Bare hyggelig☺ er vell det vi har hverandre her for☺☺Fikk informasjon om svømmingen fra jordmor ved bedriftshelsetjenesten, men tenkte ikke tanken om kanskje å få tilrettelagt! Takk for tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggelig☺ er vell det vi har hverandre her for☺☺Fikk informasjon om svømmingen fra jordmor ved bedriftshelsetjenesten, men tenkte ikke tanken om kanskje å få tilrettelagt! Takk for tips!
Sender deg en god klem og ønske om god helg.Vært lite aktiv i det siste. Bekkenet er mildt sakt j...g...
Har vært aktiv med hundene, men da blir jeg liggende etterpå![]()
Åherlighet! Håper alt er bra med degDagen trim 50 min tur med hunden.
Klarte og falle på isen:-( men det var kneet som fikk trøkken. Ble veldig redd og urolig.. Men det ser kjennes ut som det går bra.
Ønsker alle en flott dag..
Kneet verker veldig.Åherlighet! Håper alt er bra med degmå være forsiktig vettu!
Knall bra.. Masse trim!!I dag ble det 1time og 10 min tur med hunden i alt for mye snø. Er så lei snø og dårlig vær, men ut på tur må vi.![]()
I går ble det spinningtime. Veldig gøy og supert når man er gravid føler jeg.![]()
Håper virkelig du slipper å ta kontakt, men om du merker noe i det hele tatt må du ikke nøle!!!!Kneet verker veldig.
Det som var skummelt va mobilen som ble presset inn i magen. Da jeg kom meg opp svei det og vekte der mobilen var blitt presset inn. Med det var helt ute på siden og oppe på høyde med navelen,alt virker Ok no,litt øm.. Men fant beby på doppler på andre siden av der jeg fikk trøkk,hjerte slo fort og fint som vanlig.
Men om jeg begynner å blø eller verker i megen osv i morgen er det rett på legevakten,tar ikke noe sjangser!!
Jeg skulle jobbe natt til i dag og skal på natt i natt,men ble hjemme i går og tror jeg blir det i dag også. Jeg verker en del,men ikke mensen smerter,kjenner bare at jeg fikk meg en skikkelig trøkk i går. Har tre sykepleiere i fam ,ene er spesialsykepleier på kk.. Så hun beroliget meg mye i går.Håper virkelig du slipper å ta kontakt, men om du merker noe i det hele tatt må du ikke nøle!!!!
Skjønner deg godt! Alle vet jo hva man frykter mest når slikt skjer. Men høres jo ut som det går bra med både deg og den lille. Vær hjemme og ta vare på deg selvJeg skulle jobbe natt til i dag og skal på natt i natt,men ble hjemme i går og tror jeg blir det i dag også. Jeg verker en del,men ikke mensen smerter,kjenner bare at jeg fikk meg en skikkelig trøkk i går. Har tre sykepleiere i fam ,ene er spesialsykepleier på kk.. Så hun beroliget meg mye i går.
Men om verkingen blir verre,drar jeg på legevakten. Det var helt grusom å få en smell der,alle tankene og den enorme redselen. Heldigvis tåler de en god del..men opplevelsen var grusom. Men dette skal gå bra.
![]()
Liten oppdateringSkjønner deg godt! Alle vet jo hva man frykter mest når slikt skjer. Men høres jo ut som det går bra med både deg og den lille. Vær hjemme og ta vare på deg selv![]()
AhLiten oppdatering![]()
Smerten økte på og vi dro på legevakten. Der fikk jeg påvist rift i en muskel på magen. Alt var fint med nurket i magen. Smertene var muskulære og jeg fikk beskjed om å holde meg rolig noen dager og ikke løfte tungt. I kveld er jeg uggen og sliten.. Godt det ikke var skjedd noe med nurket. Fra no av er det brodder med på tur![]()