpg
    20210730_112318(0).jpg
    923,6 KB · Visninger: 74
Back
Topp