sååå fantastiskI dag har vi vært på ultralyd, og der fikk vi se en bitteliten baby med bankende hjerte ❤ Alt så bra ut!Fikk ny ultralyd om to uker, for å sjekke om alt er bra før det blir rutineultralyd i november
I dag er lykkefølelsen stor!! ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sååå fantastiskI dag har vi vært på ultralyd, og der fikk vi se en bitteliten baby med bankende hjerte ❤ Alt så bra ut!Fikk ny ultralyd om to uker, for å sjekke om alt er bra før det blir rutineultralyd i november
I dag er lykkefølelsen stor!! ❤❤
Har du prøvd Sea-Band? Fungerte på meg da jeg var på det værste, fikk i meg litt mat iallfall12+4
Formen er absolutt ikke stigendeDen uka her har vært helt pyton!! Var på jobb mandag og onsdag, og ellers har jeg bare ligget på sofaen - helt utmattet
Uff, nå er jeg lei lite energi og kvalme! Kvalmen blir bare verre syns jeg... Det hjelper ikke med mat lenger, jeg må bare bite tenna sammen og ignorere den. Vanskelig å få i meg skikkelig mat, da jeg blir fort kvalm og må derfor slutte å spise for ikke å brekke meg. Har gått ned i vekt også, ikke mye, men pils går nedover. Legetime og ny ultralyd neste uke, så får vi se hva som skjer med videre sykemelding. Dagens syteinnlegg!!
Det har jeg ikke prøvd! Takk for tipsetHar du prøvd Sea-Band? Fungerte på meg da jeg var på det værste, fikk i meg litt mat iallfall![]()
Bare ett forslag ;-)
Huff :-(Lite oppdateringer her om dagen. Formen er uforandret og jeg er kjempe glad jeg fortsatt kan være sykemeldt og ikke må presse meg på jobb. Formen er elendig og det begynner å tære på både humøret og syken. Jeg prøver å holde motet oppe, men det er vanskelig å nyte svangerskapet om dagenHåper ting bedrer seg snart
![]()