Nei, ikke videre imponert jeg heller..Sukk... Var ikke så bra utvalg på HM på City Syd nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke videre imponert jeg heller..Sukk... Var ikke så bra utvalg på HM på City Syd nå.
Dumt det da. Syns egentlig at det generelt er dårlig utvalg på HM. De har litt bedre utvalg på nettet, men er veldig spinkle hyller i butikkene :/Sukk... Var ikke så bra utvalg på HM på City Syd nå.
Huff, ja er skikkelig misfornøyd /skuffet. Hvorfor skal det være så dårlig utvalg for gravide? Jeg forstår det ikke.Dumt det da. Syns egentlig at det generelt er dårlig utvalg på HM. De har litt bedre utvalg på nettet, men er veldig spinkle hyller i butikkene :/
Nei si det du. Det er vel det samme spørsmålet alle kvinner spør seg når de blir gravide.Huff, ja er skikkelig misfornøyd /skuffet. Hvorfor skal det være så dårlig utvalg for gravide? Jeg forstår det ikke.
Jeg syns utvalget er bra nok for mitt behov. Kjøper bukser og basistopper til gravide, og resten av klærne kjøper jeg på vanlige butikkerhehe, og jeg som gleder meg til å komme meg til trondheim for å shoppe klær, regner med utvalget uansett er bedre enn i tromsø![]()
Men om du drar på city lade, har de en butikk med masse fine klær for gravide og ammende :-Dhehe, og jeg som gleder meg til å komme meg til trondheim for å shoppe klær, regner med utvalget uansett er bedre enn i tromsø![]()
Men om du drar på city lade, har de en butikk med masse fine klær for gravide og ammende :-D
Jeg skal på mandagHar vi alle vært på oul nå?![]()
Hvordan opplevde dere de på St. Olav under ul? Jeg var så fornøyd med hun jeg var inne hos. Kjempehyggelig og lett å snakke med![]()
Kjempefornøyd! Er tredje ul på st Olavs denne graviditeten, og absolutt beste så langtHar vi alle vært på oul nå?![]()
Hvordan opplevde dere de på St. Olav under ul? Jeg var så fornøyd med hun jeg var inne hos. Kjempehyggelig og lett å snakke med![]()
Jeg skal på mandag![]()
Har vært veldig fornøyd tidligere, så håper det blir like kjekt denne gangenHar hatt en del oppfølging på ul også, så har møtt ganske mange av dem som utfører ul. Aldri møtt noen sure der
![]()
Så bra daKjempefornøyd! Er tredje ul på st Olavs denne graviditeten, og absolutt beste så langthun vi hadde var så utrolig snill og tålmodig! Tok seg kjempegod tid, og var veldig grundig. Jeg liker st Olavs veldig godt jeg! Utrolig god erfaring både med ul, gyn og føden!
Vibeke het hun. Hadde egentlig glemt navnet helt, men det står heldigvis på ultralydarket jeg fikk medVeldig fornøyd! Forklarte veldig bra, startet på tiden, god informasjon og hyggelig stemningTrivelig dame - husker du hva hun het hun du hadde? Lurer på om min het Hege?
![]()
Har kun møtt ei sur/streng jordmor på barsel. Trodde vedkommende hadde en dårlig dag første gang jeg møtte henne, men var like sur dagene etter også. Ellers har de vært veldig hyggelige alle sammen!Så bra dahar generelt inntrykk av at St. Olavs kommer til å bli en flott plass å føde. Ikke hørt noe negativt. Utenom at det fort blir litt fullt om sommeren, og man da kan risikere litt mer stressede jordmødre, men det blir vel ikke noe problem til oss
![]()
Ei er det vel alltid. Men lett å unngå henne når det er så mange på jobb heldigvisHar kun møtt ei sur/streng jordmor på barsel. Trodde vedkommende hadde en dårlig dag første gang jeg møtte henne, men var like sur dagene etter også. Ellers har de vært veldig hyggelige alle sammen!Sprudlende, humoristiske, omsorgsfulle og mye forståelse
![]()