Frk.Franzen
Flørter med forumet
Heihei! Drar til Trøndelag (Rissa og Klæbu) på ferie i starten av juli. Tips til noe å finne på med en på fire år mens vi er der? Kommer kun på Leos lekeland og Pirbadet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er forståelig at en lengter etter å kjenne lillegullet i magen, men det kommer nok plutselig nå skal du se. Jeg kjente spark ganske tidlig i alle tre svangerskap, men denne gangen var jeg utålmodig siden det var så lite og skjelden i så mange uker, men plutselig den siste halvannen uka har det blitt mye rørelse hver dag :-DJeg er førstegangs, og formen er i grunn upåklagelig. Litt vondt her og der etter jobb og gåturer, men nyter et symptonfritt svangerskap så lenge jeg kanJeg kjenner ingenting enda, og er ganske frustrerende og stressende. Vil så gjerne kjenne lillegutt..
Dra til denne stien i Fevåg. Der er det noen som har laget dyrefigurer av tre. Perfekt for både barn og voksne, og du klarer den fint selv om du er gravidHeihei! Drar til Trøndelag (Rissa og Klæbu) på ferie i starten av juli. Tips til noe å finne på med en på fire år mens vi er der? Kommer kun på Leos lekeland og Pirbadet![]()
Etter nærmere titt på papiret fra ultralyd, så jeg at morkaken ligger foran, så det er jo en forklaring! Hun på ultralyd sa nemlig først at den lå bak, så foran. Når jeg spurte om den lå mot magen eller ryggen min sa hun bare at hun kunne ikke forklare hvordan den lå.. Men må bare være tålmodig, veit jo at alt er bra med hanJa det er forståelig at en lengter etter å kjenne lillegullet i magen, men det kommer nok plutselig nå skal du se. Jeg kjente spark ganske tidlig i alle tre svangerskap, men denne gangen var jeg utålmodig siden det var så lite og skjelden i så mange uker, men plutselig den siste halvannen uka har det blitt mye rørelse hver dag :-D
Dra til denne stien i Fevåg. Der er det noen som har laget dyrefigurer av tre. Perfekt for både barn og voksne, og du klarer den fint selv om du er gravidbruker å ha med tantebarnet på 3 år, og hun elsker den
http://www.ut.no/tur/2.8997/
5 km om du begynner fra skolen, men du kan heller kjøre lenger inn og gå kun der stien starterSer det står det er ca 5 km. Er det flatt eller bakker? Tror han hadde likt det veldig godt, han elsker både tur og figurer![]()
Hei! Er ganske ny på forumet. Har fått termin 4.november, så kan vel fort havne i oktoberSå da får jeg holde til litt både på november og oktober. Bor i Buvika med samboer, er førstegangs med en liten gutt, 19+2 i dag. Veldig spent!
Har fått påvist både GBS og forliggende morkake så har jo fått litt å bekymre meg over
Ellers er formen grei her, iallfall i forhold til hva den var i 1.tri.
![]()
Det lurer jeg også på. Er det sånn gruppe b streptokokker? Tror det var det jeg ble testet for sist svangerskap, siden nr en fikk infeksjon under fødsel, selv om den infeksjonen høyst sannsynlig hadde andre årsaker. Hvordan påviste de det?Velkommen hitBegynner å bli en del her nå, hvilket er veldig kjekt!
Har selv fått termin 31. oktober, så sjansen for november er nok stor her og. Kan jeg spørre hva GBS er?
Velkommen hitBegynner å bli en del her nå, hvilket er veldig kjekt!
Har selv fått termin 31. oktober, så sjansen for november er nok stor her og. Kan jeg spørre hva GBS er?
Det lurer jeg også på. Er det sånn gruppe b streptokokker? Tror det var det jeg ble testet for sist svangerskap, siden nr en fikk infeksjon under fødsel, selv om den infeksjonen høyst sannsynlig hadde andre årsaker. Hvordan påviste de det?
Med meg går det braHei! Hvordan går det med dere?
Lite tips - var innom Babyshop på Sirkus Shopping i går og de hadde en del salg på merker som Lillelam (-30%) og Hust&Claire (-50%) osv. Riktignok ganske utplukket på de minste størrelsene, men jeg fant noe fint![]()
Med meg går det brasliter fortsatt med litt bekkenløsning, men så lenge jeg er forsiktig på jobb så går det bra
enn deg?
Jeg var på Sirkus igår, men glemte å sjekke Babyshop. Typisk![]()
Har ikke så mye annet å gjøre idag, så får vurdere en ny turSå fint det går bra! Akkurat samme her - går bra, men også plaget med bekkenløsningMen går heldigvis opp og ned, og ikke alle dager kjenner jeg det så godt. Da har du en unnskyldning til å dra innom Sirkus igjen, hehe
Men var som sagt litt utplukket
Særlig lillelam.