Trondheim brukere

Dumt det da. Syns egentlig at det generelt er dårlig utvalg på HM. De har litt bedre utvalg på nettet, men er veldig spinkle hyller i butikkene :/
Huff, ja er skikkelig misfornøyd /skuffet. Hvorfor skal det være så dårlig utvalg for gravide? Jeg forstår det ikke.

Huff, ja er skikkelig misfornøyd /skuffet. Hvorfor skal det være så dårlig utvalg for gravide? Jeg forstår det ikke.
Nei si det du. Det er vel det samme spørsmålet alle kvinner spør seg når de blir gravide.

hehe, og jeg som gleder meg til å komme meg til trondheim for å shoppe klær, regner med utvalget uansett er bedre enn i tromsø :)

hehe, og jeg som gleder meg til å komme meg til trondheim for å shoppe klær, regner med utvalget uansett er bedre enn i tromsø :)
Jeg syns utvalget er bra nok for mitt behov. Kjøper bukser og basistopper til gravide, og resten av klærne kjøper jeg på vanlige butikker :D elsker kjoler med belte i midjen, og da er det finest med stretchy vanlige kjoler :)

Men om du drar på city lade, har de en butikk med masse fine klær for gravide og ammende :-D

Var på oul for andre gang i dag :D Alt ser bra ut med lille jenta og vi har endelig fått en termin som kan stemme, 9 oktober ^^ (menstermin var 29 september og den viste eg måtte være feil).

Har vi alle vært på oul nå? :)
Hvordan opplevde dere de på St. Olav under ul? Jeg var så fornøyd med hun jeg var inne hos. Kjempehyggelig og lett å snakke med :D

Veldig fornøyd! Forklarte veldig bra, startet på tiden, god informasjon og hyggelig stemning :) Trivelig dame - husker du hva hun het hun du hadde? Lurer på om min het Hege? :)

Hvordan opplevde dere de på St. Olav under ul? Jeg var så fornøyd med hun jeg var inne hos. Kjempehyggelig og lett å snakke med :D
Jeg skal på mandag:D
Har vært veldig fornøyd tidligere, så håper det blir like kjekt denne gangen:) Har hatt en del oppfølging på ul også, så har møtt ganske mange av dem som utfører ul. Aldri møtt noen sure der:D

Kjempefornøyd! Er tredje ul på st Olavs denne graviditeten, og absolutt beste så langt :) hun vi hadde var så utrolig snill og tålmodig! Tok seg kjempegod tid, og var veldig grundig. Jeg liker st Olavs veldig godt jeg! Utrolig god erfaring både med ul, gyn og føden!

Er også veldig fornøyd med St Olavs så langt :) Vår tror jeg her Barbro, og hun tok seg god tid og forklarte alt godt.

Jeg skal på mandag:D
Har vært veldig fornøyd tidligere, så håper det blir like kjekt denne gangen:) Har hatt en del oppfølging på ul også, så har møtt ganske mange av dem som utfører ul. Aldri møtt noen sure der:D
Kjempefornøyd! Er tredje ul på st Olavs denne graviditeten, og absolutt beste så langt :) hun vi hadde var så utrolig snill og tålmodig! Tok seg kjempegod tid, og var veldig grundig. Jeg liker st Olavs veldig godt jeg! Utrolig god erfaring både med ul, gyn og føden!
Så bra da :D har generelt inntrykk av at St. Olavs kommer til å bli en flott plass å føde. Ikke hørt noe negativt. Utenom at det fort blir litt fullt om sommeren, og man da kan risikere litt mer stressede jordmødre, men det blir vel ikke noe problem til oss :D

Veldig fornøyd! Forklarte veldig bra, startet på tiden, god informasjon og hyggelig stemning :) Trivelig dame - husker du hva hun het hun du hadde? Lurer på om min het Hege? :)
Vibeke het hun. Hadde egentlig glemt navnet helt, men det står heldigvis på ultralydarket jeg fikk med :D

De har jo en ganske hyggelig jobb vil jeg si - så kanskje det forklarer at de fleste er veldig trivelige :)

Så bra da :D har generelt inntrykk av at St. Olavs kommer til å bli en flott plass å føde. Ikke hørt noe negativt. Utenom at det fort blir litt fullt om sommeren, og man da kan risikere litt mer stressede jordmødre, men det blir vel ikke noe problem til oss :D
Har kun møtt ei sur/streng jordmor på barsel. Trodde vedkommende hadde en dårlig dag første gang jeg møtte henne, men var like sur dagene etter også. Ellers har de vært veldig hyggelige alle sammen! :) Sprudlende, humoristiske, omsorgsfulle og mye forståelse:)

Har kun møtt ei sur/streng jordmor på barsel. Trodde vedkommende hadde en dårlig dag første gang jeg møtte henne, men var like sur dagene etter også. Ellers har de vært veldig hyggelige alle sammen! :) Sprudlende, humoristiske, omsorgsfulle og mye forståelse:)
Ei er det vel alltid. Men lett å unngå henne når det er så mange på jobb heldigvis ;)

Jeg er ikke videre imponert i grunn. Hun sa nesten ingenting mens hun holdt på, og om hun sa noe mumlet hun bare for seg selv. Spurte oss tidlig om vi ville vite kjønn, men hun glemte det, så måtte minne henne på det når hun begynte å avslutte :-P I tillegg måtte vi vente i 20 min, som gjorde meg enda mer nervøs. Ingen tvil om at hun var flink, og hun var ikke uhyggelig, men hadde forventet mer etter alt positivt jeg har lest her inne :-)

Back
Topp