Trondheim brukere

Happy mum på City Lade legges ned! Også før jeg rakk å ta turen dit som gravid :-(

Happy mum på City Lade legges ned! Også før jeg rakk å ta turen dit som gravid :-(
Skulle ikke den bare flyttes? Syns det sto flyttesalg :) syns uansett ikke det var så mye å skryte av der. Ble litt for spesielle klær for meg :p

Skulle ikke den bare flyttes? Syns det sto flyttesalg :) syns uansett ikke det var så mye å skryte av der. Ble litt for spesielle klær for meg :p
Bare så at hun som har butikken skrev i ei salgsgruppe at det skulle legges ned. Jaja, finnes jo andre butikker :-)

Noen av dere som har vært innom Lille Martine-butikken på Byhaven? Var der nå og de hadde såå mye fint :) Litt dyrere klær, men morsomt å kjøpe ett par plagg derifra :) Anbefales!

Noen av dere som har vært innom Lille Martine-butikken på Byhaven? Var der nå og de hadde såå mye fint :) Litt dyrere klær, men morsomt å kjøpe ett par plagg derifra :) Anbefales!
Ja! Så mye skjønt der. Litt dyrt ja, men skikkelig kvalitetsklær. Har planer om å kjøpe navnefestkjole der når den tid kommer. Så utrolig mange søte :D

Var på happymum og kjøpte endel klær i dag. Det ble ganske dyrt selv om det var tilbud på alt. Men endelig fikk jeg meg en fin sommerbukse :) kjøpte noen topper, gensrer og kjoler også. Men det meste av det jeg prøvde var ubehagelig på. Alt var inntilsittende, og det synes jeg ikke er noe godt å gå med lenger. Og toppene var veldig utringet... Regner med ungen kommer til å dra i toppen innimellom, så trenger ikke at toppen er utringet og flasher alt fra før av.
Ellers hadde de mye varme ull, vinterklær. Og det skjønner jeg ikke vitsen med nå. Det hadde de sist jeg var der også, før salget startet, og jeg var på jakt etter sommerkjole. Men det hadde de ikke noe av da, så virker som de bommet litt på årstidene.

Var på happymum og kjøpte endel klær i dag. Det ble ganske dyrt selv om det var tilbud på alt. Men endelig fikk jeg meg en fin sommerbukse :) kjøpte noen topper, gensrer og kjoler også. Men det meste av det jeg prøvde var ubehagelig på. Alt var inntilsittende, og det synes jeg ikke er noe godt å gå med lenger. Og toppene var veldig utringet... Regner med ungen kommer til å dra i toppen innimellom, så trenger ikke at toppen er utringet og flasher alt fra før av.
Ellers hadde de mye varme ull, vinterklær. Og det skjønner jeg ikke vitsen med nå. Det hadde de sist jeg var der også, før salget startet, og jeg var på jakt etter sommerkjole. Men det hadde de ikke noe av da, så virker som de bommet litt på årstidene.
Bra du fant noen plagg du var fornøyd med i det minste :D mye rart med en del av plaggene deres syns jeg, men var en del nydelige kjoler :)

Ja lillelam er fantastisk, mykt og behagelig og fint. Og jeg anbefaler virkelig de pleddet de selger, spesielt de tynne sommerull-pleddene :-D

Takk for anbefaling :) Turte ikke kjøpe noe, for usikker på om sommerulla blir litt tynt til våre oktoberbabyer? Regner med at de kommer med noe tykkere plagg når der nærmer seg høst.

Hvor mange er det her nå tro? Og hvor mange er førstegangs og andre, og tredje og fjerde og femtegangs :-D etc? Mange har jo skrevet litt om seg selv. Hvordan er formen deres nå og hvordan er det med spark og aktivitet hos dere? Idag hikket lillegull tydelig, både på formiddagen og ikveld. Da var pappen tvert bortpå for å kjenne, for det har ikke lyktes han å kjenne spark ennå utenifra pgs bom på timingen, og gjett om han smelta da. Koselig ❤

Hvor mange er det her nå tro? Og hvor mange er førstegangs og andre, og tredje og fjerde og femtegangs :-D etc? Mange har jo skrevet litt om seg selv. Hvordan er formen deres nå og hvordan er det med spark og aktivitet hos dere? Idag hikket lillegull tydelig, både på formiddagen og ikveld. Da var pappen tvert bortpå for å kjenne, for det har ikke lyktes han å kjenne spark ennå utenifra pgs bom på timingen, og gjett om han smelta da. Koselig ❤
Tror vi er blitt en god gjeng altså:)
Femte her, formen er litt opp og ned, men har nå flere gode enn dårlige dager:) Kjenner liv mer eller mindre daglig, og nyter svangerskapet så godt det lar seg gjøre❤️

Førstegangs, og i veldig god form nå egentlig :) Kjenner lillejenta vår hver dag nå, det er koselig og beroligende :) Pappan fikk endelig kjenne forrige uke og på mandag var vi sammen og kjøpte litt babyklær, det syntes han var stas :)

Førstegangs, og formen er veldig bra. Sånn utenom et bekken som krangler litt, slik at jeg nå er 50% sykmeldt igjen. Lille jenta i magen sparker masse, men siden morkaken er foran kjenner jeg det kun nederst på magen, under der morkaken ligger ;) og dessverre sparker hun ikke hardt nok til at det kjennes på utsiden enda, så kjæresten har ikke fått kjenne. Tror det kommer til å skje når som helst nå :D

Jeg er førstegangs, og formen er i grunn upåklagelig. Litt vondt her og der etter jobb og gåturer, men nyter et symptonfritt svangerskap så lenge jeg kan :-) Jeg kjenner ingenting enda, og er ganske frustrerende og stressende. Vil så gjerne kjenne lillegutt..

Andregangs her. Formen er OK, kjenner bekkenet en del men jobber enda 100%. Er litt trøtt og sliten og, tar mere på å være gravid med en spinnvill toåring enn da jeg var førstegangs gitt! :) Kjenner liv jevnlig gjennom dagen selv om morkaka er på utsida og lillebror virker roligere enn storebror :) er 21 uker i morra!

Back
Topp