I
Ingenbruker
Guest
Har ikke skrivi en eneste gang at det er idiotisk. Jeg har spurt dere hva hensikten er?
At dere blir provosert av at jeg har andre meninger enn dere, er jo opp til dere!
Går tydeligvis ikke an å få dere til å innse at det ikke er noe vits å bekymre seg over ting man ikke har noe kontroll på uansett[emoji6] Lykke til videre, håper alt går bra med de små frøa deres [emoji6]
Må være fantastisk å være så bekymringsløs som deg, du vandrer vel rundt i ei lykkeboble?
Kan ikke fatte hvor lite selvinnsikt du viser her, dette er et forum, et sted vi deler erfaringer og lufter bekymringer for å få støtte og andres erfaringer, du kommer rett og slett med unødvendige innlegg og kommentarer her, unnskyld meg altså men det gjør du, og det provoserer meg vanvittig mye, "ingen vits å bekymre seg over ting man ikke får gjort noe med"? Så du bekymrer deg aldrig du? Skal si deg en ting, ei vennine av meg trodde hu var gravid når hu skulle til tidlig ul i uke 12, der var det et dødt frø som var estimert til uke 5, kroppen ordna ikke opp, hadde hun bare testet så kunne hun kanskje avslørt det før og skuffelsen og sjokket vært begrenset. Så nei, testing er ikke unødvendig, det er til nytte for mange ting. At du mener noe annet er helt greit, men som min mor ofte sier "har du ikke noe positivt å si, så hold munn" god leveregel.