Happy mum på City Lade legges ned! Også før jeg rakk å ta turen dit som gravid :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ikke den bare flyttes? Syns det sto flyttesalgHappy mum på City Lade legges ned! Også før jeg rakk å ta turen dit som gravid :-(
Bare så at hun som har butikken skrev i ei salgsgruppe at det skulle legges ned. Jaja, finnes jo andre butikkerSkulle ikke den bare flyttes? Syns det sto flyttesalgsyns uansett ikke det var så mye å skryte av der. Ble litt for spesielle klær for meg
![]()
Så det på adressa nå at den skulle legges ned jaBare så at hun som har butikken skrev i ei salgsgruppe at det skulle legges ned. Jaja, finnes jo andre butikker![]()
Ja! Så mye skjønt der. Litt dyrt ja, men skikkelig kvalitetsklær. Har planer om å kjøpe navnefestkjole der når den tid kommer. Så utrolig mange søteNoen av dere som har vært innom Lille Martine-butikken på Byhaven? Var der nå og de hadde såå mye fintLitt dyrere klær, men morsomt å kjøpe ett par plagg derifra
Anbefales!
Var på happymum og kjøpte endel klær i dag. Det ble ganske dyrt selv om det var tilbud på alt. Men endelig fikk jeg meg en fin sommerbukseSkulle ikke den bare flyttes? Syns det sto flyttesalgsyns uansett ikke det var så mye å skryte av der. Ble litt for spesielle klær for meg
![]()
Bra du fant noen plagg du var fornøyd med i det minsteVar på happymum og kjøpte endel klær i dag. Det ble ganske dyrt selv om det var tilbud på alt. Men endelig fikk jeg meg en fin sommerbuksekjøpte noen topper, gensrer og kjoler også. Men det meste av det jeg prøvde var ubehagelig på. Alt var inntilsittende, og det synes jeg ikke er noe godt å gå med lenger. Og toppene var veldig utringet... Regner med ungen kommer til å dra i toppen innimellom, så trenger ikke at toppen er utringet og flasher alt fra før av.
Ellers hadde de mye varme ull, vinterklær. Og det skjønner jeg ikke vitsen med nå. Det hadde de sist jeg var der også, før salget startet, og jeg var på jakt etter sommerkjole. Men det hadde de ikke noe av da, så virker som de bommet litt på årstidene.
Ja! Så mye skjønt der. Litt dyrt ja, men skikkelig kvalitetsklær. Har planer om å kjøpe navnefestkjole der når den tid kommer. Så utrolig mange søte![]()
Ja lillelam er fantastisk, mykt og behagelig og fint. Og jeg anbefaler virkelig de pleddet de selger, spesielt de tynne sommerull-pleddene :-DAbsolutt kvalitetsklær jaSynes særlig merket Lillelam har mye fint i (forhåpentligvis behagelig) ull. Og mye fine kjoler ja
![]()
Ja lillelam er fantastisk, mykt og behagelig og fint. Og jeg anbefaler virkelig de pleddet de selger, spesielt de tynne sommerull-pleddene :-D
Jupp ;-)Neptun80 var vel igår, så da tror jeg alle har vært![]()
Tror vi er blitt en god gjeng altsåHvor mange er det her nå tro? Og hvor mange er førstegangs og andre, og tredje og fjerde og femtegangs :-D etc? Mange har jo skrevet litt om seg selv. Hvordan er formen deres nå og hvordan er det med spark og aktivitet hos dere? Idag hikket lillegull tydelig, både på formiddagen og ikveld. Da var pappen tvert bortpå for å kjenne, for det har ikke lyktes han å kjenne spark ennå utenifra pgs bom på timingen, og gjett om han smelta da. Koselig ❤