Trur jeg snart forlater dere.

Jaa, jeg reagerte også på det. Synns det var veldig rart. Og utrolig frustrerende når jeg virkelig kunne hatt trengt det![emoji85][emoji47]
Nei, har heldigvis ikke blødd eller spottet noenting. [emoji120] Og symtomene blir faktisk bittelitt sterkere også.
Men en god venninne opplevde nettopp MA eneste tegnene var at hcg økningen ikke økte så raskt som den skulle og litt spotting. Så er nokk litt ekstra redd av den grunn...[emoji85][emoji47]
Forrige gang ble jo testene super sterke kjempe fort, mistenker til og med tvillinger da...så veldig ulikt denne gang.
Men det høres jo veldig lovende ut, med symptomer og dette :) jeg skjønner at du blir bekymret, men testene ser fine ut og symptomene blir sterkere :) jeg har også annerledes hcg-stigning denne gangen, la med bilder. På bildet med den sterke streken var det dagen etter ikm da jeg fant ut om jenta vår, og på det andre bildet tror jeg ca det var ikm denne gangen. :) Men stigning har vært fin, så bekymrer meg ikke noe særlig :) det sies at hcg øker saktere hvis det er gutt enn hvis det er jente ;)

Vedlegg

• _20170206_002751.JPG
    _20170206_002751.JPG
    220,6 KB · Visninger: 84
  • _20170322_121616.JPG
    _20170322_121616.JPG
    431,3 KB · Visninger: 102
Jo sterkere har den blitt, men ikke like fort som forrige gang. Og har forstått at treg hcg økning ofte kan tyde på at det går/har gått galt....men jeg overtenker nokk alt i disse dager!
Jore du ikke?! Så godt å høre andre sine erfaringer altså![emoji173][emoji173][emoji173]
Var helt sikker på at all håp var ute i går jeg, nå blir jeg litt mer optimistisk ja[emoji4][emoji120][emoji120]

Husk at noen produserer hcg sent og:) uten at det er noe gærent... forige svangerskap fikk jeg 2-3 på ukesindikator 4+5, denne gangen fikk jeg 2-3 etter uke 5 en gang :p positiv test er positiv test, gjør det beste for hue ditt og stopp å teste nå:) vil du se stigning så venter du en uke før du tar ny :) DU ER GRAVID <3

Men det høres jo veldig lovende ut, med symptomer og dette :) jeg skjønner at du blir bekymret, men testene ser fine ut og symptomene blir sterkere :) jeg har også annerledes hcg-stigning denne gangen, la med bilder. På bildet med den sterke streken var det dagen etter ikm da jeg fant ut om jenta vår, og på det andre bildet tror jeg ca det var ikm denne gangen. :) Men stigning har vært fin, så bekymrer meg ikke noe særlig :) det sies at hcg øker saktere hvis det er gutt enn hvis det er jente ;)
Åh, det var jo litt godt å se at det kan variere slik fra graviditet til graviditet ja![emoji173] Ja, tenk om det er små guttebabyer som kommer i desember![emoji7]
I dag kom kvalmen for fullt 6+0. Klarer nesten ikke spise noe, og føler konstant jeg må kaste opp. Og puppene er suuuper ømme! Ammingen er skikkelig utfordrene.
Godt tegn da! Men klarer nokk ikke slappe av før evt alt ser greit ut på tul. Ihvertfall når jeg ikke får tatt blodprøver[emoji85][emoji85]

Husk at noen produserer hcg sent og:) uten at det er noe gærent... forige svangerskap fikk jeg 2-3 på ukesindikator 4+5, denne gangen fikk jeg 2-3 etter uke 5 en gang [emoji14] positiv test er positiv test, gjør det beste for hue ditt og stopp å teste nå:) vil du se stigning så venter du en uke før du tar ny :) DU ER GRAVID <3
Ååh![emoji173] Takk snille du![emoji177]
Merker jeg er mye mer redd denne gangen ja..[emoji85]
Men nå har symtomene kommet for fullt, så må vell bare slappe av frem til TUL[emoji4]

Tuuuusen takk alle som har ytt seg tid til å svare meg![emoji177][emoji8]
Mandagskveld var jeg helt sikker på at spiren var død, siden ukeindikatoren viste 2-3 da jeg var 5+5. Fikk håpet opp når jeg såg her at andre hadde opplevd det samme, og det fikk bra!
I dag kom symptomene for fullt, så nå håper jeg at jeg klarer å slappe av frem til Tul.
Igjen tusen takk![emoji177][emoji8][emoji8] Dere er virkelig gode å ha![emoji177][emoji173]

Tuuuusen takk alle som har ytt seg tid til å svare meg![emoji177][emoji8]
Mandagskveld var jeg helt sikker på at spiren var død, siden ukeindikatoren viste 2-3 da jeg var 5+5. Fikk håpet opp når jeg såg her at andre hadde opplevd det samme, og det fikk bra!
I dag kom symptomene for fullt, så nå håper jeg at jeg klarer å slappe av frem til Tul.
Igjen tusen takk![emoji177][emoji8][emoji8] Dere er virkelig gode å ha![emoji177][emoji173]
Sniker litt [emoji14] jeg fikk aldri 3+ på den digitale g-ttedten. Prøvde da jeg var 7 uker og fikk "bare" 2-3 uker. Sitter nå med ei lita jente som blir 3 måneder i morgen :)

Sniker fra august. Jeg fikk aldri 3+ på Clearbluetestene, og jeg er 19+5 i dag[emoji4]

Lykke til[emoji4]

Sniker litt [emoji14] jeg fikk aldri 3+ på den digitale g-ttedten. Prøvde da jeg var 7 uker og fikk "bare" 2-3 uker. Sitter nå med ei lita jente som blir 3 måneder i morgen :)
Ååh! Så godt å høre[emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen takk for svar!

Sniker fra november [emoji846] ikke stress med disse testene. Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 6+0, og da var HCG verdiene mine langt over 2000 som den skal være for å få 3+. Leste litt rundt og det var skremmende mange tester som viste 2-3 når de egentlig skulle vist 3+. Strimmeltestene kan også variere med hvor mye fargestoff det er i, så ikke les for mye i de heller [emoji8][emoji173]️

Nei litt usikker. Men tenkte at jeg bare fikk reise ut til fastlegen min likevell da, for bedre å bare få det gjort. Meeen måtte bestille legetime og siden de mente det ikke haster fikk jeg ikke time før 20 April, da er jeg 8+1 og da kan en jo ikke ta blodprøve for å skjekke stigningen lenger...blir rett og slett oppgitt![emoji85]
Så må vell bestille tid til tilig ultralyd for å få ett svar.
Takk for det[emoji173]
Det var jo en stund til ja [emoji53] Jeg fikk ikke time til gynekolog før 31. Mai.. Da skal jeg på tidlig ultralyd, syntes d var litt sent jeg... [emoji29]

Sniker fra november [emoji846] ikke stress med disse testene. Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 6+0, og da var HCG verdiene mine langt over 2000 som den skal være for å få 3+. Leste litt rundt og det var skremmende mange tester som viste 2-3 når de egentlig skulle vist 3+. Strimmeltestene kan også variere med hvor mye fargestoff det er i, så ikke les for mye i de heller [emoji8][emoji173]️
Så godt å høre[emoji173][emoji173][emoji7][emoji8][emoji8]

Det var jo en stund til ja [emoji53] Jeg fikk ikke time til gynekolog før 31. Mai.. Da skal jeg på tidlig ultralyd, syntes d var litt sent jeg... [emoji29]
Ja det var litt sent ja! Hvilken uke er du i da?
Jeg kommer til å bestille tid til privat ultralyd i uke 7-8.
Vil ikke gå alt for lenge å være så usikker og redd...[emoji85]

Klarte ikke holde meg, da jeg kjente mindre til kvalmen i dag.
NÅ slutter jeg garantert å teste[emoji6]
1879df728560cf018eb7c45961006427.jpg

Klarte ikke holde meg, da jeg kjente mindre til kvalmen i dag.
NÅ slutter jeg garantert å teste[emoji6]
1879df728560cf018eb7c45961006427.jpg
Så bra [emoji4] Jeg tok test for fem dager siden. Da var jeg 5+0, fikk bare 2-3 jeg også. Ble litt redd, og lurte på om det var spontanabort jeg hadde i helgen. Har 2 billigtester igjen, jeg skal ta 1 i morgen og en om noen dager. Får håpe stigningen ser bra ut [emoji50]

Men håper hvertfalm du kan slappe litt mer av nå som du har fått 3+ [emoji173]

Så bra [emoji4] Jeg tok test for fem dager siden. Da var jeg 5+0, fikk bare 2-3 jeg også. Ble litt redd, og lurte på om det var spontanabort jeg hadde i helgen. Har 2 billigtester igjen, jeg skal ta 1 i morgen og en om noen dager. Får håpe stigningen ser bra ut [emoji50]

Men håper hvertfalm du kan slappe litt mer av nå som du har fått 3+ [emoji173]
5+0 er det veldig få som faktisk får 3+ der det ut som. Så ingen grunn til bekymring av den grunn[emoji177]
Jeg testet jo 2-3 på 5+5(skal nevnes at urinen var ganske utvannet, men trudde det ikke hadde noe og si siden jeg var så langt).
Men hvorfor trudde du at du hadde en spontanabort? Blødde du?
[emoji173]

Back
Topp