Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+0, målene stemte med hvor langt jeg var på vei og vi fikk se et blinkende hjerte![]()
Fikk se et hjerte som banket. Det er jo ikke så mye å se så tidlig, og for tidlig til å sette termin sa legenVar på UL idag, min beregning var 7+4, noe som så ut til å stemme. Tok utvendig UL, jeg trodde de bare brukte innvendig frem til ca 12 uker. Fikk med et bildeFikk se et hjerte som banket. Det er jo ikke så mye å se så tidlig, og for tidlig til å sette termin sa legen
![]()
Så tristFikk se et hjerte som slo i dag, så da klarte det andre seg desverre ikke. Var litt som forventet, men allikevel trist. Men det andre målte akkurat som det skulle8+0 i dag, målt til 8+3
Forstår at det er litt trist når du nå har sett det en gang tidligere.Fikk se et hjerte som slo i dag, så da klarte det andre seg desverre ikke. Var litt som forventet, men allikevel trist. Men det andre målte akkurat som det skulle8+0 i dag, målt til 8+3
Fikk se et hjerte som slo i dag, så da klarte det andre seg desverre ikke. Var litt som forventet, men allikevel trist. Men det andre målte akkurat som det skulle8+0 i dag, målt til 8+3

Jeg var på første ul 8 dager før, da målte den ene 4 og den andre 7 mm. Så selvom vi fikk se to hjerter som slo så var gyn litt usikker hvordan det ville utvikle seg. Men tross alt, et bankende hjerte var helt fantastiskSå tristHvorfor var det forventet om jeg får spør?
Ja, jeg er overlykkelig for det!Forstår at det er litt trist når du nå har sett det en gang tidligere.Men virkelig godt at den ene lille skatten måler riktig og er på god vei
![]()
Ja var fantastisk å kunne se et fint hjerte som sloMitt forrige svangerskap var som ditt. Vi hadde tvillinger fra start, men i uke 8 hadde den ene falt ifra. Der var utrolig trist, men barn var så etterlengtet at vi klarte å snu det til noe positivt at den ene klarte seg. Man kan være lykkelig og trist på samme tid opplevde jeg.
Nå er jeg 8+6 med nummer 2. Fikk se hjerte og sprelling i dag på TUL. Utrolig letter etter litt småblødninger og mye kramper![]()
Ah,da forstår jeg. Godt det ihvertfall var et bankende hjerte ja!Jeg var på første ul 8 dager før, da målte den ene 4 og den andre 7 mm. Så selvom vi fikk se to hjerter som slo så var gyn litt usikker hvordan det ville utvikle seg. Men tross alt, et bankende hjerte var helt fantastisk![]()
![]()

Så koselig å se alle bildene deres herVi skal på ny ultralyd på onsdag, er da 8+0.
Del gjerne flere bilder dere som kan / har![]()
![]()
Når skal du på ultralyd? Krysser fingre og tær for degHelt enig, er så kjekt å følge med! Jeg har ikke vært på ul enda, men skal 8+0 jeg også. Forventer at jeg kan bli satt litt tilbake pga lang syklus da. Men håper uansett å få sett liv![]()
Når skal du på ultralyd? Krysser fingre og tær for deg![]()
Så koselig å se alle bildene deres herVi skal på ny ultralyd på onsdag, er da 8+0.
Del gjerne flere bilder dere som kan / har![]()
![]()
Helt enig, er så kjekt å følge med! Jeg har ikke vært på ul enda, men skal 8+0 jeg også. Forventer at jeg kan bli satt litt tilbake pga lang syklus da. Men håper uansett å få sett liv![]()
Sååå enig med dere! Jeg er så misunnelig og gleder meg MASSE til først titt neste mandag! Bare litt mer enn 7 dager til nå!og da skal jeg være ca 10+5, så regner med, og håper, å kunne se en liten minibebis!
Er vel kun pga sommerferien jeg har ventet så lengeDet får du jo helt sikkert se da! Så flink du er som venter så pass lenge. Vurderte det selv, men bor på en plass med lite tilbud. Han jeg skal til er her bare en dag eller to i blant, så måtte ta enten i uke 8 eller så var det ikke noe ledig de neste ukene.
da jeg var innom legen i vinter og sa vi skulle prøve etter mensen i mai, så sa han at han gleda seg på våre vegne, og til jeg skulle på første kontroll rundt uke 8 og se med UL. Meeeeen så kom jo min uke 8 midt i fellesferien