Trondheim brukere

Jeg er ikke videre imponert i grunn. Hun sa nesten ingenting mens hun holdt på, og om hun sa noe mumlet hun bare for seg selv. Spurte oss tidlig om vi ville vite kjønn, men hun glemte det, så måtte minne henne på det når hun begynte å avslutte :-P I tillegg måtte vi vente i 20 min, som gjorde meg enda mer nervøs. Ingen tvil om at hun var flink, og hun var ikke uhyggelig, men hadde forventet mer etter alt positivt jeg har lest her inne :-)
Så kjedelig det da! Enkelte må vel konsentrere seg litt ekstra istedet. Det viktigste er at alt så bra ut :D
Hvordan gikk det da? :D

Så kjedelig det da! Enkelte må vel konsentrere seg litt ekstra istedet. Det viktigste er at alt så bra ut :D
Hvordan gikk det da? :D
Den lille gutten vår er frisk og fin :-D

Lurer meg inn her jeg også ;) Har termin i starten av november, så sjansene for oktoberbaby er der :)

Bor på Risvollan og venter nr 2. Storesøster på 6år gleder seg veldig.

Vært på ul i uke 14, og jordmor gjettet av vi får en jente til ❤ Skal på oul 6.juni.

Hiver meg på denne tråden! Bor på Lade med termin 14 oktober :) førstegangs med en vilter liten gutt på vei ♥️

Høres kjekt ut med treff - vil gjerne være med på det! :D
Lurer meg inn her jeg også ;) Har termin i starten av november, så sjansene for oktoberbaby er der :)

Bor på Risvollan og venter nr 2. Storesøster på 6år gleder seg veldig.

Vært på ul i uke 14, og jordmor gjettet av vi får en jente til ❤ Skal på oul 6.juni.
Så koselig at vi blir flere :D velkommen til oss begge to!

Vært på oul to ganger da første var litt for tidlig. Hyggelig begge ganger, men selvfølgelig kjekkere andre gang da vi fikk vite at alt var i orden og begge gangene sa de jente, så da stoler vi på det ^^ De var begge en del stille en stund, men det hører med da det er mye de må sjekke. Termin 9 oktober og eg begynner å få skikkelig mage!

Har hatt tre tul på St.Olavs før oul, og har hatt samme dama alle tre gangene. Litt stressa og sannsynligvis tysk, men hyggelig. Pratet og forklarte hele tiden :-D

Jeg hadde litt blandet inntrykk av hun jeg hadde på OUL på st. Olavs. Jeg var veldig nervøs og hadde behov for å mates med at ting var OK, men hun sa veldig lite mens hun holdt på. Følte vi måtte spørre selv om ting så bra ut! Og da svarte hun jo ja på det. Hun skulle bl.a sjekke hjertekammerene, men han lå litt vanskelig til så hun hadde problemer med å se skikkelig. Men i stedenfor å si det var hun stille i de lange minuttene hun lette og til slutt, etter kanskje 3-4 min sa hun bare "HMMMM..." og klappet meg på låret. Altså, wtf, hun kunne jo sagt at det var måten han lå på som gjorde det vanskelig, og ikke få det til å virke som om hjertet omtrent manglet :s hun forklarte først etterpå hvorfor det hadde vært vanskelig å se. Alt var jo heldigvis som det skulle men jeg rakk å gjennomgå en GOD del scenarioer i hodet på den tida! Det er jo en ekstremt nervepirrende situasjon å være i som jeg hadde både gledet og gruet meg til

Jeg hadde litt blandet inntrykk av hun jeg hadde på OUL på st. Olavs. Jeg var veldig nervøs og hadde behov for å mates med at ting var OK, men hun sa veldig lite mens hun holdt på. Følte vi måtte spørre selv om ting så bra ut! Og da svarte hun jo ja på det. Hun skulle bl.a sjekke hjertekammerene, men han lå litt vanskelig til så hun hadde problemer med å se skikkelig. Men i stedenfor å si det var hun stille i de lange minuttene hun lette og til slutt, etter kanskje 3-4 min sa hun bare "HMMMM..." og klappet meg på låret. Altså, wtf, hun kunne jo sagt at det var måten han lå på som gjorde det vanskelig, og ikke få det til å virke som om hjertet omtrent manglet :s hun forklarte først etterpå hvorfor det hadde vært vanskelig å se. Alt var jo heldigvis som det skulle men jeg rakk å gjennomgå en GOD del scenarioer i hodet på den tida! Det er jo en ekstremt nervepirrende situasjon å være i som jeg hadde både gledet og gruet meg til
Var ikke tilfeldigvis Målfrid du hadde, eller noe sånt? Hadde akkurat samme følelse selv. Magen var helt øm av all letingen hennes av å se hjertet godt nok.

Jeg opplevde dette med samme dama i forrige svangerskap. Grusom stillhet og mye hmmm og mmmm

Da har vi også vært på ultralyd. Alt sto bra til med den lilla prinsessa :Heartbigred veldig flott opplevelse å være der, veldig hyggelig dame som utførte kontrollen også :) Fikk vite at morkaka var bak, selv om vi på tidlig ultralyd fikk vite at den lå foran. Hun sa det var litt vanskelig å si hvor den var så tidlig som i uke 10 :)

Back
Topp