OffentligFikk dere ha med partner på offentlig TUL eller privat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OffentligFikk dere ha med partner på offentlig TUL eller privat?
PrivatFikk dere ha med partner på offentlig TUL eller privat?
Så flott tråd. Har selv TUL på onsdag. Er da 7+4. Et spm ang bilder, må man spørre om å få det eller er det vanlig at de gir det på TUL også ?
Skjønner. Har dere som har tatt TUL nå kunne ha med partner ?
What? Så dårlig!Var på TUL offentlig og måtte dra alene, «ledsager er lov kun hvis det er absolutt nødvendig». Fikk ikke med meg noe bilde, men på slutten fikk jeg lov til å ta bilde av skjermen om jeg ville.
Kun på privatFikk dere ha med partner på offentlig TUL eller privat?
Alt såg bra ut, og var komt like langt som forventetEr så letta! 7+4 og hjerterytme på ca 155
![]()
Så deilig! GratulererAlt såg bra ut, og var komt like langt som forventetEr så letta! 7+4 og hjerterytme på ca 155
![]()

Gratulerer!Alt såg bra ut, og var komt like langt som forventetEr så letta! 7+4 og hjerterytme på ca 155
![]()
Så fantastisk![]()
Så deilig! Gratulerer![]()
Gratulerer!Så godt å se og høre!

Aww, h*n ser ut som en liten bamsemumsLillegull! Alt bra og målene stemmer perfekt med 8 uker. Sterke hjerteslag
![]()

dagene fram til 9. august kan ikke gå fort nok!Lillegull! Alt bra og målene stemmer perfekt med 8 uker. Sterke hjerteslag
![]()
Signerer denne, jeg har og UL 9.augÅåå jeg er såååå misunnelig på dere som allerede har fått settdagene fram til 9. august kan ikke gå fort nok!
Så utrolig tydelig bilde! GratulererLillegull! Alt bra og målene stemmer perfekt med 8 uker. Sterke hjerteslag
![]()

Aww, h*n ser ut som en liten bamsemums![]()
ååh så nydelig liten bamsemums.![]()
Så utrolig tydelig bilde! Gratulerer![]()
Veldig enig, fineste lille bamsemumsen