Trim tråd for gravide.

Uff nei det er best å lytte til kroppen sin!!! Jeg har også hatt mye ryggproblemer hele livet men klarer holde det noenlunde i sjakk med trening! Hadde jeg ikke vært godt trent før jeg ble gravid hadde vel ikke ryggen holdt ut disse 9 mnd liksom ;-)

Huff, er spent på hvordan ryggen oppfører seg etterhvert som magen blir tyngre :p

Var ute med samboern og gikk i skogen over en time. Helt gåen :p
I første bakken hadde jeg puls på 132!! Haha.. Joda, kjennes at jeg har vært liggende de siste ukene :p

Jeg har holdt på treningsrutinene mine til nå. Ca tre ganger i uken og fortrinnsvis jogging. Jeg merker at kroppen føles tyngre, uten at jeg har gått oppgi vekt. Pulsen blir raskere høy, så jeg prøver å roe ned litt i tempo. Kan være småunger før jeg skal ut og tenker at det sikkert blir verre av en tur ut, men til nå har det bare blitt bedre av en joggetur

Nå har jeg mannet meg opp til å klippe plenen i dag. Brukte godt over en time på 1,4 mål. Føltes som jeg hadde vært på maratonløp etterpå :-p

40 min plenklipping. Utslitt etterpå :sour:

Trener pole fitness, blir ikke fulle økter nå, men opprettholder med å øve på triksene jeg holder på med for å ikke miste så mye styrke :) målet er å være ca der jeg er nå etter fødsel :)

I dag har jeg vært på 2 mil sykkeltur med mannen :-) Det var veldig deilig og gikk fint. Tok det forholdsvis rolig i oppoverbakkene, for jeg kjente pulsen steg fortere enn vanlig.

Har ikke prøvd, men en venninne sa jeg burde prøve det da jeg fortalte henne i dag :)
Hun har hatt utbytte av yoga utenom graviditeten.

Har lest at det kan gjøre både graviditeten og fødselen lettere, er min første jeg venter, så tenkte å prøve det. :happy: Kanskje gå på vanlig yoga først og på gravidyoga i tredje trimester.

Har lest at det kan gjøre både graviditeten og fødselen lettere, er min første jeg venter, så tenkte å prøve det. :happy: Kanskje gå på vanlig yoga først og på gravidyoga i tredje trimester.

Venninna mi anbefalte Jillian Michaels på youtube. For nybegynnere så får man ta mer spesifikt for gravide etterhvert som magen kommer tenker jeg :)

Back
Topp