Trim

Denne gangen strever jeg så enormt med bekkenet, en rusletur til barnehagen rett her borte, er i egentlig over grensen for hva jeg klarer...

Men det helt geniale, er at jeg kan sykle uten særlige problemer! Så jeg sykler til og fra jobb hver dag nå, ca 25min hver vei. På el-sykkelen min, da blir ikke belastningen for stor. Perfekt! Det er SÅ deilig å kunne få trent litt selv om bekkenet er fryktelig!

Og så blir det en god del bekkenøvelser og tøying hver dag. Håper det gjør at bekkenet ikke blir verre i hvert fall!

Denne gangen strever jeg så enormt med bekkenet, en rusletur til barnehagen rett her borte, er i egentlig over grensen for hva jeg klarer...

Men det helt geniale, er at jeg kan sykle uten særlige problemer! Så jeg sykler til og fra jobb hver dag nå, ca 25min hver vei. På el-sykkelen min, da blir ikke belastningen for stor. Perfekt! Det er SÅ deilig å kunne få trent litt selv om bekkenet er fryktelig!

Og så blir det en god del bekkenøvelser og tøying hver dag. Håper det gjør at bekkenet ikke blir verre i hvert fall!
Det er godt jobber.

I dag har ikke bekkenet eller humøret vært så bra,men har gått en time med dyret. Det hjelp litt. No rolig lørdag,god lørdag til alle sprekinger:-)
ImageUploadedByBV Forum1460832554.795918.jpg

Noen km jogging + styrke!

(Når jeg jogger presser det mot blæra, nesten så jeg føler jeg må konstant knipe igjen mens jeg løper.... Normalt? Noen tips?)

i helgen: 3 timer gange i fjellet.
I dag: 1 time styrketrening på hele kroppen. Stallarbeid og trening av hesten :)

Får dårlig samvittighet når keg leser om dere som er flinke å trimme - tror det er på tide å dra den late ræva mi opp av sofaen og gjøre det samme :p

Ukas økt nr.2:
Styrke fullkropp, 1t tur med hundene og husarbeid.:)

Treningsøkt Fredag sist uke:
Fullkropp 1 time (styrke) stallarbeid og 1t tur med hundene.

I dag, ukas første økt:
1 time fullkropp med innføring av noen nye øvelser. Veldig fornøyd med inføringen av disse,kjenner det godt i armer og bein nå xD
30 min trening av hesten og 1t stallarbeid
Økten min i dag så slik ut (og denne vil jeg nok holde på en stund)

Planke: 30 cek x3
Sideplanke: 30 cek x2
Eselspark: 12x3 på hver fot egen vekt
Glute bridge: 15x3 egen vekt. hold ettpar cekunder på toppen
ettbens knebøy på benk: 10x3 på hver fot. egen vekt
Squats med 10 kg manual: 12 x3
Dips på benk: 10x3 egen vekt
Push ups på knær: 8x3
Biceps curl med hantler: 8 kg på hver arm. 10x3
Sittende bicepspress med manual: 8 kg, 10x3
Enarms roing med hantler på benk: 8 kg , 12 x3 på hver side

I morgen har jeg planer om en lengere tur med hundene, fridag fra jobb etter å ha jobbet hele helgen :D

Da blei det 1,5t lang tur FØR frokost, da bikja klarte å lure seg ut. :o godt for kroppen, men nå er jeg svimmel å kvalm. :(

I går: 3,5 jogg + litt styrke
I dag: 2km jogg + styrke/vekter!
Hadde ikke planlagt å trene idag, men ei gravid venninne som dro meg med! Er sååå glad for det nå! :)

Back
Topp